Lue keskustelun säännöt.
Noille vilkkaille pikkulapsille pitäisi laittaa valjaat.
08.07.2010 |
Ei pääsisi livahtamaan karkuun. Ennen niitä oli käytössä ja helpottivat varmasti vanhemman työtä.
Itse laitoin valjaat rattaisiin, että mukula pysyi hetken siinä aloillaan.
Kommentit (23)
niitä käyetään siis kävellessä,lasta ei sidota mihinkään kiinni ja eivät ole kaulassa vaan ylävartalolla. Ennenvanhaan niitä pidettiin paljonkin,itsellänikin on ollut
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle ei tullut mieleenkään, että valjaita käytettäisiin silloin, kun lapsi jätetään yksin. Tai edes että puistossa tms.
Valjaat on tarkoitettu väkijoukoissa liikkumiseen, tai vaarallisissa paikoissa turvaksi, esim. juuri nuo jyrkänteet tai joenpenkat. Kyllä mä ainakin ne valjaat riisun jos puistoon mennään.
on nuorimmainen todella vilkas tapaus. Valjaat on käytössä syöttötuolissa ja rattaissa. Mutta en mä kyllä pihaan niitä laittais... Ja nuorimmainen on niin kekseliäs, että karkaa lähes joka päivä pihalle. Osaa laittaa jopa ovenkin niin hiljaa perässään kiinni, että aina ei sitä kuule, jos muut meluaa. Lapset ovat kyllä tosi kekseliäitä. Meillä haetaan tuoli ja sillä yritetään avata ulko-ovia ja kaikkia muitakin ovia... Vaikka kuinka vahtii, niin aina jotain tapahtuu!