Pyörin tänään kauppakeskuksessa ja lähes kaikki hedelmällisessä iässä olevat näyttivät
raskaana olevilta. Koska en ole kuullut mistään mielettömästä raskausbuumista, kyse taitaa kuitenkin olla siinä, että naiset ovat aivan törkeän mahakkaita ja sitten vielä tuo tunika / pitkäpaita - leggins muoti lisää tuota mahakkuutta. Aika moni käyttää sellaista tissien alta leikattua paitaa, jossa nyt normaalipainoisellakin näyttää olevan raskausmaha.
Miksi?
Kommentit (11)
kulkijoista ja juurikin siitä syystä, että olen raskaana viimeisilläni ja nuo paidat ovat ainoita, joissa enää tässä vaiheessa viihdyn. Kireät paidat korostaa ihan liikaa vatsaa ja t-paidat ovat niin muodottomia.
että itsekään en niitä käytä, vaikka BMI 20 koska ne tosiaan tällaisen normaalipainoisenkin saavat näyttämään läskiltä, varsinkin kun on notkoselkä jolloin maha työntyy sieltä esiin vaikkei sitä muuten ole nimeksikään!
ohis
mallinen tunika kuitenkin olisi parempi tai sellainen "teltanmallinen" - tuo tissien alta leikattu kun tosiaan korostaa sitä mahaa ja mahakas näyttää sitten "erittäin raskaana olevalta".
Missä liikuskelit? Helsingin alueella on ainakin pienimuotoinen vauvabuumi, olen nyt raskaana ja niin neuvolantäti, kätilö esittelykierroksella kuin synnytysvalmennuksen pitäjäkin ovat sanoneet että nyt on tosi paljon vauvoja tulossa. Ja tätä tukee myös omakohtainen kokemus, lähipiirissä vauvoja tuntuu tulevan kaikille!
Missä liikuskelit? Helsingin alueella on ainakin pienimuotoinen vauvabuumi, olen nyt raskaana ja niin neuvolantäti, kätilö esittelykierroksella kuin synnytysvalmennuksen pitäjäkin ovat sanoneet että nyt on tosi paljon vauvoja tulossa. Ja tätä tukee myös omakohtainen kokemus, lähipiirissä vauvoja tuntuu tulevan kaikille!
..ja lisääntyvät.. ja kiitos työssäkäyvien verotaakka taas kasvaa.. miltä se tuntuu olla paksuna ja tietää,että ohikulkija tulee elättämään taas sen uuden mukleon?
..kantavata vastuuta muustakin kuin omista synnytyselimsitään.
jos ei raskaana oleva ihminen näyttää raskaana olevalta? Mieluummin mä näytän raskaanaolevalta kuin pömppömahaiselta mitä oikeasti olen.
yhtenä päivänä Oulun keskustassa ostoksilla, ja joka toinen vastaan tullut nainen näytti olevan raskaana tai työntävän vauvaa rattaissa. Joko just sinä päivänä kaikki tulevat ja olevat mammat oli lähteneet liikenteeseen tai sitten Oulussakin on vauvabuumi. Ja eipä siinä mitään, kiva nähdä muitakin raskaana olevia.:D Kunpa ei ois synnärillä hirveää ruuhkaa.
Niin eikös rinnan alta levenevä ole just hyvä. Kauheenpaa jos ne makkarat sullotaan johonkin toppiin. Vai telttaanko pitäis mahakkaiden pukeutua.