Ylipainoiset: mitä terveyshaittoja teillä on? Ikä?
Kommentit (29)
lievästi kohonnut verenpaine 135-140/80.
Lihaksisto on niin heikkoa vai mistä johtuu että aina kun yritän aloittaa liikunnan, eli kaksi kertaa kuukaudessa, nivelet kipeytyvät ei lihakset. Epäilen että esim olka- tai kyynärnivelen kipeys ei johdu ylipainosta.
Ikää on 48v ja painoindeksi noin 33.
kipeät nivelet, alkavaa nivelrikkoa polvissa, närästää.
Sitten on vaikka mitä muuta, mutta ne ovat olleet jo kauan ennen ylipainon kertymistä.
Olen pääsemässä lihavuusleikkaukseen.
Polvet ja selkä heikkona, olen huonossa kunnossa kun en jaksa liikkua läskieni kanssa joten väsyn helposti. Lämmin sää on TUKALA :(
Yritän laihduttaa mutta kun on pitkään ollut paksu niin se on vaikeaa: ei ole helppo tottua uusiin ruokatapoihin kun ennen olen syönyt just mitä tekee mieli just niin paljon kun tekee mieli. Eli en ole kontrolloinut syömisiäni oikeastaan ollenkaan.
vain ja ainoastaan hurjan terveitä ja hyväkuntoisia läskejä.
IRL tuntemillani ylipainoisilla on verenpainettea, diabetestä, nivelvaivoja, henkisiä ongelmia, kuten paniikkihäiriöitä, raskautumisvaikeuksia ja selkäkipuja.
Mutta tämä oli siis OIKEASSA elämässä.
vain ja ainoastaan hurjan terveitä ja hyväkuntoisia läskejä.
IRL tuntemillani ylipainoisilla on verenpainettea, diabetestä, nivelvaivoja, henkisiä ongelmia, kuten paniikkihäiriöitä, raskautumisvaikeuksia ja selkäkipuja.
Mutta tämä oli siis OIKEASSA elämässä.
Puhut hyvin rumasti ihmisistä. Lihava ihminen ei ole läski. Ja jos nyt tarkemmin luet tämän ketjun huomaat, että moni kertoo lihavuuden aiheuttamista haitoista.
Minä kyllä olen mielestäni ihan rehellisesti läski, en tanakka, pyöreä, muodokas tmv.
BMI 40
Puhut hyvin rumasti ihmisistä. Lihava ihminen ei ole läski. Ja jos nyt tarkemmin luet tämän ketjun huomaat, että moni kertoo lihavuuden aiheuttamista haitoista.
38 v, bmi 28