Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saan hmnna seksiä, rakastajani tulee mökiltä käymään.

Vierailija
08.07.2010 |

mahtaa rouvaa vituttaa kun mies tulee myöhässä takaisin mökille...

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkautta enemmänkin AP:n tavalla.

Ei se siitä kulu ja ihanaa se on aina.

Olen oikeasti tätä mieltä. Miksi maailam on täynä tiukkapipoja joiden asenteet ovat 1800 luvulta.

Seksi on kiva ja salinen seksi sitäkin kivempaa.

Mikäs paikka se maailam on?

Ja taas uusi termi, kerro ihmeessä mitä se salinen seksi on? Tämä ap:n kannattaja taitaa olla ap itse tai sitten muuten vain yhtä pätevä kirjoittamaan uusia sanoja :D!

Vierailija
22/91 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioilleen kaupunkiin. ja tämä on vaan välipano, viime viikolla vietimme kolme päivää mökillä yhdessä.

luultavasti olen pannut teidän kaikkien ukkoja...

Oletkin prostituoitu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ap palaisit koulun penkille ihan aapisen pariin ja kysy opelta myös milloin käytetään isoja kirjaimia. Ehkä sitten joskus saat ihan omankin miehen etkä saisi pelkkiä pettäviä ukkoja. Ne kun eivät ole kummoisia saaliita, niitä saa kaikki.

Vierailija
24/91 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioilleen kaupunkiin. ja tämä on vaan välipano, viime viikolla vietimme kolme päivää mökillä yhdessä.

Oletkin prostituoitu?

Ero jälkeen tunnustettuna petti minua prostituoidun kanssa, muttei kenenkään muun. Uskon, tuossa kohtaa ei ollut enää mitään syytä valehdella tai säästää toisen tunteita. Jos se on siis pettänyt mua ap:n kanssa (kun ap on nainut meidän kaikkien miehiä) niin ap:n täytyy olla prostituoitu.

Vierailija
25/91 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ap:tä harmittaa että mies käy vain panemassa ja menee sitten takaisin vaimonsa luo.

JSSAP, etkö parempaan pysty?

Vierailija
26/91 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa rouvaa vituttaa kun mies tulee myöhässä takaisin mökille...

Vierailija
27/91 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloinKIN palasi sen naisen luo jonka kanssa oli valmis hankkimaan yhteisen kodin?

Kaksi vuotta olet katsellut kun mies lähtee aina sun luotas takaisin kotiinsa ja perheensä luo? Missä sun itsetuntos on?

Vierailija
28/91 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy noita ap:n kaltaisia jotka on jalat kattoa kohti ukkomiehien kanssa. Niitä on ollut varmasti aina. Ja aina niitä päin ollaan syljeskelty inhoten. Nykyisin katsotaan inhoten myös pettäviä ukkomiehiä eikä niissä ole minkäänlaista hohtoa muiden kuin näiden ap:n kaltaisien mielestä. He eivät tosin sitä tajua vaan luulevat olevansa jotenkin erityisiä kun hoitelevat ukkomiehiä. Surullista.

Vierailija
29/91 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsois sit ainakin et on jonkun Kaksplussalaisen ukko!

Tero

Vierailija
30/91 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää lällätellä tuollaisella asialla. Rakkaus ja seksi voi varsinkin miehillä olla tosi kaukana toisistaan. Ja eiköhän se ole se rakastetuksi tuleminen juuri omana itsenään se mitä pohjimmiltaan kaipaa. Monelle miehelle on ihan luxusta se että joku suostuu ilmaiseksi heidän seksilelukseen. Ja rakkaudenkaipuussa on helppo uskotella itselleen että se, et mies HALUAA sua olis rakkautta. Ei ole. Ja siksi musta on todella surullista et tuollaisella asialla yrittää korostaa arvoaan muiden silmissä. Kuka tahansa pääsee patjaksi. Vaikka mökille. Mut tulla rakastetuksi on ihan eri asia. Siksi älä hyvä nainen hukkaa elämääsi tuollaiseen soopaan vaan arvosta itseäsi! Jos haluaa seksiseikkailua, niin siitä vaan, mutta silloin ei tarvitse tällä tavoin yrittää ylentää itseään toisten naisten silmissä.

Vierailija
31/91 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin Tero, av:laisten miehiin on parempi olla koskematta :D!

Totta puhuen, jos mun mies pettää niin sen saa kyllä ihan omaksi. Naimisissa olevan ihmisen vikitteleminen on kyllä musta tosi ajattelematonta, ala-arvoista ja huonoa käytöstä. Sama tosin on jos naimisissa oleva vikittelee muita. Sellaisen ei pitäisi ollakaan naimisissa ja toivon ettei ainakaan olisi ehtinyt lapsia siittämään kärsimään hänen heikosta luonteesta.

Vierailija
32/91 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää lällätellä tuollaisella asialla. Rakkaus ja seksi voi varsinkin miehillä olla tosi kaukana toisistaan. Ja eiköhän se ole se rakastetuksi tuleminen juuri omana itsenään se mitä pohjimmiltaan kaipaa. Monelle miehelle on ihan luxusta se että joku suostuu ilmaiseksi heidän seksilelukseen. Ja rakkaudenkaipuussa on helppo uskotella itselleen että se, et mies HALUAA sua olis rakkautta. Ei ole. Ja siksi musta on todella surullista et tuollaisella asialla yrittää korostaa arvoaan muiden silmissä. Kuka tahansa pääsee patjaksi. Vaikka mökille. Mut tulla rakastetuksi on ihan eri asia. Siksi älä hyvä nainen hukkaa elämääsi tuollaiseen soopaan vaan arvosta itseäsi! Jos haluaa seksiseikkailua, niin siitä vaan, mutta silloin ei tarvitse tällä tavoin yrittää ylentää itseään toisten naisten silmissä.

Vierailija
33/91 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros nyt mitä se salinen seksi on???

Vierailija
34/91 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos mies on jo tullut vai odotteletko vielä jättäen etanan limavanoja jälkeesi kulkiessasi ympäri kämppää :D!

Vierailija
35/91 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestät tietoisuuden siitä, että mies aina palaa vaimonsa luokse? Etkö ole mustasukkainen?

Mä oon monesti miettiny tollasta kuviota ja todennut, että oon niin omistushaluinen, etten voisi ajatellakaan miehen menevän vaimonsa luo. Mutta, mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.

Vierailija
36/91 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että ap käyttää sanaa "rakastajani". Luuleeko hän oikeasti että se ukkomies häntä rakastaa? Ehkä rakastaa seksiä ja jännitystä, mutta tuskin ap:ta jos on vielä vaimonsa kanssa.

Vierailija
37/91 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimitysta rakastajar ja miehistä yleisesti rakastaja. ei kai se sana mitään rakkaudesta kerro??

Vierailija
38/91 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ja kun se mies kyllästyy suhun, niin sun itsetuntosi on ihan palasina. Tajuat sitten mitä paskaa se on sulle syöttänyt--- puhun omasta kokemuksesta ja juu, vuosia kesti meilläkin, kunnes äijä kyllästyi. Nyt sitten on onnellisena vaimonsa kanssa ja jumankauta että haluaisin kostaa sille, mulle jäi vain huono itsetunto koko hommasta.

Vierailija
39/91 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ja kun se mies kyllästyy suhun, niin sun itsetuntosi on ihan palasina. Tajuat sitten mitä paskaa se on sulle syöttänyt--- puhun omasta kokemuksesta ja juu, vuosia kesti meilläkin, kunnes äijä kyllästyi. Nyt sitten on onnellisena vaimonsa kanssa ja jumankauta että haluaisin kostaa sille, mulle jäi vain huono itsetunto koko hommasta.

Vierailija
40/91 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä