Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-kymppinen mies kuuntelee rappia tai vast.

Vierailija
06.07.2010 |

Mikä mun miestä oikein vaivaa kun kuuntelee jotain rappia, kuten Rootsia tai näitä suomalaisia ja väittää tykkäävänsä siitä? Kaipaako se jotain, mitä ei sano mulle vai mikä saa kuuntelemaan tuollaista sontaa?

Olen yrittänyt saada sitä kuunteleen klassista, ja kyllä kuunteleekin ja väittää tykkäävänsä. Mutta silti useammin kuuntelee just näitä mun mielestä kakaroiden bändejä. Niin ja jotain punkkiakin vielä! Skin vai mikä se on, sellainen kalju nainen. Hyi hitto!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen, joka oikeasti kuuntelee klassista musiikkia, ei lopeta puheenvuoroaan sanoen "hyi hitto!". Hän ei yleensäkää nsanoisi "hyi hitto". Jos hän joskus kiroaa, se tapahtuu luontevasti keskellä lausetta, ei erikseen ja tarkoituksella.

Terveisin ihminen joka oikeasti kuuntelee klassista musiikkia.

Vierailija
2/11 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähse nelikymppinnen ja kuuntelen Apulantaa ja kumppaneita. Olen niitä kuunnellut jo vuosia. Nyt kun mittari nakuttaa neljää kymppiä niin minunko pitäisi yhtäkkiä vaihtaa klassiseen musiikkiin ja humppaan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori mutta

ihminen, joka oikeasti kuuntelee klassista musiikkia, ei lopeta puheenvuoroaan sanoen "hyi hitto!". Hän ei yleensäkää nsanoisi "hyi hitto". Jos hän joskus kiroaa, se tapahtuu luontevasti keskellä lausetta, ei erikseen ja tarkoituksella.

Terveisin ihminen joka oikeasti kuuntelee klassista musiikkia.

Vierailija
4/11 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ap, ja oikeasti kuuntelen klassista musiikkia. Soitan sitä jopa. En tosin mitään kyykkyviulua, mutta pianon kanssa olen aika velho monen mielestä. Silti kiroilen kuin merimies. Hyi hitto! oli mielestänikin hieman valju ilmaisu, mutta kun tämä on tällainen perhepalsta..

Vierailija
5/11 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei saa kuunnella räppiä? Kaipaatko jotain, mitä et miehellesi sano? Oletko pohjimmiltasi wt ja haluaisit kuunnella Lauri Tähkää? Tunnusta!

Vierailija
6/11 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä laulaa nettiin laittamisesta. ikää mulla 42v.

Vierailija
7/11 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kiroilla, koska klassinen musiikki on aitoa. Kiroilukin on aitoa, jos sen tekee aidosti. Äijäni on mölli, joka on jäänyt lapsen tasolle kehityksessä. Lapset eivät saa kiroilla.

Vierailija
8/11 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen kaluaa 8 vuodessa. Ainahan voi palata takaisin makustelemaan, mutta se että kuuntelisi useita vuosikymmeniä pelkästään heviä tai hiphoppia???

Olen kuunntellut lähestulkoon kaikkea ja kaikesta pidän. Olen oppinut pitämään myös countrystä jota nuorempana vihasin. Countryä opin rakastamaan reggaen kautta. Nyt on vuorossa jazz.

Kerään myös musiikkia, jotta voin aina palata kuuntelemaan sitä sopivassa elämäntilanteessa. Valitsen musiikin enkä anna musiikin valita minua. Se olisi jotenkin niin teiniä.

Minulla on yksi huoneellinen levyjä 4 hyllyllistä. Tiedän kaiken musiikista ja seuraan myös uutta musiikkia.

Vierailija
9/11 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin tietäjänä ja nerona (kuten itsekin olen) tiedät että saman jonka löytää klassisesta löytää myös muista tyyleistä kuten vaikkapa kantrista ja jazzista. Musiikkia ei pitäisi kuunnella kuin torvi. Musiikin kuuntelu vaatii älyä. Sitä meillä on. Toivoisin sitä myös näille muille vatipäille.

Klassisen kaluaa 8 vuodessa. Ainahan voi palata takaisin makustelemaan, mutta se että kuuntelisi useita vuosikymmeniä pelkästään heviä tai hiphoppia???

Olen kuunntellut lähestulkoon kaikkea ja kaikesta pidän. Olen oppinut pitämään myös countrystä jota nuorempana vihasin. Countryä opin rakastamaan reggaen kautta. Nyt on vuorossa jazz.

Kerään myös musiikkia, jotta voin aina palata kuuntelemaan sitä sopivassa elämäntilanteessa. Valitsen musiikin enkä anna musiikin valita minua. Se olisi jotenkin niin teiniä.

Minulla on yksi huoneellinen levyjä 4 hyllyllistä. Tiedän kaiken musiikista ja seuraan myös uutta musiikkia.

Vierailija
10/11 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi hevin kuuntelijat näkee pitkälle, samoin reggaen ja hiphoppyn.

Se on jotain käsittämättömän noloa.

Miksi ei voisi pukeutua kuten muutkin, normaalisti.

Vierailija
11/11 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle uppoo kaikki, paitsi jazzi. En osaa siitä ottaa irti sitä sanomaa, joka siinä varmasti on kun niin moni sivistynyt sitä kuuntelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi