+++SYYSMAMMAT -04 MAANANTAITA+++
Kommentit (43)
Ynis mun ajatukset taas herätti.
Mä NAUTIN aina kun saan olla yksin kotona illalla kun lapset on (ajoissa!) nukkumassa. Tänäänki ipanat oli ennen ysiä unessa, sain nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta sekä oma-valtaisesta tv:n katselusta (Täydelliset naiset) reilun vartin.
Sit mies pyyhkäs kotiin pelaamasta ja ilmoitti et sieltä alkaa Bondi, hän alkaa kattoo. Aletaan yhdessä, vielä sanoi. Kun mä sanoin et ei paljoo kiinnosta ni sithän se olikin taas niin " ettei mitään yhteistä voi tehdä" No huh huh! Ja että se vinkuu tästä mun netin käytöstä iltasin. Kun en hänen kanssa ole... Joo, jos hän osaiski tehdä iltasin muuta ku kattoa urheilua tai jotain musta tosi tyhmää ohjelmaa...
Ai että ottaa päähän. Meillä on kuitenki toinen telkkariki, hankin sen ku halusin kattoa ees ne ohjelmat mitkä MUA kiinnostaa... Mut se on meidän makkarissa ja meidän kullannuputhan ne siellä nukkuu... Eli se siitä kattomisesta. Otin kyllä loput nauhalle. Mut periaatteesta...
Just tänään taas ystävän kanssa keskusteltiin aiheesta miehet. Että miten voi olla alunperin tarkoitettu mies ja nainen asumaan saman katon alle... Kun se perusajattelutapa on NIIN erilainen. Huh. Tai kait meillä molemmilla on vaan sit sellaset miehet joille ei rautalankakaan riitä auttaan ymmärtämisessä...
Älyttömän hyvä esimerkki eiliseltä. Olin siis reissussa ipanoiden kanssa pe-aamusta la-iltapäivään. Eli siis mies sai nukkua pe-la-välisen yön putkeen&heräämättä, nukkua aamulla niin pitkään ku ITE halus ja nauttia täysin lapsi-vapaasta vuorokaudesta. No, mites kävi eilen aamulla??? No, mun piti tietty TAAS nousta. Hän voi sit kuulemma maanantai-aamuna ottaa Sassan " ylös" ku nousee töihin. Joo, maanantaina pojan kerho alkaa jo ennen ysiä joten mulla on joka ma kello soimassa klo 7... Et miten ei tajuu, vaikka rautalangasta vääntää??? Et mun päivätyö on lastenhoito ja sen oma työnsä. Mutta että ei se tarkoita sitä että mun pitää ne hoitaa 24/7... ARGH!!!!!!!!!
Mukavaa kun on kivaa... :(
Kerppu, taas äkänen!
Nyt nyppii taas urakalla. Ei helpota ei.
syysmammoilla onneksi. Minun päiväni vain edelleen kuluvat nopeasti, sulavat toisiinsa, alkavat aamupuurolla ja loppuvat pyykkeihin tahi tiskeihin, niin tai syysmammailuun.
Antsa on ihana [color=red]♥[/color] . Päiväkodin tätikin sanoi, että näkee jo unta meidän hurmuripojastamme. Tänään vain pojan naamaan ilmestyi vielä muutama näppy :( Ottaen huomioon haisevan, vihreän, löysän K:n, punoittavan pepun ja ärtyisyyden, herään miettimään uudestaan, jotta mitä ne päiväkodin ruoat oikein sisältävätkään...Antsa ei tosin ole millekään tuntunut allerginen olevan, mutta onkohan nyt yhdessä rysäyksessä tullut liian paljon. Päivät on kyllä iloinen ja pirteä,mutta illat ja yöt sen sijaan..
Politiikka...Hmmm..kovasti haluaisin olla vihertävän punainen tai punertavan vihertävä ;)) Luonteeltani jonkinlainen humanisti ja suvaitsevaisuuden kannattaja kun olen. Taidan kuitenkin olla ruskea minäkin. Henkilöä olen äänestänyt usein, enkä tiedä mitä vaalikone antaisi vastaukseksi.
Bertta: minun kokemukseni -ikävä kyllä- on, ettei töihin meno todellakaan auta rempallaan olevaan kotiin eikä seksielämään (toistan: to-del-la-kaan), mutta tämähän on vain minun kokemukseni...Työ tuntuu kuitenkin monella tavalla palkitsevalta ja hyvällä tavalla haastavalta. Olen siinä onnellisessa asemassa, etten joudu tekemään vuorotyötä, en iltoja enkä viikonloppuja. Isompien lasten ollessa pieniä tosin teimme mieheni kanssa molemmat vuorotöitä ja silloin se oli hyvä ratkaisu. Lapset olivat kokonaisuudessaan vähemmän hoidossa ja iltahoito oli rauhallisempaa aikaa päiväkodissa. Nyt, kun esikoinen aloitti koulunsa, on tilanne aivan erilainen.
Mimmuli: kuulostaa aivan ihanalta *hiukan kateellisena*, onnea taloprojektille! Mekin saatamme rakentaa talon ehkä kymmenen vuoden päästä, kun esikoinen lähtee opiskelemaan (ja muistelee katkerana, miten hänellä ei ollut tilaa mihinkään ;)).
T-P: Inhalta kuulostavat selkäkivut :( Jaksua ja paranemista!
Meselle Oikein paljon jaksua myöskin *halaus*
Juuri mietin lähi K-marketin " Villeillä viikoilla" , miten kaukana ne ovatkaan Hulluista Päivistä ;D
Nukkukaa hyvin!
Saamarska♥
on sellaista tummanruskeaa jämäkkyyttä, jota tämä maa kaipaa. Minä liityn, tässä jäsenanomukseni, olkaa hyvät.
En määkään taida jaksaa uskomisesta puhua, ei synny oikeenlaista paloa kirjoittamiselle. Minä kuulun uskisjengiin, jos tehtäisiin tilastollista analyysiä. rukoilen, käyn kirkossa, lapset on kastettu, maksan veroni riemusta kiljuen. Vastaan siis C - uskis.
Pitää mennä kuumaan suihkuun sulattelemaan tuota kivikovaa oikeaa rintaa, joka ei suostu uskomaan, että imetys on loppunut viikko sitten.
Sonmoro
Kukkuu
missä Aavis?