Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko itsekkäästi jakaa rahaa vain kahdelle veljistäni, jättää yhden huomiotta?

Vierailija
08.07.2010 |

Voitin vähän rahaa ja koska meillä nyt tällä hetkellä menee taloudellisesti hyvin, ajattelin lahjoittaa rahaa läheisilleni. Isälle, äidille, appivanhemmille, miehen sisaruksille ja kahdelle veljelleni.

En ole ollut oikein missään tekemisissä yhden veljeni kanssa, koska jostain syystä sen vaimo karsastaa sukuamme. Eivät tule sukujuhliin, eivät lasten synttäreille edes kutsuttuna, eivät pidä yhteyttä.

Jos jätän tuon veljen ilman osaa rahoista, olenko ilkeä? Lahjoitetaan 2000 euroa per perhekunta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätän tuon veljen ilman osaa rahoista, olenko ilkeä? Lahjoitetaan 2000 euroa per perhekunta.

En itse ole oman sukuni kanssa tekemisissä (vanhempien kanssa kyllä, mutta en veljen enkä varsinkaan muiden sukulaisten), enkä missään tapauksessa odota suvultani minun huomioimistani siinä määrin kuin huomioivat yhteyttä pitäneitä. Käytännön yhteys on mielestäni virallisia sukusiteitä ratkaisevampaa.

Vierailija
2/7 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmömmältä se tuntuis antaa niille jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää, ja aiheutta eripuraa suvun kesken yhden rahatta jättäminen

Vierailija
4/7 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rahasi, saat antaa ne vaikka löytöeläintalolle. En minäkään jakaisi rahoja sellaisille, jotka muuten suhtautuvat minuun nuivasti, vaikuttaisi vain siltä että yrität ostaa suosiota.

Vierailija
5/7 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on masentunut, joten ymmärrän, ettei hän jaksa olla tekemisissä ihmisten kanssa. Tosin inhoan hänen puolisoaan, joka minun mielestäni on sairastuttanut hänet. Ostaisin varmaan jonkun arvokkaan tästälahjan veljelleni.

Vierailija
6/7 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran persaukisia etta oikein lahjoitat 2000 euroa jokaiselle..

ei kai noin pienta summaa tartteis ees lahjottaa.

jos veli ei ole keneenkaan yhteydessa niin mistas se tietaa etta muille on annettu rahaa.

Vierailija
7/7 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran persaukisia etta oikein lahjoitat 2000 euroa jokaiselle..

ei kai noin pienta summaa tartteis ees lahjottaa.

jos veli ei ole keneenkaan yhteydessa niin mistas se tietaa etta muille on annettu rahaa.

olin aiivan onnessani kun sain sukulaiselta 1000e

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi