G:Mitä haluat antaa lapsillesi perinnöksi?
Kommentit (8)
lapsuudenkodissa oli hyvä elää ja että vanhemmat välittivät. Kaikki muu on sitten ylimääräistä extraa.
Ja myös välittää uskon Jumalaan ja Jeesukseen.
Se on ainut oikea tie kasvaa terveesti!
Vihan minua kohtaan. Meinaan tehdä testamentin jokaisen kahvikupin tarkkuudella jossain vaiheessa. Tällöin pojat eivät ainakaan pääse riitelemään perinnöstä vaan saavat ihan rauhassa yhdessä keskittyä vihaamaan äitimuoreeta.
.lapsemmekin, mutta kun se päivä koitta... niin olen jo nyt ainakin 10 vuotta säästänyt lapselle rahaa nyt on koossa 100.000 ja muutakin. Eipä tartte perinnöistäkään kinata, kun ei ole sisaruksia. Aloitin säästön, kun sairstuin vakavasti ja ajttelin, että jos en saa lapsen kasvua seurata, edes jotakin voin hänelle jättää..
Ja kuinka ison summan olet säästänyt kuukaudessa?
perintöä multa ei tule jäämään. Elän tätä hetkeä, enkä tietoisesti säästä lanttiakaan. Kaikki lapset tulevat saamaan perintöä isiltään.
No, sinänsä se rahan "tuhlaaminenkaan" ei ole ongelma, usean lapsen kotihoidontuki-pätkätyö-työtön-lähihoitaja- yksinhuoltajalla ei ole sellaisia sijoitusongelmia ollenkaan.... U got the point?
osaavat keskustella ja käyttäytyä luontevasti eri tilanteissa, tietävät paljon asioista, arvostavat koulutusta jne.
.lapsemmekin, mutta kun se päivä koitta... niin olen jo nyt ainakin 10 vuotta säästänyt lapselle rahaa nyt on koossa 100.000 ja muutakin. Eipä tartte perinnöistäkään kinata, kun ei ole sisaruksia. Aloitin säästön, kun sairstuin vakavasti ja ajttelin, että jos en saa lapsen kasvua seurata, edes jotakin voin hänelle jättää..