Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi baarissa?

Vierailija
09.07.2010 |

Äiti ihminen. Jos muistat.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina oli hääpäivä, mentiin illallisen jälkeen miehen kanssa vielä yksille. Tänään olen kesäleskenä, ja tapaan pitkästä aikaa kaverini :)

"Kesä, eikä mitään tekemistä, kaupunki nöyränä sylissä..."

Vierailija
22/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena -09

Omissa häissä. Eipä olla kumpikaan käyty sen jälkeen, eikä tee mielikään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin viime vuosituhannella.

Ihan varma en ole, mutta kutakuinkin.

1995 loppui niissä juoksu.

n34

Vierailija
24/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamalla ja sitten edellis viikolla parina iltana sellaset perseet olalle kännit peräkkäisinä iltoina. Onhan noissa tullu käytyä.

Vierailija
25/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaven gallupien mukaan kaikki nuo 10 prossaa roikkuvat tällä palstalla.

Av-mamman elämä loppuu, kun lapsia tulee...

Käyn mieheni kanssa parilla lasillisella 1-2 krt kuussa - teini vahtii taaperoa.

Vierailija
26/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta on....olen aina tykännyt käydä tanssimassa ja hauskaa pitämässä.

Vierailija
27/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaven gallupien mukaan kaikki nuo 10 prossaa roikkuvat tällä palstalla. Av-mamman elämä loppuu, kun lapsia tulee... Käyn mieheni kanssa parilla lasillisella 1-2 krt kuussa - teini vahtii taaperoa.

No voi hyvänen aika, minä kun luulin, että elämä on työssä ja kodissa ja perheessä ja harrastuksissa.

Vierailija
28/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin baarissa - tai siis tarkemmin ottaen patiolla istumassa - ystävien kanssa. Oli toinen kerta lapsen syntymän jälkeen, lapsi on nyt 1,5-vuotias.

Vierailija
29/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaven gallupien mukaan kaikki nuo 10 prossaa roikkuvat tällä palstalla. Av-mamman elämä loppuu, kun lapsia tulee... Käyn mieheni kanssa parilla lasillisella 1-2 krt kuussa - teini vahtii taaperoa.

No voi hyvänen aika, minä kun luulin, että elämä on työssä ja kodissa ja perheessä ja harrastuksissa.

Mutta se ei estä minua käymästä skumppalasillisella mieheni kanssa. Tai laulamassa karaokea toisinaan!

Vierailija
30/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökerhoa tms "meno" niin viimeksi pikkujouluissa.

Kyläbaarissa tulee käyty joka toinen päivä, jätskillä kahvilla moikkaamassa tuttuja.. :)

Vierailija
31/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olo on kyllä sen mukainen... yök.

Vierailija
32/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taujo,sillä meillä kaksi lasta, joista toinen vasta reilu 1v ja isä on täysin kädetön....tekisi tosiaan mieli mennä, mutta juuri nyt ei ole yhtäkään kaveria, joka voisi lähteä....Ei kyllä mitään tosi isoa estettä ole mennä yksinkään, sielläpähän sitten herätän pahennusta, yksinäinen nainen, lapset ja kaikki :D

Vierailija
33/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomenna menossa.Olen tosin käynyt muuten ulkona tässä välissä ja ottanut huikkaakin yksissä vanhan ajan kotibileissä ja pihamme talkoissa jossa jaksoimme yksien naapureidemme kanssa 2 asti :)

Vierailija
34/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edellinen kerta kun olen juonut, en vaan viihdy baareissa.

Vierailija
35/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkibileissä. Sitä ennen keväällä.

Muutaman kerran vuodessa käyn, en jaksa karmeita henkisiä ja fyysisiä krapuloita, siksi en käy. Niin - en osaa ottaa vain muutamaa pikkurilli pystyssä.

Vierailija
36/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei estä minua käymästä skumppalasillisella mieheni kanssa. Tai laulamassa karaokea toisinaan!

Tämä on palstatotuus, ei ole elämää ilman baareja! Joku skumppa joskus on pelkkä halpahintainen kopio oikeasta elämästä.

Vierailija
37/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänäänki vois käydä jos saa amman, n.pari kertaa kk käydään..

vauva 5kk

Vierailija
38/39 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen alkoholiriippuvainen, vaikken ihan tämän maan mittapuussa ollut juoppo. Ei paljon viinahehkutukset innosta. Joskus on "pakko" käydä, silloinkin juomisen lopettaminen yhteen iltaan vaatii hillitöntä itsekuria ja taistelua.

Vierailija
39/39 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2008 kesällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi