Kuinka nopeasti olet tullut raskaaksi?
Kommentit (23)
kuopuksen 7 kk. Olin ekassa raskaudessa 33-v ja tokassa 36.
neljässä raskautunut heti, kolmatta raskautta toivottiin 5kk.
Ekasta meni varmaan 3 kk:tta.
Sitten meni 8 vuotta eikä lasta kuulunut.. mies vaihtui välissä ja tulin heti raskaaksi hänelle. Nyt kolmas vauva ja raskaaksi tulin 8 kk:tta keskenmenosta (rv 16).
heti kun olen jättänyt ehkäisyn pois.
heti ekasta kierrosta, ei keskenmenoja.
no ekaan raskautumiseen kesti jotakuinkin 10 vuotta, sen jälkeen seuraava 4 kk ja sitten 3 kk
niin ei tarvinut kuin nähdä penis. Toista kun yritettiin niin yritettiin 1/2 puoli vuotta.
kesti reilu puoli vuotta kovaa yritystä,toisen kohdalla tärppäsi heti välittömästi kun e-pillerit loppu ja päätin pitää välitauon :) ja olikin iloinen yllätys!
eikä ole vielä vauvaa yrityksistä huolimatta tulossa.. :/
ja jopa mahdottomalta tuntuvaan ajankohtaan, siis lähes 2vrk ovulaatiosta kerran.
Oli siis niin että mies oli maastotöissä ja vaan yhden viikonlopun kotona. Tuolloin seksiä ilman ehkäisyä ja kas, olin raskaana.
Esikoista sai odottaa 3v ja kuopusta 2v eli enpä tosiaan kovin nopeasti.
kun jätin ehkäisyrenkaan pois. kyseessä esikoinen ja olin silloin 28v.
Ikää esikoisen aikaan oli 29v, tokan 36v ja nyt olen 38v.
jätin pois viime vuoden heinäkuussa, joten yritystä takana jo vuoden päivät. Ei ole tärpännyt. Esikoinen kyseessä.
Toisella kerralla yhdestä ainoasta kerrasta. Kolmannella kerralla meni n. 5 kk ja nyt neljättä raskautta yrittäessä on mennyt pari kiertoa ilman raskautumista. Kolmesta ensimmäisestä raskaudesta kaksi on tuonut lapsen, yksi oli tuulimuna.
Joista kymmenen vuotta nykyisen puolison kanssa.
raskaus alkanut ensimmäisellä yrittämällä.