Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyykinpesukone: edestä- vai päältätäytettävä?

Vierailija
07.07.2010 |

Kumpi teillä on? kehu/hauku myös merkkiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat Siemenssin huippumalleja ja todella hyviä.

Vierailija
2/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päällä kuivausrumpu. Meillä AEG, eikä valittamista. Miele oli toisena ehdokkaana, mutku on niin kallis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleä kai pidetään yleensä parhaana, mutta minä olen ollut huipputyytyväinen LG:n suoravetokoneeseen (edestä täytettävä siis) ja sen päällä olevaan kuivausrumpuun. Tuo suoravetokone on niin hiljainen, ettei kuule edes, että kone on päällä. Valitsisin välittömästi uudestaan, vaikka tuo hajoaisi.

Toisella asunnolla meillä päältä täytettävä Siemens, joka ihan hyvä, mutta vain tavanomainen.

Äidillä on sivusta täytettävä Siemens ja pesee niin puhtaaksi, ettei ole tosikaan, mutta selvästi myös syö vaatteita, joten kalliiksi sekin tulee.

Vierailija
4/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yleensä kaposempia jos on vähän tilaa kylppärissä. Kuivuria en ole tähän päivään menessä koskaan tarvinnut.

Vierailija
5/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleä kai pidetään yleensä parhaana, mutta minä olen ollut huipputyytyväinen LG:n suoravetokoneeseen (edestä täytettävä siis) ja sen päällä olevaan kuivausrumpuun. Tuo suoravetokone on niin hiljainen, ettei kuule edes, että kone on päällä. Valitsisin välittömästi uudestaan, vaikka tuo hajoaisi.

Toisella asunnolla meillä päältä täytettävä Siemens, joka ihan hyvä, mutta vain tavanomainen.

Äidillä on sivusta täytettävä Siemens ja pesee niin puhtaaksi, ettei ole tosikaan, mutta selvästi myös syö vaatteita, joten kalliiksi sekin tulee.

Vierailija
6/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy hyödyntämään sen päälle jäävän tilankin siinä samalla :)

Vierailija
7/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele kestää ja kestää. Toisaalta on tuosssa meidänkin LG:ssä muistaakseni 8 v takuu moottorilla ja hinta lienee noin puolet Mielestä.

Vierailija
8/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ollut vuoden miele edestä täytettävä ja olen ollut tyytyväinen. Myyjä sanoi että miele on parhaimpia merkkejä ja vaikka maksaakin enemmän kuin muut niin kestää sit kuulemma huomattavasti pidempään ja kestää kovaa käyttöä. Olisin ottanut päältätäytettävän jos niitä olisi ollut tarpeeksi isoja koska tykkään että likaiset vaatteet ja meillä kestovaipat varsinkin saisi tiputtaa suoraan koneeseen eikä tarvitsisi tunkea niitä siitä edestä mutta hyvä näinkin!

Vierailija
9/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä edestä täytettävä pesukone, jossa kuivausrumpu mukana. Aivan loistava tilaihme pieneen asuntoon :)

Vierailija
10/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaan vuoden on vanha ja olen erittäin tyytyväinen.

Kuivurin saa siihen päälle, siksi edestä täytettävä.

Vierailija
11/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka ison perheen pyykkejä peset. Jos vähän tilaa ja pieni kone riittää, päältä täytettävä, muuten edestä täytettävä.

Meillä on ollut yli 8 v. tosi kovassa käytössä AEG:n pesari ja kuivuri, kaksi muuttoakin ovat käyneet läpi, eikä koskaan pienintäkään ongelmaa. Pesukone etenkin tosi hiljainen ja kun linko maksimissaan 1800 kierrosta, pyykki on pesun jälkeen niin kuivaa ettei rumpua tarvitse käyttää tuntikaupalla.

Vierailija
12/12 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10052_13051_…

Meillä suht tuommoinen setti, tosin maksettiin siitä noin 900. Veikkaisin, että jos Mielen koneet ostaa, niin saa maksaa 900 e kpl.

Sen voin sanoa, että jos perheessä on yhtään allergiaa tai astmaa, niin kuivausrumpu on ihan ehdoton. Meillä ei ole vasta kuin puoli vuotta ollut tuo kuivausrumpu, mutta olen kyllä tosi iloinen, kun se pyykkipöly ei ole täällä asunnossamme juoksemassa. Itse kuivausominaisuutta en tiedä, että tarvitsenko niinkään paljon, kun meillä on aika paljon vaatteita kuitenkin.