Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en vain sopeudu lapsiperhe-elämään

Vierailija
05.07.2010 |

Ihan liian tylsää ja rankkaa. Mies sanoi viikonloppuna että voin lähteä että saan vapauteni takaisin ja hän alkaa yh-isäksi. Houkuttaisi kyllä tuom tarjous.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs lapsesi?

mulla oli nuorempana samanlainen tunne jonkin aikaa, mutta nopeasti meni ohikin

Vierailija
2/3 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi 2v. Oli miehen idea tehdä lapsi itse olisin ollut lapsettomana onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista ystävää. Toinen (26v) jätti 6kk vauvan ja 4vuotiaan esikoisen isälle ja häipyi. Nykyään tuo pieninkin on jo 3v ja on edelleen etä-äitinä. Sanoo, että on ihan riittävästi kun näkee lapsiaan jokatoinen viikonloppu. Hän ei ikinä äiti tyyppiä ollutkaan, joten ihmettelin miksi lapsia teki. On sanonut jälkeenpäin ettei olisi ikinä pitänyt tehdä lapsia.

Toinen (37v) taas elää kuin teini. Käy baarissa useamman kerran viikossa ja lapset (4v ja 7v) on hoidossa milloin kenenkäkin luona. Raahaa baareista miehiä kotiin ja joka viikonloppu on eri naama aamulla lapsien kanssa syömässä aamupalaa. Aina esittelee miehet uutena isänä/isäpuolena. Monta kertaa on muuttanut miesten kanssa heti yhteen ja asuu sen 1-2 viikkoa yhdessä ja sitten taas ero. Lapset oirehtii pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän