Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset: mitä terveyshaittoja teillä on? Ikä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v, bmi 28

Vierailija
22/29 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lievästi kohonnut verenpaine 135-140/80.

Lihaksisto on niin heikkoa vai mistä johtuu että aina kun yritän aloittaa liikunnan, eli kaksi kertaa kuukaudessa, nivelet kipeytyvät ei lihakset. Epäilen että esim olka- tai kyynärnivelen kipeys ei johdu ylipainosta.

Ikää on 48v ja painoindeksi noin 33.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 28, ikä 24v

Vierailija
24/29 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipeät nivelet, alkavaa nivelrikkoa polvissa, närästää.

Sitten on vaikka mitä muuta, mutta ne ovat olleet jo kauan ennen ylipainon kertymistä.

Olen pääsemässä lihavuusleikkaukseen.

Vierailija
25/29 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet ja selkä heikkona, olen huonossa kunnossa kun en jaksa liikkua läskieni kanssa joten väsyn helposti. Lämmin sää on TUKALA :(

Yritän laihduttaa mutta kun on pitkään ollut paksu niin se on vaikeaa: ei ole helppo tottua uusiin ruokatapoihin kun ennen olen syönyt just mitä tekee mieli just niin paljon kun tekee mieli. Eli en ole kontrolloinut syömisiäni oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
26/29 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ja ainoastaan hurjan terveitä ja hyväkuntoisia läskejä.

IRL tuntemillani ylipainoisilla on verenpainettea, diabetestä, nivelvaivoja, henkisiä ongelmia, kuten paniikkihäiriöitä, raskautumisvaikeuksia ja selkäkipuja.

Mutta tämä oli siis OIKEASSA elämässä.

Vierailija
27/29 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ja ainoastaan hurjan terveitä ja hyväkuntoisia läskejä.

IRL tuntemillani ylipainoisilla on verenpainettea, diabetestä, nivelvaivoja, henkisiä ongelmia, kuten paniikkihäiriöitä, raskautumisvaikeuksia ja selkäkipuja.

Mutta tämä oli siis OIKEASSA elämässä.

Vierailija
28/29 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut hyvin rumasti ihmisistä. Lihava ihminen ei ole läski. Ja jos nyt tarkemmin luet tämän ketjun huomaat, että moni kertoo lihavuuden aiheuttamista haitoista.

Vierailija
29/29 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olen mielestäni ihan rehellisesti läski, en tanakka, pyöreä, muodokas tmv.

BMI 40

Puhut hyvin rumasti ihmisistä. Lihava ihminen ei ole läski. Ja jos nyt tarkemmin luet tämän ketjun huomaat, että moni kertoo lihavuuden aiheuttamista haitoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi