Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto mikä kommentti:

Vierailija
08.07.2010 |

Lapsettomat, rannoilla makoilevat

ihmiset pitävät tästä Helvetin esikartanosta.

Perheellisen siivottava, ruokaa koko ajan, pyykit ym. Hiki tursuaa ja voimat uupuvat.

- siis luuletteko, että lapseton ei siivoa, tee ruokaa, pese pyykkiä jne. Ja en ymmärrä miksi pitää asiasta tehdä tuollainen numero. Syötte jotain kevyttä, käytte ulkona syömässä jne. Ihme mesoamista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lapsettomana selvisin helpoilla eväillä. Ei tullut siivoa kovin paljoa ja pyykkiä vähän.

Helteisen työpäivän jälkeen sai pötkötellä.

Urpo!

Vierailija
2/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuna päivänä valittanut mistään hirveästä hommasta ja 2 lasta on.

Kyllä todellakin toiset suurentelevat näitä ihan tavallisia tehtäviä käsittämättömissä määrin. Muistelen myös kun telkkarissa eräs koti-isä sanoi leppoisasti, että ihanaa lomaa tämä on töistä. Organisoinnista ja asenteesta lienee kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomana siivoaminen, pyykkääminen ja tiskaaminen. Noin 100% helpompaa touhua....ei pahalla.

Vierailija
4/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomat tee koskaan mitään tärkeää, ikävää tai tylsää. Lapsettomat käyttävät kaikki rahansa huvituksiin ja päivät kuluvat vain mieleisten harrastusten parissa. Lapsettomilla ei myöskään voi koskaan olla mitään oikeasti tärkeää menoa, lusmuja ovat.

Vierailija
5/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin noihin alempiin helleavauksiin

Vierailija
6/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pyörii kaksi koneellista pyykkiä joka päivä, ruokaa laitetaan viidelle, kannetaan kotiin viidelle. Kolme lasta juoksee ulkona ja sisällä. Haetaan juomaa, käydään pissalla ja taas ulos. Hiekkaa tulee ja menee. Kuka sinkun asunnon sotkee?

Ja yöllä ei ehkäpä tule nukuttua hyvin, kun lapset kitisee. Väsyttää. Ei saa nukkua kun huvittaa, päiväunista voi vain haaveilla. Mieti siis toisen kerran, onko sinun elämäsi ihan superhelppoa perheenäiteihin nähden. Ja saa kai sitä joskus äitikin ruikuttaa, ei se ole kiellettyä päästellä ylimääräisiä höyryjä pois.

Kirjoitti eräs, joka ymmärtää äitejä helteellä.

Vierailija
7/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheellisetkin, se on vain paljon, paljon yksinkertaisempaa, ihan oikeasti.

- siis luuletteko, että lapseton ei siivoa, tee ruokaa, pese pyykkiä jne. Ja en ymmärrä miksi pitää asiasta tehdä tuollainen numero. Syötte jotain kevyttä, käytte ulkona syömässä jne. Ihme mesoamista.

Vierailija
8/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pystyvät kyllä vertaamaan tilannetta ennen ja jälkeen lapsien. Ja ainakin mulla oli paljon vähemmän ikävää ja tylsää pakkopullaa sekä paljon enemmän huvituksia ja harrastuksia. En ollut lusmu silloinkaan, mutta vähän eri asia huolehtia vain itsestään kuin toimia perhesirkuksen tirehtöörinä.

lapsettomat tee koskaan mitään tärkeää, ikävää tai tylsää. Lapsettomat käyttävät kaikki rahansa huvituksiin ja päivät kuluvat vain mieleisten harrastusten parissa. Lapsettomilla ei myöskään voi koskaan olla mitään oikeasti tärkeää menoa, lusmuja ovat.

Vierailija
9/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on kaksi lasta. Kone pyörii kerran päivässä, se pesee ihan itse pyykin. Laitan kuivausrumpuun ja siitä kaappiin. Aikaa menee 15 min koko touhuun.

Ja ehkä meillä ei sitten olla niin siistejä, koska en minä siivoa kuin kerran viikossa.

Enkä ole koskaan kaivannut päiväunia, nukun yöllä.

Vierailija
10/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pukemisrumbaa ja siis pyykkiäkin paljon vähemmän, ruuat kevyempiä, lapset hyväntuulisia. Harrastuksiin kuskaaminen on kesällä olematonta, on aikaa nauttia elämästä! Lapset viihtyvät rannalla, puistoissa, metsissä ja aina voi mennä vaikka huvipuistoon, jos ei muuta keksi. Jäätelöä naamaan, kavereita tapaamaan, joka paikassa on kaunista ja mukavaa.

Älkää aina valittako! Kuuma kesä on harvinaista herkkua. Talvi tulee taas pian ja sitten itkette kuravaaterumbaa...

Vierailija
11/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on myös omasta asenteesta kiinni. Minä olen lasten myötä nimenomaan oppinut nauttimaan hetkestä ja olemaan stressaamatta. Vastuuta ja tekemistä on enemmän, mutta mitä sitten. Teen minkä jaksan ja loput teen huomenna :)

Aina löytyy joku, jolla on helpompaa kuin sinulla ja joku, jolla on vaikeampaa. Jos aina valittaa kuinka elämä on raskasta ja toisilla helppoa, oma elämä menee ohi.

Vierailija
12/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hommaa on enemmän. Jos asut yksin, siivoat, kokkaat ja peset yhden pyykit. Jos otat miehen asumaan luoksesti, teet kaiken tuplana. Jos hankit lapsia, työmäärä vähintäänkin triplaantuu.

Etkö tiennyt tätä lapsia hankkiessasi? Itse ainakin tiesin ja tein valinnan. En tunne vihaa sinkkuja/lapsettomia kohtaan omista valinnoistani...

Vierailija
13/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sinkku olisi erittäin tyytyväinen, jos saisi perheen ja lapsia - monet perheelliset eivät väsymyksen keskellä osaa arvostaa sitä, mitä heillä on! Useimmat ainakin ovat tietoisesti perustaneet perheen, joten sen tuoma työmäärä ja vastuu ei tule yllätyksenä.

Ja mitä kesään tulee, kyllä lastenhoito on helpompaa kesällä, kun voi lapset pistää pihalle kevyissä vaatteissa. Itsekin saa nauttia lämpimistä ilmoista ja ulkonaolosta.

terveisin kohta 3 lapsen äiti, joka on kaiken lisäksi viimeisillään raskaana, arvatkaa onko mulla tukala olo?!? Mutta en valita, vaan olen onnellinen perheestäni!

Vierailija
14/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat, rannoilla makoilevat ihmiset pitävät tästä Helvetin esikartanosta. Perheellisen siivottava, ruokaa koko ajan, pyykit ym. Hiki tursuaa ja voimat uupuvat. - siis luuletteko, että lapseton ei siivoa, tee ruokaa, pese pyykkiä jne. Ja en ymmärrä miksi pitää asiasta tehdä tuollainen numero. Syötte jotain kevyttä, käytte ulkona syömässä jne. Ihme mesoamista.

Ei kyllä lapseton tee erilaista ruokaa 2 kertaa päivässä ja syötä lusikalla muutamaa ystäväänsä ja vaihda heidän vaippojaan, nukuta heitä nokosille ja illallakin ja tarjoa vettä ja välipaloja jatkuvasti näin helteellä ja juokse heidän perässään pöllyävässä hiekassa pihalla ja vahdi joka sekunti etteivät satuta itseään ja pese heidän pyykkiään n.kerran päivässä ja siivoa sitten illalla vielä lelut lattialta ja pahimmat hiekat ja pölyt kunnes itse nukahtaa uupuneena ja hikisenä...

Että oiskohan jotain eroa lapsettoman ja perheellisen elämässä?hmm...

ja oisko jopa helteetkin hieman hankalampia jommalle kummalle...

Vierailija
15/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin helteellä? Lapset tuovat hiekkaa koko ajan, joten kannattaako niitä nyt jatkuvasti olla siivoamassa? Ja tarvitseeko sitä ruokaakaan laittaa ihan urakalla, eihän helteellä edes maistu ruoka? Minä ainakin nautin siitä, että ei tarvitse miettiä, mitä päälleen laittaa ja lapset pärjäävät vaikka pelkällä uikkarilla päivät pitkät. Ei ole sitä jokapäiväiset hanskojen ja hattujen etsimistä ja KURAN siivoamista sisältä.

Vierailija
16/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset hyppii seinille, ei paase pihalle, ei rannalle, ei puistoon, ei mitaan tekemista...

Ei sita kotiakaan tarvi koko ajan puunata. Mita sitten jos lelut on pitkin lattioita, tai jos on vahan hiekkaa. Kuka teidan huushollia tulee syynaan, helteella viela vahemman !!

Paastakaa vahan arjesta irti, niin helpottaa.

T: aiti

Vierailija
17/17 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset hyppii seinille, ei paase pihalle, ei rannalle, ei puistoon, ei mitaan tekemista... Ei sita kotiakaan tarvi koko ajan puunata. Mita sitten jos lelut on pitkin lattioita, tai jos on vahan hiekkaa. Kuka teidan huushollia tulee syynaan, helteella viela vahemman !! Paastakaa vahan arjesta irti, niin helpottaa. T: aiti

meidän lapset pääsee puistoon ja ulos ihan sateellakin, aivan yhtä lailla kuin helteellä.

joten ei ollenkaan hypi seinille kun sataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi