Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko päiväkodissa olla 1 päivän viikossa?

Vierailija
07.07.2010 |

Meillä poika 3v ei puhu kuin muutamia sanoja ja psykologin testien jälkeen neuvola suosittelee kuntoutus toimenpiteenä päiväkotihoitoa ainakin osaksi viikkoa. Onko kellään kokemusta miten lyhyen ajan päiväkodissa voi viikossa olla ja mitä se maksaa, en haluaisi paljoa pitää hoidossa kun itse olen kotona nuoremman lapsen kanssa. Meillä on myös pitkä matka päiväkotiin että olisi kivempi jos olisi esim. yhden pitkän päivän kuin monta lyhyttä, vai onkohan se lapselle huonompi...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain sopimuskysymys päiväkodin kanssa. Entä kaksi peräkkäistä 4 tunnin päivää, kuulostaisiko se millaiselta?

Vierailija
2/5 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toimintaa on vain kerran viikossa. Luulen että suosittelevat ainakin useampaa kertaa. Eikös muuten kuntoutustoimenpiteenä järjestetystä hoidosta saa jotain tukea? Vammaistuki tms.... muistelisin ainakin näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi olla hoidossa vaikka vain sen yhden päivän, mutta laskutuksessa voi olla esim. 10 päivää minimi. Eli vaikka käytät vain 5 päivää kuussa, maksat kymmenestä. Kannattaa ottaa selvää oman kunnan käytännöistä, koska ne tosiaan vaihtelevat.

Vierailija
4/5 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 4h päivässä kahtena päivänä kuulostaa ihan hyvältä, seurakunnan kerho olisi vaan kerran viikossa 2h kerrallaan, ei kuulemma se riitä. Mietin myös että vaikuttaako jotenkin kotihoidontuen hoitolisään, ei kai kun saan sitä kumminkin nuoremman kohdalta ja hän ei ole menossa päiväkotiin.

-ap

Vierailija
5/5 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeksi päiväksi viikossa laittaa päiväkotiin, ei mitään hyötyä!! ehdottomasti vähintään 2 pv / vko. kokemuksesta puhun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän