Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Exä vihasi aikanaan mun lempiohjelmaa ja nyt on
07.07.2010 |
laittanut sen ohjelman linkin facebookissa etusivulleen...!!!! Voi saatanan saatanan saatana.
Olen täysin varma, että hän on laittanut sen vain ja ainoastaan ärsyttääkseen mua! Helkkari, että pistää vihaksi...
ps. Emme ole teinejä, vaan kumpikin akateemisia ja muka fiksuja aikuisia.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ilmeisen ärsyttävää tuon linkin laitto on ollut. Ihminen on raakalainen, oli akateeminen tai ei. On n´oublie pas tout ca..
Alue: Aihe vapaa
Miksi ihmeessä?