Miten Ikeasta ostetaan?
Eli varmasti ihan tyhmä kysymys, mutta en ole koskaan elämässäni itse ostanut mitään huonekalua. Nyt löysin Ikean sivuilta kivan sohvapöydän ja lähden tänään hakemaan sellaista paikanpäältä. Onko pöydät siis joissain laatikoissa hyllyillä mistä otetaan kärryyn yksi, vai pitääkö pyytää myyjältä tuotetta, ja hän hakee varastosta vai miten homma toimii??
(Tätä miehettömänä elämisen opettelua)
Kommentit (9)
osastolle ja etsit mieleisesi pöydän. Kirjoitat lappuun hyllynumeron ja paikka numeron. Sitten menet itse hakemaan paketin varastosta. Sitten paketin kanssa joko kassalle tai itsepalvelukassalle jossa maksat itse.
Mistäs sen varaston löytää? Onko jossain siinä vieressä kyltin alla vai pitääkö kovastikin etsiä?
ap
Reitti kulkee siis varaston läpi. Se on merkitty myös myymälässä oleviin karttoihin + "ostoslistan" kääntöpuolelle.
silloin Ikean myyjä tulostaa lapun, jossa on tuotteen tiedot ja hinta. Lapun kanssa marssitaan kassalle, jossa tuote maksetaan. Sitten ajetaan varastolle, joka on Ikean lähettyvillä olevan K-raudan suunnassa, annetaan lappu maksukuitin kanssa varastonhoitajalle, ja hän hakee tuotteen.
ainakaan ole mitään "toista varastoa".
Jotkut tavarat saattavat olla Ikean toisessa varastossa silloin Ikean myyjä tulostaa lapun, jossa on tuotteen tiedot ja hinta. Lapun kanssa marssitaan kassalle, jossa tuote maksetaan. Sitten ajetaan varastolle, joka on Ikean lähettyvillä olevan K-raudan suunnassa, annetaan lappu maksukuitin kanssa varastonhoitajalle, ja hän hakee tuotteen.
Niitä kun on useampia, eikä ap kertonut, mihin niistä on menossa...
toinenkin varasto, joka ei ole Ikean kanssa samassa rakennuksessa eikä samalla tontillakaan.
Sori.
löytyykö tavaraa haluamastasi tavaratalosta. Vink Vink
Ekaksi on se huonekalunäyttelyosuus, josta varmaan bongaat haluamasi pöydän. Kirjoitat pöydän kyljessä olevasta lapusta ylös, missä hyllyssä ja missä lokerossa se on varastoituna.
Seuraava kierros on sitten pikkusäläosasto, jonka kautta kuljetaan varastoon. Sieltä sitten omatoimisesti haetaan etsittävä tavara ja viedään kassalle. Sit maksu, kuljetus ja kokoaminen hillittömän kiroilun saattelemana :)