KIITOS JEESUS poika 2v löytyi!!!
Kommentit (49)
kuin pyhimykset ja neitsyt Maria katolisilla. Mun mielestä on jotain vähän pielessä, jos on yksi Jumala, mutta sitä ei sit rukoillakaan vaan jotain sidekickkiä.
ihmisen muodossa. Hän syntyi ihmiseksi, jotta ihmisillä olisi mahdollisuus pelastua. Hän on siis meidän ihmisten linkki Jumalaan.
Jeesus hahmona koetaan lempeämpänä kuin Jumala. Mieti vaikka Vanhan Testamentin Jumalaa, joka hukutti kansoja, kehoitti ihmisuhreihin jne.
Jeesus on toista luokkaa. Jeesus koetaan etenkin lapsille läheisemmäksi.
Olen aina ihmetellyt, miksi kiitetään Jeesusta. Eikö sen pitäis olla Jumala, jota kiitetään? Jos joku osaa vastata, niin ihan vittuilematta tätä kysyn ja kiinnostuneena lukisin vastauksen.
Jumala on yksi ja ainoo, ja viimeisenä päivänään jokainen ihminen myös sinä tulet kumartamaan häntä : elämäsi antajaa. JEESUSTA rukoilen siksi , koska raamatun mukaan ilman uskoa Jeesukseen minulla ei ole mitään oikeutta rukoilla Jumalaa. EI ilman Jeesuksen verta, joka vuodatettiin yli 2000 vuotta sitten...EI SIIS MITÄÄN oikeutta ihmisellä pyydellä mitään ilman uskoa Jeesukseén meidän pelastajana Jumalan edessä. Ja pyhähenki annettiin meille voimaksi , kun Jeesus astui taivaaseen. Olen täyttynyt pyhällähengellä, ja tarvitsen ja janoan sitä joka päivä lisää! Olkaa siunattuja kaikki!!
Jumala on yksi ja ainoo, ja viimeisenä päivänään jokainen ihminen myös sinä tulet kumartamaan häntä : elämäsi antajaa. JEESUSTA rukoilen siksi , koska raamatun mukaan ilman uskoa Jeesukseen minulla ei ole mitään oikeutta rukoilla Jumalaa. EI ilman Jeesuksen verta, joka vuodatettiin yli 2000 vuotta sitten...EI SIIS MITÄÄN oikeutta ihmisellä pyydellä mitään ilman uskoa Jeesukseén meidän pelastajana Jumalan edessä. Ja pyhähenki annettiin meille voimaksi , kun Jeesus astui taivaaseen. Olen täyttynyt pyhällähengellä, ja tarvitsen ja janoan sitä joka päivä lisää! Olkaa siunattuja kaikki!!
jeesus olisi aasialainen, todennäköisesti han-kiinalainen mies.
Miten toi on voitu todentaa että jostain löytynyt poika todella on jeesus-poika? Miksi jeesus ei kerrankin sitten voinut tulla mustana naisena?
Huoh...
Elämäni olen saanut siitä kun isäni ja äitini paneskelivat ja sillä hyvä.
En ole siunattu. Jos joku minut siunaa niin kiroan sen kumoon -siitäs saatte!
Tiukat ja kiristävät villapipot kannattaa riisua ja pistä jääpussi päähä
Se on sen jälkeen ihanan viileä ja sen voi laittaa esim. päähän. Tai lyödä sillä itseään päähän, ihan miten vaan. Myös koraani sopii tarkoitukseen oivasti.
Näin agnostikkona ajattelin itse kokeilla monia erilaisia kirjoja ja valitsen niistä sitten sen kaikista viileimmän ohjenuorakseni.
Tiukat ja kiristävät villapipot kannattaa riisua ja pistä jääpussi päähä
Jumala on meidän päivämme määrännyt jo ennen kuin yksikään niistä on tullut.
Kiitos tietenkin myös etsijöille, ilman heitä poikaa ei varmasti olisi ajoissa löytynyt! :)
Siis välillä hihhulit väittävät että saatana se tekee pahojaan, ja nyt sitten taas sanotaan että jumala se tietää milloin meidän elämämme loppuu :)
Päättäkäätten nyt jo :)
Kiitos ihan kenelle tahansa, että lapsi on kunnossa.
joku jeeskusko sen sitten löysi :D
Jeesusta ei suuretsinnöissä näkynyt.
Jeesusta ei suuretsinnöissä näkynyt.
ja taisi moni muukin lisäkseni. rukouksiin vastattiinkin positiivisesti :)
Päivän paras uutinen!!!! Juu jeesuksella tuskin oli tämän asian kanssa mitään tekemistä, iso kiitos kuuluu kaikille lukuisille vapaaehtoisille jotka poikaa olivat etsimässä!!! teette tärkeää työtä!!
aina kun rukouksiin ei vastata tai kaikki menee päin persiitä.
sille vitun jeesukselle että minkä ihmeen takia se päästi pojan katoamaan älkääkä siinä kiitelkö.
Vittu te hihhulit olette rasittavia...
Jeesuksella ei sitten löytynyt älyä palauttaa poikaa ilman rukouksiakin. HOHHOIJAA.
Valikoivaa on tämä Jeesuksen rakkaus.
mutta tämäkin asia selviää aikanaan.