Missä Ruonalan ja Rästin uimarannat on Kotkassa?
Kommentit (5)
Se on kanssa siinä Karhuvuoren ja Ruonalan lähellä.
Ja joo Räskiä tarkoitin, sori!
Ollaan tulossa kaverin luokse Karkkariin ja jos on tällaiset helteet, niin ajateltiin mennä uimaan lasten kanssa, mutta kaveri on vasta muuttanut tuonne eli ei tunne vielä hyvin paikkoja.
Räskiin pääsee niin, että kääntyy Karkkariin menevästä mäestä vasemmalle (näin ollen tullaan Ruonalan koulun ohi hidastetöyssy risteyksen yli ja seuraava pieni risteys vasemalle). Siinä on kyllä kyltti missä lukee Räski. Selitinköhän oudosti?
Itse olen käynyt Riialin rannassa. Tosi suojaisa ja pieni, yleensä ei hirveästi ihmisiä ja matala hiekkapohjainen. :) Se löytyy Peltolantieltä, aivan sen korttelin takakulma. Jos yhtään auttaa, löytämään, siellä on myös veneranta, tosin se ei uimista haittaa ja ne venelaiturit näkyvät Mussalontieltä Mussaloon päin mentäessä oikealla.
Toivottavasti auttoi :)
Räskiin pääsee niin, että kääntyy Karkkariin menevästä mäestä vasemmalle (näin ollen tullaan Ruonalan koulun ohi hidastetöyssy risteyksen yli ja seuraava pieni risteys vasemalle). Siinä on kyllä kyltti missä lukee Räski. Selitinköhän oudosti? Itse olen käynyt Riialin rannassa. Tosi suojaisa ja pieni, yleensä ei hirveästi ihmisiä ja matala hiekkapohjainen. :) Se löytyy Peltolantieltä, aivan sen korttelin takakulma. Jos yhtään auttaa, löytämään, siellä on myös veneranta, tosin se ei uimista haittaa ja ne venelaiturit näkyvät Mussalontieltä Mussaloon päin mentäessä oikealla. Toivottavasti auttoi :)
on aika lähellä Karhuvuorta, Kotkan länsiosassa. Rästistä en osaa sanoa.