Tuleeko miehille alushousuihin "touhutippoja" ilman seksiä?
Naiset joutuvat usein käyttämään pikkuhousunsuojia ja kaikenlainen vuoto on useimmiten normaalia. Entäs miehillä, likaantuvatko alushousut päivän/yön aikana etuosasta, vaikka ei olisi seksiä harrastanutkaan? Jos ei nyt pissa-kakka-asioista puhuta.
Kommentit (77)
Kuuluukin tulla. Jo ihan pelkästään hellästi suudellessa. Niin miehillä kuin naisillakin sukupuolielimet valmistautuvat tulevaan yhdyntään tuottamalla luonnon liukastetta paikkoihin.
Olen vissiin outo kun ei vuoda mitään ennen kuin on tarkoitus. Enkä ole lauennut ikinä unissani.
Minulla tulee paljon tätä liukastetta ja sitten pitemmälle mentäessä voi ruiskahdella jonkinlaisia pienempiä siemensyöksyjä.
Kyllä tulee touhutippoja tai mitä sitten ovatkaan. Kiihotun helposti ja viehättävät / haluttavat naiset saavat usein aikaan ajatusten harhailua ja jonkinlaisen puoliseisokin ainakin. Vaimon kanssa halaillessa yhä vaan helposti tulee täysi stondis ja virnuilee siitä kun tietää ja kiusaakin joskus. Ei voi luonnolle mitään, vaikka kuinka joku haluaisi sanoa pervoksi. Luoja suonut jotain miesainetta kai liiaksi asti.
"hetivalmis M50"
Kiihottavaa panna naapurin rouvaa ja laskea soosit sisään samaan aikaan kun sen ukko on töissä. Ei tiedäkkään että siellä vieraat spermat valuvat pillun uumenissa
Pussailessa ja jos nainen kiusaa urakalla hieroen etumusta tulee joskus touhutippoja. Viimeksi kun kaveri otti suihin ja pyöritteli kielellä ihanasti tuli kuulemma touhutippoja useita
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavaa panna naapurin rouvaa ja laskea soosit sisään samaan aikaan kun sen ukko on töissä. Ei tiedäkkään että siellä vieraat spermat valuvat pillun uumenissa
On muuten kiihottavaa, mulla ei naapurin vaimon kanssa, saman taloyhtiön aluella asuva namurouva tykkää vähän pelehtiä ja lähti pihatalkoojutuista kehittymään kuvio. Iso ja leveä aviosänky on siellä testattu ja hyvät on oltavat heillä :) Ei taida äijä tietää, että rouva on valutellut lakanoiden läpi minunkin spermoja muutaman kerran. Kiihottaa kummasti, kun saa vähän salaa tyydyttää toisen miehen halukkaan vaimon uikutusorkkuun asti. Tulee Sonni olo!
Tulee tippoja seisokin yhteydessä
No tulee, eihän sitä tarvitse kuin kiihottua seisokkiin niin minulla on ainakin peniksen kärki helposti jo märkänä. Varmaan aika yksilöllistä kuitenkin, jotkut pysyy kuivina melkein orkkuun asti ja jotkut taas ei.
Minulla on lyhyehkö esinahka eli terska pilkottaa levossakin, jolloin se saa helposti hierontaa esim kävellessä, varsinkin kun on löysät housut ja vehkeet pääsee niissä heilumaan. Tästä sitten luonnollisesti seuraa erektioita ja erektioista touhutippoja. Eli kyllä tulee ilman seksiä.
Vähän nuorempana kun harrastin painia oli ongelmia molskilla sekä seisokin että touhutippojen kanssa . Tippoja painikaverit tuskin huomasi mutta seisokin varmasti. Niistä ei koskaan puhuttu fiksuja kundeja. Olen muuten hetero.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lyhyehkö esinahka eli terska pilkottaa levossakin, jolloin se saa helposti hierontaa esim kävellessä, varsinkin kun on löysät housut ja vehkeet pääsee niissä heilumaan. Tästä sitten luonnollisesti seuraa erektioita ja erektioista touhutippoja. Eli kyllä tulee ilman seksiä.
Mulla on sama juttu eli esinahka on lyhyt ja terska on aina joko osittain tai kokonaan esillä. Se saa helposti hierontaa ja tahattomia erektioita tulee pitkin päivää. Tästä johtuu että myös touhutippoja tulee päivittäin.
Se on hirmu yksilöllistä, toisilla miehillä ei valu juuri mitään ja toisilla valuu sitten senkin edestä. Itse olen sitä lajia, jolla alkaa heti valua, kun kiihottaa ja kulli paisuu, ja se kyllä sotkee housut.
Nytkin puolijäykkänä ja terska märkänä kun luen näitä sivustoja alastomana.
Vaimo väittää että minähän kostun enemmän kuin monet naiset.
Niin kun thaihieroja täti sanoi. Sinun pippeli itkee... Todellisuudessa oli itku kaukana. Olin niin saamarin kiimoissa et suuta kuivas ja kulli oli kovana napaa vasten.
Ei sinulle valu kukaan.