Millainen on oinasmies pitkässä parisuhteessa ja rakkaudessa ylipäätänsä?
Kertokaa minulle,millaisia teidän oinasmiehet ovat. Olen ollut mieheni kanssa 11 vuotta yhdessä, vaikka oinaiden 'pitäisi' olla nopeasti kyllästyviä ;)
Kommentit (39)
Meillä menee erittäin hyvin mieheni kanssa! Kerro,miksi revin itseni haavoille
KUN ymmärsin sanoa oinaalleni, että haluan seksiä vähintään kerran viikossa, ja hän alleviivasi vähintääni, niin meillä on mennyt aivan superloistavasti.
Oinas haluaa olla itsellinen, mutta seksissä tykkää tulla otetuksi.
veljeni on oinas ja äärettömän itseriittoinen, omahyväinen ja silleen....pistin välit poikki juuri siksi, että haukkui lapseni, kotimme yms. kun itse eli naisen siivellä saaden kaiken ilmaiseksi.
Mun oinas on aina menossa,koko ajan täytyy olla jotain tekemistä ja vkl menee ihan pilalle hänellä jos joutuu neljän seinän sisällä kitumaan.
Ei tykkää että sitä komennellaan ja inhoaa
nöyristelyä,tykkää itse päättää menemisistään ja tulemisistaan...kellokortti elämä ei hänelle sovi,ei myöskään pidä suurista auktoriteeteistä.Hän ei myöskään pidä siitä että asiat täytyy tehdä jollain tietyllä tavalla jos joku niin määrännyt vaan haluaa tehdä ne omalla tavallaan ja usein joutuu selittelemään muille tekemisiään ja sanomisiaan :D On niin kuin ikuinen kapinallinen mutta hyvällä tavalla!Oinas on synnynäinen johtaja ja tykkää olla huomionkeskipisteenä ja saada ihastelua tietämyksellään.
Rakastaa seksiä todella paljon ja on todella tulinen rakastaja...tässä asiassa hän tykkää olla täydellinen ja joskus suuttuu itselleen jos laukeaa omasta mielestään liian nopeasti.
Rakastaa perhettään paljon mutta kaipaa vastapainoksi muutakin,omaa rauhaa esim.kalastaen yms.Ei pidä konflikteistä ja meidän perheessä todella harvoin riidellään...riitelyä saattaa aiheuttaa noi mainitsemani tulemiset ja menemiset kun ei aina tuppaa kertomaan ajasta yms.
Aaa ja viimeinen mikä nyt heti tuli mieleen niin asioiden pitää tapahtua heti,ei kestä odottelua ja jaarittelua.
Oinas on todella hankala luonne...oinaiden sarvista on vaikea saada kiinni mutta kun saa niin suhteesta tulee todella villi,hauska oinaan kanssa ei jäädä neljän seinälle tylsistymään :D
t.pian 7v täynnä :D
oinasmiehet ja naiset on täydellisen uskollisia kumppaneilleen,jos siis ovat sitoutuneet suhteeseen.
oinasmiehet ja naiset on täydellisen uskollisia kumppaneilleen,jos siis ovat sitoutuneet suhteeseen.
Oinas kyllästyy nopeasti suhteessa. Täytyy olla jotain uutta ja erilaista jatkuvasti. Seksi heille tärkeätä. Melko itsekkäitä ja loukkaantuvat helposti. Puoliso saa olla varpaillaan aina. Pettävät huonossa suhteessa herkästi, haluavat alati huomioita, flirttailevat kovasti. Ei sovi huonoitsetuntoiselle naiselle.
Kehumista ja palvontaa täytyy olla. Miehen päänsisäisistä asioista ei ota mitään selvää! Haluavat omaa tilaa ja tekevät itsekkäitä ratkaisuja.
Oinasnainen on räksyttäjä ja haluaa, että eletään aina hänen valitsemallaan tavalla.
ja on oltu yhdessä 18 vuotta, alkaen ysiluokalta :) Molemmat ollaan jääräpäisiä ja välillä meillä käydään tiukkoja keskusteluja, mutta sitoudutaan tiukasti toisiimme. Mies on hiljaisempi jääräpää ja minä sosiaalinen uratykki -jääräpää, mutta hyvin on luovittu.
Ne on kuule ne skorpionit, jotka kyllätyy helposti ja ottaa ja jättää vaan.
