Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunotteko koko perheen voimin vai teettekö sukupuolijaon?

Vierailija
07.07.2010 |

Tuli mieleen tämmöinen kysymys tuosta vaipanvaihtoketjusta.

Meillä vuorot jaetaan näin: minä käyn tyttöjen (5 ja 3 v) kanssa saunassa, isä hoitaa pojan (1v) kylvetykset.

Mielestämme ei ole soveliasta, että pikkulapset joutuisivat näkemään vastakkaisen sukupuolen privaattielimiä, vaikka kuinka olisi kyse omasta vanhemmasta tai sisaruksesta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi alle kouluikäistä poikaa. Meillä mies matkustaa työn puitteissa paljon, ja olisivat pojat aika likaisia, jos äiti ei saisi heitä pestä! :D

Vierailija
2/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes lapset on murrosikäisiä. Sen jälkeen saavat käydä itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, isä ja 3 poikaa.

Siirrymme saunavuoroihin sitten kun se tuntuu lapsista mieluisimmalta.

Vierailija
4/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin lapsista (tyttö) on 7v.

Tosin mä nyt voin saunoa vielä omienkin sisarusten kanssa. Pikkuveljellä ikää 20v :D Ja voin mennä vaikka sekasaunaan kaveriporukalla. Meilläpäin sauna on sauna ja siellä kylvetään. Mä en harrasta mitään "sopimatonta" saunassa edes oman mieheni kanssa...

Vierailija
5/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saunoo kaikkien lasten kanssa 1 poika 2 tyttöä ja minä saunon ihan yksin.

Vierailija
6/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapset onkin jo isoja. Ei murrosikäiset halua saunoa toista sukupuolta olevien vanhempiensa tai sisarustensa kanssa.

Vierailija
7/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos murkkuiässä joku haluaa saunoa erikseen, se hänelle suotakoon, mutta enpä usko näin käyvän. Alastomuus on luonnollista, jos se sellaisena pidetään. Saunominen on koko perheen juttu ja esim. mökillä käymme myös uimassa saunasta alasti. Se on mukavaa!

Vierailija
8/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskän välillä äitin kanssa. Vanhemmiten saa sitten päättää miten itse haluaa.

Vierailija
9/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, koska esimurrosikäinen poika ei enää halua käydä minun kanssani saunassa.

Vierailija
10/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokramökillä joskus voidaan käydä kaikki yhtáikaa uikkareissa.

Vierailija
11/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joutuisin saunomaan yksin,tosin onneksi en ole saunan ystävä,mutta jos menen niin menen samaan aikaan kuin muukin perhe. (meillä taloyhtiön saunavuoro).

Vierailija
12/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies, minä ja kaksi tyttöä. Enpä ole edes ajatellut että jaettais jotenkin sukupuolen mukaan! Meillä mies joutuisi silloin saunomaan yksin.

Isompana lapset saavat itse päättää tulevatko vanhempien kanssa saunaan vai ei.

Vierailija
13/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ovat jo murrosiässä, mutta saunovat vieläkin meidän vanhempien kanssa. En näe siinä mitään ihmeellistä, mutta moni tuttava sitä on kyllä ihmetellyt.

Vierailija
14/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mieheni ja meidän lapset. Appiukko ja anoppi sekä anopin sisko mukana :) Meillä ei omaa saunaa ole joten mökillä saunotaan ja silloin kokoonpano tämä. Meillä sauna on peseytymispaikka enkä kyllä kenenkään vehkeitä siellä tuijota...

Vierailija
15/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(8v tyttö, 10v poika) minä yksin

Vierailija
16/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vuorotellen niin että toinen menee 5-vuotiaan tytön kanssa, toinen yksin, ja 2-vuotias poika (ei erityisemmin tykkää saunomisesta) ei ollenkaan.

Muistelen että itse kävin omien vanhempieni kanssa saunassa suurin piirtein niin kauan kuin ylipäänsä halusin viettää niiden kanssa vapaa-aikaa, eli murrosiässä se jäi. Syy ei ollut ensisijaisesti sukupuoliasia vaan ihan se että lauantaisauna vanhempien kanssa oli siinä iässä musta niin booriingg...

Vierailija
17/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, onko miehesi muslimi tms. Pienten lasten alastomuudessa ei ole mitään häveliästä, eikä siinä että pienet lapset näkee alastomia ihmisiä saunassa tai uimassa.

Mun 4v tyttö saunoo uimahallissa useimmiten miesten puolella koska pienempi tyttö on minun kanssani. Sun ajatusmaailma on aika pervo.

Vierailija
18/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen saunonut isäni ja äitini kanssa vielä parikymppisenäkin. Olisin varmasti voinut valita toisin, mutta miksi olisi pitänyt.

Kavereistani osa on tehnyt kuten minä, osa taas "heittänyt" isän ulos saunaporukasta murrosiässä.

Kaitpa se on jokaisen perheen oma asia.

Vierailija
19/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tällaiset ihmiset oikeasti kävisivät av-palstalla. Jos joku olisi todella noin äärisiveä niin se ei missään tapauksessa hengaisi av:lla kaiken maailman seksijuttujen seassa.

minä käyn tyttöjen (5 ja 3 v) kanssa saunassa, isä hoitaa pojan (1v) kylvetykset. Mielestämme ei ole soveliasta, että pikkulapset joutuisivat näkemään vastakkaisen sukupuolen privaattielimiä, vaikka kuinka olisi kyse omasta vanhemmasta tai sisaruksesta.

Vierailija
20/22 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tällaiset ihmiset oikeasti kävisivät av-palstalla. Jos joku olisi todella noin äärisiveä niin se ei missään tapauksessa hengaisi av:lla kaiken maailman seksijuttujen seassa.

minä käyn tyttöjen (5 ja 3 v) kanssa saunassa, isä hoitaa pojan (1v) kylvetykset. Mielestämme ei ole soveliasta, että pikkulapset joutuisivat näkemään vastakkaisen sukupuolen privaattielimiä, vaikka kuinka olisi kyse omasta vanhemmasta tai sisaruksesta.

Kerron mökkielämästä. Jos appivanhemmat ovat mukana saunomme sukupuolen mukaan heidän toiveestaan. Muuten saunomme koko porukalla. Tyttö nyt 10-vuotias, kuulostelemme milloin hän ei enää halua saunoa isän ja pikkuveljien kanssa. Se päivä joko tulee, tai sitten ei. Saunomme sitten sen mukaan.

Ihaninta on kun mies saunoo lasten kanssa ja minä pääsen myöhään illalla ihan yksin saunaan ja uimaan. Sen jälkeen muut ovat ehkä jo nukkumassa, istun kuistilla, herkuttelen vähän, on ihan hiljaista ja rauhallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi