Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:miten mihesi/sinä jäi(t) kiinni uskottomuudesta?

Vierailija
05.07.2010 |

meillä löyty ukon puhelimesta kivoja viestejä(joo tiiän en olis saanu lukee)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni arvasi, että olen ihastunut toiseen. Pelkästään siitä miten katson toista tai hän minua. Yritämme vain elää asian kanssa.

Vierailija
2/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun söin pillereitä.

"Uskomatonta, oliko näitä viimeviikolla kuusi?"

"Ei voi olla!"

"*hysteeristä naurua* Kyllä se vain on totta!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä loppui seksi kuin seinään, samoin muut koskettelut. Kännissä saattoi halata joskus, mutta ei muuta. Näin kesti 7kk. Yritin hyvällä, yritin pahalla, yritin kaikkeni saadakseni selville, mikä on vialla?? Sitten mies jätti mut ja vuotta myöhemmin mies meni naimisiin toisen naisen kanssa.

En ole voinut sietää sitä ämmää! Hän vietti meillä paljon aikaa yhden tuttavaparheen kanssa ja sanoin miehelleni monta kertaa, että inhoan sitä, että toi nainen yrittää iskeä sua mun silmien alla! Mies aina väitti että kuvittelen vaan. No, en ihan väärässä ollut!!!

Eli, kyllä omaan intuitioon kannattaa luottaa. Jos aistii vaaran, niin siellä yleensä vaara piilee.

Vierailija
4/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä toinen nainen ilmoitti = yritti rikkoa perheemme. Kriisin paikkahan se oli meillä ja asiaa käsiteltiin vuosi - kaksi.

Vierailija
5/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan toisenlaiseksi (ennen puhelias mies oli illat kotona lähes vaiti ja omissa ajatuksissaan). Myös klassisia iltamenoja alkoi tulla; milloin töitä, milloin soittotreenejä ja milloin mentiin kaljalle kavereiden kanssa, muka. Kovistelun jälkeen mies tunnusti, kun aavistin oikein tyttöystävän henkilöydenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä