Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat olette hassuja uimarannalla kun...

Vierailija
08.07.2010 |

Tuotte lapsenne uimaan ettekä itse ui tai ota aurinkoa MIKSI?. Tämä ei tietenkään koske kaikkia esim. Mua

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän niitä syitä on ihan tarpeeksi, meneekö pää rikki

Vierailija
2/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alle metrin vedessä on vaikea uida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alle metrin vedessä on vaikea uida.

Vierailija
4/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkoa en jouda ottamaan koska vahdin lasta.

ja silloin kun mieheni vahtii lasta en ui koska olen liki 5 senttiä auki, en uskalla tulehdusriskin takia, ja suonta vetää herkästi. kahlailen siis vain rantavedessä.

Vierailija
5/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasteni vahtimiseen siellä :D miten te jaksatte tehdä näitä provoavauksia?

Vierailija
6/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimaan jos pitäis lapsia vahtia? Kuka hullu korventaa ja vanhentaa ennenaikaisesti ihoaan auringossa ja riskeeraa terveytensä?

Vierailija
7/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uiminen mielestänne lapsellista?

Vierailija
8/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ui rannalla koska siellä vahdin lapsia...muutenkin kylmässä vedessä uiminen ei houkuta. Ei tulis mieleenkään muuten ottaa aurinkoa varta vasten. Luulis että nykyään jo tarpeeks olis valistettu ihosyövästä ja auringon vanhentavasta vaikutuksesta mutta ilmeisesti kaikki eivät tiedä...

Vierailija
9/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ui rannalla koska siellä vahdin lapsia...muutenkin kylmässä vedessä uiminen ei houkuta. Ei tulis mieleenkään muuten ottaa aurinkoa varta vasten. Luulis että nykyään jo tarpeeks olis valistettu ihosyövästä ja auringon vanhentavasta vaikutuksesta mutta ilmeisesti kaikki eivät tiedä...

Vierailija
10/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut eivät yksinkertaisesti

pidä

uimisesta.

hajootko jonkun uimattomuuteen?

Vierailija
11/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan samalla toppi ja shortsit/hame päällä.

Mahaan/selkään en edes tarvitse rusketusta:)

Vierailija
12/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten kanssa ei tietenkään voi ellei lapset sitten ole vesipetoluonteisia ja tule kellukkeineen äidin kanssa syvemmälle (meillä on ollut arkoja pikkulapsia, joten ei olisi onnistunut).

Vierailija
13/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tee sitä varsinkaan yleisillä rannoilla, joissa ei ole kunnollista vaatteiden vaihtomahdollisuutta (kuten meidän lähiranta, kotimatka märässä uikkarissakaan ei houkuta). Mökillä käyn uimassa pienen lenkin, mutta en mitenkään nauti siitä. En pidä uimista lapsellisena, se on hieno liikuntamuoto niille, jotka siitä pitää, itse liikun muilla tavoin.

Vierailija
14/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset oli pienempiä en minäkään uinut. Kolmen alle viisivuotiaan lapsen kyttäämisessä oli ihan tarpeeksi. Ei siinä paljoa olisi uskaltanut mihinkään viltille heittäytyä aurinkoakaan ottamaan. Nyt kun kaikki jo alakoululaisia ja osaavat uida, on ihan eri meininki. Tänäänkin oltiin rannalla ja uin siinä missä lapsetkin ja oltiin vesisotaa ja pelailtiin rantapallolla. Kivaa oli. Lapset jatkoi vesitouhujaan ja minä lueskelin loppuajan viltillä puun alla naistenlehtiä. Että riippuu vähän lasten iästäkin mitä siellä rannalla puuhailee. :)

Vierailija
15/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien lapset uimaan, koska he pitävät uimisesta. ästä siis voidaan päätellä, että ei kaikki tavat aina tartu.

Vierailija
16/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain, että raskaana ollessa auringonoton seurauksena saattaa tulla maksaläiskiä...

Vierailija
17/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi sekin vähän vilvoittaa. Jos ollaan koko perhe, sitten voin välillä pulahtaakin, mutta jos olen kolmisteen lasten kanssa, sitten vaan vahdin.

Ikinä en ota aurinkoa maaten, joskus saatan kotona samalla kun luen, olla auringossa lepotuolissa, mutta en siis heittäydy maahan ainoana tarkoituksenani grillaantua. Liian junttia mun mielestä.

Mutta tokihan saan aurinkoa siinä rantavedessä seistessäni, vaikka päälläni vähän uimapukua enemmän olisikin.

Vierailija
18/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään rannalla neljän pienen lapsen kanssa niin, että ensin ollaan rantavedessä kaikki toisella aikuisella kaksi lasta kontollaan ja toisella kaksi. Sitten lopuksi molemmat käyvät tekemässä pienen uintilenkin eri aikaan, jolloin aina toisella kaikki neljä vahdittavana, usein 1-2 jo rannalla kuivattelemassa.

Ja auringonotosta samaa mieltä kuin moni täällä, turhaa ja inhottavaa puuhaa.. :-) Minäkin saan aurinkoa muissa kesän ulkoharrastuksissa riittävästi, silloinkin vaalean ihoni takia hyvin rasvoillasuojattuna. Isälläni oli ihosyöpä.. :-(

Vierailija
19/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten huolettomasti jotkut käyttäytyvät rannalla. Makaavat viltillä aurinkoa ottaen vaikka aivan pienet lapset leikkivät veden rajassa. Jotkut ovat jopa selkä veteenpäin vatsallaan kärventämässä itseään.

Itse vain käväisen vedessä viilentymässä, en vain erityisemmin pidä uimisesta. Auringonotostakaan en niin välitä mutta rannalla käydään koska lapset pitävät siitä.

Vierailija
20/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kun en osaa. Reidetkin on niin selluliittiset, etten ikinä esiintyis uima-asussa.