Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle sopisi sellainen yläluokkainen elämä lasten suhteen

Vierailija
07.07.2010 |

ilmoitin ennen raskautta, että mies saa sitten hoitaa lasta 90% jos lapsen haluaa. Näin on tapahtunutkin. Jos lapsi itkee ja kiukuttelee, niin mies lapsen hoitaa. Minua ei kiinnosta enkä ole halukas siihen.

Voisin hyvin laittaa lapsen jonnekin sisäoppilaitokseen heti koulun alettua, harmi että suomessa ei sellaisia ole.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää tällaisen aloituksen tarkoitusta sitten millään.

Vierailija
2/11 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä kanssasi! Minäkin hankin lapsia vain sillä ehdolla että mies hoitaa. En ymmärrä miksi sen pitäisi olla naisen velvollisuus, kun kaikki muukin on tänä päivänä tasa-arvoista, kumpikin käy töissä. Toista se oli ennen kun mies toi leivän kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet saa samasta työstä paljon enemmän palkkaa.

Vierailija
4/11 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kyllä ole tasa-arvoa että miehet saa samasta työstä paljon enemmän palkkaa.

Ja se että miehet saavat parempaa palkkaa on usein perustelu sille miksi nainen on se joka jää kotiin kun lapset on pieniä! Jos naisten palkka olisi sama kuin miesten, miehet menettäisivät lopullisesti yliotteensa yhteiskunnassa - ja perhekysymyksissä.

Vierailija
5/11 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sananvapaus ja kerroin vaan oman mielipiteeni ja elämänkatsomukseni. Pitääkö täällä sinusta vaan kaikkien olla klooneja ja samalaisia keskenään.

Vierailija
6/11 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei koskaan lohduta, kun lapsi itkee. Ei se ole tasa-arvoa, jos mies hoitaa 90% lapsen.

Vierailija
7/11 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen älli oli saada lapsi, ja ehdot kerroin. Minulle ei tule sellaista hoivaamisviettiä, että pitää ottaa lapsi syliin tms. Mies hoitaa sen puolen. Ja kyllä minä lapsen kanssa olen, mutta ehdottomasti suurimman osan hoitaa mies (ja kaikki epäkiitolliset hommat ainakin)

Vierailija
8/11 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkaista elämää, jossa ennen oli palvelijat (Nannyt) hoitamassa lapsia ja lapset meni sisäoppilaitoksiin.

Vierailija
9/11 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin sanoisin, jos teillä olisi roolit toisinpäin.

Hänen älli oli saada lapsi, ja ehdot kerroin. Minulle ei tule sellaista hoivaamisviettiä, että pitää ottaa lapsi syliin tms. Mies hoitaa sen puolen. Ja kyllä minä lapsen kanssa olen, mutta ehdottomasti suurimman osan hoitaa mies (ja kaikki epäkiitolliset hommat ainakin)

Vierailija
10/11 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lastenhoitaja olisi hoitanut lapsen vauvaiässä. Itse olisin voinut astua remmiin lapsen ollessa n. 1-vuotias, koska silloin vasta aloin todella nauttia äitiydestäni. Nyt kun lapseni aloittaa koulun, en voisi kuvitellakaan lähettäväni häntä sisäoppilaitokseen. Itse asiassa juuri pari viikkoa sitten mietin, että miten joissain maissa vanhemmat voivat lähettää pienetkin lapset sisäoppilaitokseen, itselläni kun tekee tiukkaa olla yksi yö erossa lapsestani.

Vierailija
11/11 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, siinä, että miehesi hoitaa lapset. Sisäoppilaitoskaan ei ole yläluokkaa automaattisesti:)

Sulla on oikeus olla juuri sellainen äiti, kuin itse haluat, mutta tuskin tästä sinun kasvatustyylistä on pidemmän päälle sinulle mitään hyvää. Yläluokkaa olisi esim. se, että teillä olisi kokopäiväinen lastenhoitaja, joka hoitaisi lasten itkut, ja rutiinit, ja sinä "yläluokan äiti" olisit lapsesi kanssa juuri silloin kun sinua huvittaa....