Jopas nyt kun itsellä oinas mies ja paras kaikista. On kyllä johtajatyyppi, uskollinen ja rakastaa perhettään, vastuuntuntoinen, rehellinen, ruokaa rakastava, hieman snobi. Vaikea löytää huonoja puolia kun tuo snobimaisuus vain naurattaa. Minä ainakin olen tyytyväinen oinaaseeni! Skorpioneja olen aina karsastanut ja kaloilla alkoholi- ja mielenterveysongelmia, härät liian itsepäisiä ja hankalia. Nyt kirjoitin siis miehistä.
yrittämään Oinaan kanssa. Muuttaa jatkuvasti, tylsistyy. Normaali arki ei suju. Ruoka on tärkeätä, se on totta!
Ovat fyysisiä ja pitävät itsestään huolta. Mutta tuntemani oinaat ovat minäminäminä -ihmisiä.
Olen vesimies ja aivan tyypillinen sellainen! Jokainen piirre menee yksiin.
N31
Oinaan kanssa 5 vuotta ja lapsikin syntyi. Ryyppäsi joka päivä, hakkasi, raiskasi. Juoksi vieraissa vähintään kerran viikossa, monesti useamminkin. Hyvin itsekeskeinen, minä,minä,minä tyyppi, joka ajatteli aina vain itseään eikä koskaan muita. Oli myös patologinen valehtelija joka itsekkin uskoi valheisiinsa. Ihan roskapussin viemisestä piti kehittää mitä ihmeellisimpiä tarinoita eikä voinut suoraan sanoa, että vie roskat.
Jos jäi rysänpäältä kiinni, niin kehitti mitä ihmeellisimpiä tarinoita ja minä näin vain harhoja.. Aivan sekopäinen tyyppi. Onneksi ei ole elämäämme kuulunut 8 vuoteen!
Oikeasti? OMG!
Ihan mielenkiinnosta: uskotteko myös jumalaan tms.?
Skorpparinainen täällä ja miehenä oinas.. ja voin kertoa 24v. jälkeen, ettei helppoa olo ole ollut. Ei minun "täydellisyyden ja mustasukkaisuudenko" takia vai miehen jollain tavalla huit hapeli meiningin takia. Mies on ajoittain tosi itsekäs ja humma, teitnkään ei mitään tee, ja sen uskon, mutta on ajoittain aivan liikaa omissa jutuissaan ja minä kotona, joka sieppaa... kun toisella muka oikeus mennä..miksi mulla ei ole? ja siitähän taas soppa syntyy, kun keskustellaan... Molemmat Niin voimakaita ja periksi antamattomia, että... Mutta rakkaus pysyy ja säilyy vuosista huolimatta! Me sovitaan niin toisillemme tuolla peiton alla... :)
Apua, mä niin tunnistan itseni tästä! Ja olen oinas-nainen=)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2010 klo 16:32"]
Oinas kyllästyy nopeasti suhteessa. Täytyy olla jotain uutta ja erilaista jatkuvasti. Seksi heille tärkeätä. Melko itsekkäitä ja loukkaantuvat helposti. Puoliso saa olla varpaillaan aina. Pettävät huonossa suhteessa herkästi, haluavat alati huomioita, flirttailevat kovasti. Ei sovi huonoitsetuntoiselle naiselle.
Kehumista ja palvontaa täytyy olla. Miehen päänsisäisistä asioista ei ota mitään selvää! Haluavat omaa tilaa ja tekevät itsekkäitä ratkaisuja.
Oinasnainen on räksyttäjä ja haluaa, että eletään aina hänen valitsemallaan tavalla.
ollut vähän hukassa joskus. Järjellä en usko.
En lue viikkohoroskooppeja, enkä lehdistä muutenkaan mitään vuosihoroskooppia.
Mutta usein luonne menee yksiin: selitäs mistä se johtuu?
Tunnen vesimiehiä, härkiä, rapuja, kaloja, jousimiehiä ja oinaita paljon. Paljon tyypillisiä piirteitä.
Astro-tv on rahastusta.
En minäkään usko viikkohoroskooppeihin ollenkaan. Minun suurta huvia on kertoa jollekin uudelle tuttavallemme mikä hän on horoskoopissaan tunnettuani häntä jonkin aikaa ilman, että tiedän syntymäaikaa. Aina on osunut oikeaan kun löytyy nuo horoskooppimerkkinsä selvimmät piirteet.
Itse olen käynyt todella hyvällä astrologilla (itse en osaa tehdä niitä). Nauroin hänen jutuilleen kun kuulostivat niin epätosilta ihan teoriassakin, no kului muutama vuosi ja asioita tapahtui minusta riippumattakin. Kaikki piti paikaansa ja vielä yksityiskohtaisesti.
Katsoin tuossa äsken Matkapassia, jossa toimittaja kävi astrologilla Intiassa Mumbaissa. Nainen, toimittaja, ihmetteli kuinka hän tietää menneisyyttä ja nykyisyyttä niin hyvin. Astrologi kertoi tuolloin (1999), etä nainen löytää miehen lähivuosina (poikakaveri oli ainakin) ja saa ensin tytön ja sitten pojan. Pojan jälkeen hänelle tulee jokin ohimenevä ruumillinen sairaus. Parasta aikaa naiselle on elämässään kuulemma 1996 - 2014. Kävinpä ihan huvikseni katsomassa naisen Wikipediasta ja kotisivuilta ja hän tekee edelleen tuota sarjaa, on avoliitossa ja hänellä on yksi tyttö s. 2004. Mielenkiinnolla seuraan tuleeko hänelle myös se poika. Nainen on syntynyt 1973.
Selvennykseksi nuo mun astrologin kertomat jutut olivat paljon yksityiskohtaisempia ja varmaan tuon naisenkin jutut, mutta eihän hän kaikkea anna julistaa ohjelmassa.
Minä uskon hyvään astrologiin, vaikka olenkin ihan "täysipäinen" nainen.
tottakai on merkitystä, ei näillä viikkohoroskoopeilla joita kirjoitetaan arvonnalla, mutta horoskooppimerkkien määritelmät kannattaa lukea ja ajatella omalle kohdalle.. osuu melkosen hyvin kohdalleen.
Joo, kyllähän noi horoskooppimerkit osuu kohdalleen, kun niistä kuvauksista oikein etsimällä etsitään sopivia kuvauksia. Otetaa esimerkiksi kolme tuntemaani härkää: isäni, siskoni ja tuttavani. Nämä kolme ovat kyllä kaikki toisistaan niin kaukauna kuin kolme ihmistä voi olla. Isääni ja siskoani voisin sanoa itsepäisiksi ja vahvatahtoisiksi, mutta tässä tuttavassani ärsyttää juuri se, ettei hänellä tunnu olevan omaa tahtoa ollenkaan. Isääni ja tuttaavaani voisi puoleetaan sanoa harkitseviksi, mutta siskoni sinkoilee impulsiivisesti ympäri maailmaa. Siskoni ja tuttavani pitävät molemmat luksus- ja merkkituotteista, isääni taas mikään tuollainen ei voisi vähempää kiinnostaa. Kyllähän kaikille kolmelle löytyy joitain sopivia kohtia härän luonnehoroskoopista, mutta niin löytyy kyllä melkein kaikille muillekin. Itseasiassa, nyt kun tuota luoskelin, niin muistutan itsekin hyvin paljon härkää, vaikka olen neitsyt.
Mulla oinasmies :)! 2,5v. seurustelun jälkeen naimisiin, joten ei ainakaan sitoutumista pelkää. Omistautuva, intohimoinen ja dominoiva sängyssä, ehkä vähän nalkuttava joskus, päällepäsmäri, mutta ihana!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2010 klo 00:05"]
KUN ymmärsin sanoa oinaalleni, että haluan seksiä vähintään kerran viikossa, ja hän alleviivasi vähintääni, niin meillä on mennyt aivan superloistavasti.
Oinas haluaa olla itsellinen, mutta seksissä tykkää tulla otetuksi.
[/quote]
Mulla oinasmiehen kanssa yhteiseloa takana kohta 21v. Seksissä haluaa että olen pomo, muuten on johtajatyyppi luonteeltaan ja haluaa asioiden menevän oman pillin mukaan. Tästä taisteltukin aika ajoin ja joskus kuulee sen mitä haluaa kuulla, ei sitä mitä oikeasti sanon. Se on todella ärsyttävää.
Tekee reissutöitä, en usko että viihtyisi paikallaan pitkään. Suhteen alussa olin mustasukkainen, ehkä siihen oli vähän syytäkin. Nykyisin en ollenkaan, roolit päinvastoin. Mies on mustasukkainen, koska rauhallinen ja ujo vaimo on löytänyt itsetuntonsa, osaa pitää puolensa ja menestyy omalla alallaan. Ennen olin itsestään selvyys ja nyt joutuu tekemään töitä. Pettänyt en ole, olen vaan antanut miehelle muutoin enemmän haastetta :D.
Loistava isä lapsille!
Revit vain itsesi haavoille.