Komea tuo Esa Åkerlund
Kommentit (23)
mutta kakkonen ehti ensin.
oot pimee
No voithan kirjoittaa sille vankilaan!!!!! Tosin sillä on jo tällä hetkellä vaimo, joka on rohkeana tyttönä raskaanakin tälle ex-vaimonsa murhaajalle.
ko murhaaja tunkeutui ex-vaimonsa taloon -96 ja sai 7 v. vankeutta?
Jos on, niin onnea vaan.
Kriminaalit kiehtovat joitakin naisia suunnattomasti. Kolmoismurhaajat, paloittelijat ja ties ketkä poliisien ampujat saavat rakkauskirjeitä vankilaan kassikaupalla.
En tajua en...sitten paksuna ollaan, naimisiin tietty ekana, että se sulho pääsee paremmin lomille jne.
"hevosmies". Kyllä sitä reteenä muijakavereille kerrotaan, että mun ukko on sentään hevosmies! Älä sinä insinöörin vaimo ala kuule!
"hevosmies". Kyllä sitä reteenä muijakavereille kerrotaan, että mun ukko on sentään hevosmies! Älä sinä insinöörin vaimo ala kuule!
Ettei vaimo mene rehentelemään nakkijonossa. Saa pyssystä jos sen tekee.
Terveisin
Insinööri
Ampuu 3 ihmistä ja yks vaa kehuu!! ei saatana joo annetaa niitte vaa tappaa ja silitellään päätä vielä. mitä vittua ihmiset missä on järki?
vitun idiootti!!!!! 3 IHMISTÄ ON KUOLLUT,ja sä vaan kehut komeaks.drop dead you fucker!!!!!!!!!!!!and all the violent people,who are threating outsiders!!kill yourselves,if feel like it,BUT NOT INNOCENT PEOPLE!WHO ARE YOU TO DECIDE;WHO MAY LIVE OR NOT?you will all burn in hell,you killers!!!you will get you sentences...........at the end.just wait and see.t.the number of the beast 666 :-%
vitun idiootti!!!!! 3 IHMISTÄ ON KUOLLUT,ja sä vaan kehut komeaks.drop dead you fucker!!!!!!!!!!!!and all the violent people,who are threating outsiders!!kill yourselves,if feel like it,BUT NOT INNOCENT PEOPLE!WHO ARE YOU TO DECIDE;WHO MAY LIVE OR NOT?you will all burn in hell,you killers!!!you will get you sentences...........at the end.just wait and see.t.the number of the beast 666 :-%
Because you're not being vicious at all?
Terveisin
Insinööri
ainakin vetäsen parit heimot kumoon nälkäkiukuksissani nakkijonossa, senverran kiukkuinen inssinakka olen... ;)
JOO OON KANSSASI SAMAA MIELTÄ TOSI SÖPÖ TOI ESA
MONTAS PASANEN TAPPO JA MONTAS JOKELAN KOULULLA MENI ENTÄS KAUHAJOELLA ? ETTÄ PENTU RAUHOTUHAN NYT TÄÄ ON MAAILMAN PAHUUTTA JOTEN TURHA YKSITYISESTI SYYTELLÄ KETÄÄN .TERVEISIN IHAN VALTAVÄESTÖÖN KUULUA
MONTAS PASANEN TAPPO JA MONTAS JOKELAN KOULULLA MENI ENTÄS KAUHAJOELLA ? ETTÄ PENTU RAUHOTUHAN NYT TÄÄ ON MAAILMAN PAHUUTTA JOTEN TURHA YKSITYISESTI SYYTELLÄ KETÄÄN .TERVEISIN IHAN VALTAVÄESTÖÖN KUULUA
Mutta jos olisikin niin mitä siitä. komeus ja luonne ei kulje käsi kädessä. kyllä murhaaja ja tapaajakin saa olla komea.
MEE PAINII VAIKKA ISÄSKAA JOS SULLA ON NÄYTÖN HALUJA EIKÖ.
kusipää idiootti se on, kuten kaikk muutkin vitun mannet
se vitun apina pitäis pistää telkien taakse loppuiäksi.
hyi vittu miten sairaita ihmisiä, ihannoi tommosta saatanan psykopaatti murhaajaa hyi helevetti
kusipää idiootti se on, kuten kaikki muutkin vitun mannet
se vitun apina pitäis pistää telkien taakse loppuiäksi.
hyi vittu miten sairaita ihmisiä, ihannoi tommosta saatanan psykopaatti murhaajaa hyi helevetti
Terveisin
Insinööriainakin vetäsen parit heimot kumoon nälkäkiukuksissani nakkijonossa, senverran kiukkuinen inssinakka olen... ;)
Terveisin
Insinööriainakin vetäsen parit heimot kumoon nälkäkiukuksissani nakkijonossa, senverran kiukkuinen inssinakka olen... ;)
vetäse valkonaama vittu päähäs ja pakene vuorille
oot pimee