Mielipiteitä nimestä Keesia.
Kiitos!
Kommentit (17)
todella ruma nimi. miksi pitää olla jokin ihmeellinen väännös jostain muusta kielestä???? suomalaisia kauniita nimiä on kalenteri pullollaan.
keesi = irokeesi.
Urban dictionary: An extremely loyal beautiful possesive female; that could possibly break the windows out your car if doublecrossed.
"I should'nt have slept with her sister, because my girl did a keesia on my car"
Taitaisi jäädä antamatta tuo nimi minun tytölleni, mutta makuja on monia.
kerran kysyit, niin vastataan suoraan: en pidä nimestä yhtään. Ei edes kuulosta nimeltä, näyttääkin kirjoitusvirheeltä.
nätti on ja av:n länkyttäjien mollausta ei kannata ottaa vakavasti, jos ite tykkäätte niin se on ok. Helppo ääntää Suomessakin ja ei ole ns kaksoismerkityksiä. Eli passeli on jos tykkäätte!
Keesla olisi parempi, mutta miksei Kaisla tai Kiisa kelpaa?
Keesia on todella kaunis nimi. Voisin antaa omalleni.
Vastaukset näyttää olevan yhden ja saman (rasistisen)henkilön kirjoittamia.
Mun mielestä Keesia on hieno nimi tytölle.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 15:10"]
Vastaukset näyttää olevan yhden ja saman (rasistisen)henkilön kirjoittamia.
Mun mielestä Keesia on hieno nimi tytölle.
[/quote]
Joo, mutta ei suomalaiselle.
Musta amerikkalainen tyttö tulee mieleen. Eikös ap kysynyt mielipidettä? Ja tämä on ihan eka ja vika vastaukseni. Itse en pidä nimestä, mutta anna palaa, jos sinusta sopiva.
Siis suurin osa vastauksista näyttää olevan yhden ja saman (rasistisen)henkilön kirjoittamia.
Seurakunnassamme on pappi nimeltä Katikeesia. Siitä tulee aina mieleen katekismus.
Mutta yksittäisenä nimenä, hmmm, aika erikoinen. Tuo edellämainittu Kiisa tuntuu äkkiseltään tosi kivalta, Kiisha-muodossa mieleen tulee kyllä kiima tms.
Keesia Kankkunen, jep, laita samantien lapsen nimeksi Eulaalia