Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään, jonka lapsilla ei ole mitään allergioita?

Vierailija
08.07.2010 |

Vai onko meidän perhe poikkeus?

En voi edes kuvitella, kuinka hankalaa moninaisten allergioiden kanssa "pelaaminen" on. Ollaan päästy tosi helpolla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei allergioita, ei myöskään vanhemmilla

Vierailija
22/28 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsellä eikä miehelläkään mitään, mutta mun siskopuoli ja hänen perheensä on oikeasti allergisinta porukkaa, mitä maan päältä löytyy. Ja se on kyllä hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei ole kellään mitään. Ei nyt varsinaisesti vaikuta elämään :) eli ei siis olla mitään heppaihmisiä.

Vierailija
24/28 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsellä eikä miehelläkään mitään, mutta mun siskopuoli ja hänen perheensä on oikeasti allergisinta porukkaa, mitä maan päältä löytyy. Ja se on kyllä hankalaa.

Niin meidän kolmessa lapsessa on selkeä korrelaatio imetykseen, mitä pidempään imetetty, sen vähemmän ollut infektioita.

Vierailija
25/28 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempia puolivuotiaiksi ja jatkoin imettämistä pitkälle yli kahteen vuoteen. Liekö tämä edesauttanut jotenkin sitä, että lapset niin terveitä. Olen nimittäin siivousfanaatikko, meillä on aina todella puhdasta eikä ole lemmikkejä tms. eli periaatteessa monenlaisia allergialle altistavia tekijöitä kyllä löytyy. 15

Minä aloitin kiinteät kolmikuiselle ja imetys loppui alle vuoden iässä, lapsi terve kuin pukki.

Kumpaakaan ei ole imetetty kuin viikko pari (yritystä oli, ei onnistunut. Ei siitä sen enempää) eli ovat pullolapsia. Kiinteät aloitettu molemmille n. 2,5 kuisena, ja tavalliseen maitoon siirrytty 9-10 kuisena.

Ei mitään allerioita, heinänuhia tms. Kumpikaan ei ole juurikaan sairastellut, ei korvatulehduksia ei mitään.

Viimeisimmän lääkärintarkastuksen mukaan hyvin kehittyneitä ja terveitä muksuja molemmat.

Mieheni on todella allerginen :D Ja hänellä on atopiaa ym.

Lapset ovat nyt 5 ja 11 vuotiaat.

Vierailija
26/28 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kummallakaan vanhemmallakaan, eikä vanhempien (lähi)suvuissakaan. Tästä johtuen suhtautuminen muiden ihmisten allergioihin on joskus vähän vaikeaa, joidenkin kohdalla tulee väkisinkin mieleen, että allergiat ovat vain joku muoti-ilmiö ja tapa saada huomiota.

Vierailija
27/28 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään allergioita kun taas siskon lapsilla on KAIKKI allergiat.

Vierailija
28/28 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6lasta, nuorin vasta rintamaidolla, joten hänestä ei vielä tiedä, mutta muilla ei olla huomattu minkään sortin allergioita, onneksi.