Siis prkl! Kuka korvaa ylimääräiset kulut ja myöhästymismaksut kun posti hukkaa laskuja ja postia??
Alkaa ottaa päähän! Taas uhkaillaan perinnällä kun en ole maksanut laskua. No vaikea maksaa kun sitä laskua ei OLE IKINÄ TULLUT. Tämä on nyt kolmas kerta kun lasku seikkailee jossain teillä tietämättömillä ja sitten tulee karhu tai Intrum Justitian kautta lasku johon on sitten pamahtanut jo lisää käsittelykuluja maksettavaksi.
Samoin kävi lapsen lääkärilausunnolle joka hukkui johonkin. Onneksi lausunnossa luki että ei tarvitse enää lisätutkimuksia mutta ottaa päähän silti kun piti soitella pitkin sairaalaa ja kysellä.
Postiin olen tehnyt osoitteenmuutokset ja varmistanutkin asian kahteen kertaan että onhan siellä nyt oikea osoite.
Ärsyttää joka kuukausi soitella ja selvitellä noita laskuasioita. Sanoin postin naiselle että mitä jos mulla menee luottotiedot tälläsen toiminnan seurauksena? Postin nainen sanoi että eihän ne mene jos maksat laskut. No maksaisinhan minä jos NE TULISI PERILLE! Ottaa niin päähän,mihin voin tästä valittaa?
Kommentit (34)
Ei ne varmaankaan mitään korvaa mutta olenpahan tehnyt voitavani. Ärsyttää kun pitää koko ajan vahtia että mitä laskuja pitäis olla tullut ja missä mennään.
Nuo epäsäännölliset postit (kuten se sairaalasta tullut, tai siis minkä piti tulla) onkin sitten hankalampi seurattava.
Joskus kun posti oli vielä posti,homma toimi edes jotenkin. Nykyään koko Itella on pelkkä huono vitsi.
Ap
saatiin laatikkoon vieraiden ihmisten kirjeposteja pahimillaan 10 krt/kk. Osoite ja nimi oli ihan eri, kuin meillä. Samoin meidän posteja hävisi matkanvarrelle.. Alkoi jo pikkasen kyllästyttämään tuo postin mokailu. Sit posti lähetti jonkun asiakastyytyväisyyskyselyn kaikille kunnan kotitalouksille ja sen jälkeen postit on menneet paremmin oikeisiin osoitteisiin..
Nuo epäsäännölliset postit (kuten se sairaalasta tullut, tai siis minkä piti tulla) onkin sitten hankalampi seurattava.
Ap
Niinpä. Olen sairaalassa käydessä mutissut joka kerta, kun maksua ei enää saa maksaa ilmoittautuessa. Laskut lähetetään kuukausien kuluttua, kuka niitä enää muistaa.
Minulta on juuri yksi lähetys kateissa. Sen arvo on n. 100 euroa. Onneksi lähettäjä (verkkokauppa) korvaa summan, mutta olisin mieluummin ottanut tavaran kuin rahan.
(mm. vakuutusyhtiöltä), vaikka olemme asuneet tässä jo useamman vuoden.
Postiin olemme ilmoittaneet asiasta lukuisia kertoja. Enää ei jaksa. Väärä posti menee roskikseen.
Nuo epäsäännölliset postit (kuten se sairaalasta tullut, tai siis minkä piti tulla) onkin sitten hankalampi seurattava. Ap
Niinpä. Olen sairaalassa käydessä mutissut joka kerta, kun maksua ei enää saa maksaa ilmoittautuessa. Laskut lähetetään kuukausien kuluttua, kuka niitä enää muistaa. Minulta on juuri yksi lähetys kateissa. Sen arvo on n. 100 euroa. Onneksi lähettäjä (verkkokauppa) korvaa summan, mutta olisin mieluummin ottanut tavaran kuin rahan.
tää verkkokauppa lähettänyt pakettina jos 100e tilaus? ajattelin vaan kun siinä on se seurantakoodi niin eikö posti ota niistäkään vastuuta vaikka todistettavasti on postiin viety?
ei papereita kotiin. Ei luonnontuhlausta.
Ja kun asiasta yrittää reklamoida, ei sekään ole ihan helppoa.
Esim.
Jakaja sekoitti yhtenä kesänä postimme täysin. Mm. muutama juhlakutsu saapui perille pari kk myöhässä, laskujamme jaettiin naapureihin, tilaamamme lehdet meni osin naapuriin osin katosivat jäljettömiin.
Yritin saada jakajan esimiestä kiinni, mutta puhelua pyöriteltiin vaikka missä.
Lopulta joku esimies lupasi selvittää asiaa. Ilmeni, että ulkomaalainen jakaja ei muka osannut lukea kunnolla...yes. (Postiin siis ilmeisesti pääsee töihin ilman mitään hakumenettelyä, kävelee vaan sisään ja sanoo hellou...?)
Hyvitykseksi sain 10 kpl ikimerkkejä.
tappelen postin kanssa saadakseni rahani takaisin kun tein jakelun keskeytyksen lomani ajaksi. Paskat ne mitään jakelua olleet keskeyttäneet ja nyt eivät suostu palauttamaan sitä maksua jonka keskeytyksestä maksoin! Stna että korpeaa koko paskalaitos!
lähetystunnuksellinen paketti, eivät korvanneet sitäkään.
Nuo epäsäännölliset postit (kuten se sairaalasta tullut, tai siis minkä piti tulla) onkin sitten hankalampi seurattava. Ap
Niinpä. Olen sairaalassa käydessä mutissut joka kerta, kun maksua ei enää saa maksaa ilmoittautuessa. Laskut lähetetään kuukausien kuluttua, kuka niitä enää muistaa. Minulta on juuri yksi lähetys kateissa. Sen arvo on n. 100 euroa. Onneksi lähettäjä (verkkokauppa) korvaa summan, mutta olisin mieluummin ottanut tavaran kuin rahan.
tää verkkokauppa lähettänyt pakettina jos 100e tilaus? ajattelin vaan kun siinä on se seurantakoodi niin eikö posti ota niistäkään vastuuta vaikka todistettavasti on postiin viety?
Meille tulee naapuritalossa asuvan henkilön postia. Sukunimi ja toinen etunimi on sama meidän perheenjäsenellä. Hänen postiaan tulee noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Osoite on aina oikein.
Olen laittanut asiasta reklamaatiota Postille puolen kymmentä kertaa. Ennen palautimme tämän henkilön postit suoraan hänelle, mutta nyt käytössä on ovikoodi, joten osa postista menee suoraan roskiin. Postilaatikko on niin kaukana, että sinne emme jaksa kirjeitä kiikuttaa.
Tämä syynä. Nyt, kun kesällä jakaja on ollut eri, niin virheitä ei ole sattunut.
Laskuja on kadonnut mutta myös mm. yksi todistus, lääkärinlausunto jne. Otin vihaisena yhteyttä Postiin jossa aluevastaava ilmoitti ettei heillä ole aikaa seurailla tavallisten ihmisten kirjelähetyksiä. :/ Eikö muka ketään saa vastuuseen, jos saman ihmisen posti (samalla alueella!!) koko ajan eksyy?? Tai kirje seikkailee kolmisen viikkoa pitkin Suomea- kun sukunimi on mallia "Virtanen" ja asuttu samalla paikkakunnalla viimeiset 4 vuotta??
Meidän postilaatikkoon (nimet ja talonnro selvästi esillä) tulee jatkuvasti naapurin postia. Naapurin postilaatikossa ei ole nimeä, joten vissiin postinjakaja ajattelee, että naapurit kiikuttaa postit oikeaan laatikkoon. Aikani kiikutinkin, sitten palauttelin kauppaan/postiin valitusten kera, nyt olen lopettanut molemmat. Ei ole mun päänsärky enää, jos naapuri ei saa nimeä postilaatikkoonsa ja valittaminen kauppaan on näköjään ihan turhaa.
maksaisi mitään kuluja, jos en ole laskua koskaan saanut! Postia (tai Itellaa siis) ei tietysti kiinnosta yhtään, mutta meille tulee välillä laskuja kuukauden myöhässä (eräpäivät menneet aikoja sitten jo) ja parhaassa tapauksessa ehtii se huomautuslasku ennemmin perille! Lisäksi tulee jonkun avaamia kirjeitä uudelleen teipattuna ja laatikkoon liian suuret kirjeet ja paketit jätetään laatikkorivin päälle (Ja postinjakaja ei ikinä koskaan tee näin, jos väitätte sellaista teitä syytetään valehtelijaksi!). Parasta on kuitenkin postin tarralapulla varustetut kirjeet, teksti on jotain "posti jakaa lähetykset ensisijaisesti osoitteen perusteella...." Kun jakaisikin, niin olisin kiitollinen, kun näissä meille tulevissa lähetyksissä on osunut oikein vain kaupunpunki ja postinumero, edes kadunnimi ei ala samalla kirjaimella tai ole lähelläkään, eikä vastaanottajan nimikään muistuta millään tavalla kenenkään taloyhtiössä asuvan nimeä. Ja posti ei sitten tee virheitä tai ainakaan myönnä mitään.