Haluaisin tunnekuohuja ja elämyksiä! Suositelkaa elokuvia, kirjoja,
mitä vain, joka nyrjäyttäisi tylsän elämäni pois raiteiltaan.
Kommentit (19)
Siri Hustvedt: What I loved
John Irving: Widow for One Year tai Until I find You
Milan Kundera: Olemisen sietämätön keveys
Leena Lehtolainen: Eräänä onnellisena päivänä
Leffoja:
Hotel Rwanda
Blood Diamond
Kaikki äidistäni
Puhu hänelle
21 grammaa
Amores Perros
Rautakolmonen
mutta joukossa oli minulle uusiakin. ap
Ensimmäinen Twilight-elokuva.. ihana rakkaustarina
Takuuvarma itkettäjä mulla ainakin. Eikä tarvitse osata koreaa, kunhan katsoo ja kuuntelee.
Siinä tunne-elämystä kerrakseen tälle illalle !!!!
tähdittämä Up in the air. LOISTAVA!
Khaled Hosseinin Tuhat loistavaa aurinkoa ja Leijapoika, Sofi Oksasen Puhdistus.
Ravistelevia.
Ihan paras kirja ikinä.
Toinen lapsen näkökumasta: Saisio; pienin yhteinen jaettava.
Liza Marklundin Uhatut ja Pakopaikka, Mia Erikssonin Mian salaisuus. Kirjat perustuvat tositapahtumiin. Kertovat ruotsalaisesta naisesta "Miasta", joka rakastuu väärään mieheen..
Braking the Waves
Once were warriors
Victorian ja Danielin häät :-)
"Lapsuus lahkon vankina", kirjoittanut Ulla Apelsin Leevi K. Laitisen kokemusten pohjalta.
Kun yleensä lukee tai katsoo jotain itkettävää ja järkyttävää, voi todeta, että täähän on vaan mielikuvitusta, mutta tästä kirjasta ja sen kauheuksista ei voi:(
Minä olen Sam (elokuva), samoin kuin Vaihdokkaat (perustuu tositapahtumiin).
Ensimmäisenä luin häneltä Talo Dublinissa ja voi että, välillä nauratti, välillä itketti.
Ensimmäisenä luin häneltä Talo Dublinissa ja voi että, välillä nauratti, välillä itketti.
Jos siis tykkää historiasta ripauksella fantasiaa. Kertovat naisesta, joka joutuu vahingossa 1740-luvun Skotlantiin. On myös aivan ihanasti suomennettu...
Voin suositella. Toinen Irving mistä tykkään tosi paljon on Oman elämänsä sankari.
Jippu. Vaik lyriikat on vähän kummallisia, niin mulle itku on taattu. Kuuntele.
Viimeksi luin Dave Pelzerin Pimeän poika, tositarina äitinsä hyväksikäyttämästä ja pahoinpidellystä pojasta, kasvutarina. Kamalan ihana.
Kato Piano. Tai lue esim. Eino Leinon runoja.
Jos haet dekkarijännää, lue sen ruotsalaisen kirjailijan, Jens Lapiduksen Rahalla saa.
Jos haluat sykähdyttävän laulun:
jos vähänkään kiinnostaa. Vaikka jotain Asimovin lyhyitä on mielenkiintoista lukea.
Tai sitten se perus Hiljaiset sillat :D