Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttaako sinkkivoide halkeileviin kantapäihin?

Vierailija
05.07.2010 |

joskus jotain sellaista kuullut... nyt on taas niin syvät haavat kantapäissä,että tunnen sydämen sykkeen kantapäissä,kun sytkyttää......

mistä apu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitovoide - ja käsittääkseni tänä päivänä noita voiteita on useita. Mä olen tänä keväänä alkanut käyttämään apteekista ostettua voidetta, joka on ihan halkeileville kantapäille tarkoitettu, erittäin tehokas ja hoitava voide. Jo kolmen käyttökerran jälkeen kantapäät on huomattavasti paremmassa kunnossa, ja tänä kesänä mulla on sileät, terveet ja hyvännäköiset kantapäät ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen.

Suosittelen, että menet apteekkiin ja kysyt sieltä tuota tuotetta. Ei ole kallis, on tosi riittoisa ja toimii!

Vierailija
2/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kakkonen ystävällinen ja kertoisi tämän ihme-tuotteen nimen? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kakkonen ystävällinen ja kertoisi tämän ihme-tuotteen nimen? :)

Vierailija
4/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtaisiin hakoihin paksusti joka yö ja sukat päälle. Kyllä se siitä lähtee, jos jaksaa hoitaa.

Vierailija
5/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteen nimeä, ja olen nyt kesälomareissulla. On sininen, pienehkö tuubi, valkoinen korkki. Siinä lukee että halkeileville kantapäille.

Mä olen käyttänyt vaikka mitä, mut tämä toimii. Mulla oli niin syvät halkeamat että hyvä ettei veri valunut. Ekoina käyttökertoina tuo salva haperruttaa kantapään pintakerroksen, joka kuoriutuu pikkuhiljaa pois sukkaa vasten. Samalla se parantaa nuo haavaumat, niin että ihon alta paljastuu tervettä ja kimmoisaa ihoa.

Vierailija
6/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/1615

on myös tuubissa. Ja ihan apteekeista löytyy.

Vierailija
7/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi perusrasvat ja jalkarasvat toimi, jos kudostyyppi on sellainen että kantapäät halkeilee helposti. Mä käytän nyt lomareissulla ihan tavallsita jalkarasvaa, ja ainakaan tästä rasvasta ei ole mitään todellista iloa. Pitäähän se terveet ja hyvännäköiset kantapäät pehmoisina, mut ei se auttais yhtään tilanteessa, jossa tilanne on niin huono kuin mitä se mun kohdalla on ollut.

7

Vierailija
8/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sitä käytän juuri nyt ja sen teho on lähinnä psykologinen. Mä en löydä netistä tuota tuotetta, mut on siis samaan ureaan perustuva teho kuin ACO:n halkeileville kantapäille suunnatulla voiteella ja puikolla.Monet on kehuneet myös Schollin vastaavaa tuotetta, jota saa ihan marketista pienssä tuubissa, mut siitä mulla ei ole kokemusta.

7

Vierailija
10/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kantapäät halkeilevat AINA rasvasi tai ei, varsinkin talvi on todella pahaa aikaa. Höylä on ihan paras, saa turvallisesti pahimmat kovettumat pois, raspi on ihan pilipalia sen rinnalla. Sitten kunnon säännöllistä rasvausta shollin kantapäävoiteella, toimii taas jonkun aikaa!

Vierailija
11/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota tarkoitin!:) Kiitos!

7

Vierailija
13/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkeamaan kortisonia ja päälle kangaslaastari!

Vierailija
14/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkki kuivattaa, joten älä herranjestas sitä laita =D

Vierailija
15/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta ostan.

Vierailija
16/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oriflamen jalkavoidetta,johon sekoitin teepuuöljyä..

huomenna menen apteekkiin.

-ap

Vierailija
17/17 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus diabeetikoille tarkoitettua jalkavaahtoa, jossa tuota ureaa mukana. Oli aivan mahtava tuote, jo yhden käyttökerran jälkeen korppujalat olivat pehmenneet seuraavaksi aamuksi. Kannattaa kysyä apteekista :).