Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa mäessä!! Painosta..

Vierailija
05.07.2010 |

Olen laihiksella.

Viimekuun alussa tein elämäntaparemontin, laihduin 2 kiloa kuun aikana. Nyt heinäkuun saldo ollut 1 kilo.

Motivaatioo haen jatkuvasti mutta aamu meni plörinäksi kun painoindeksilaskurissa hain NORMAALIA painoa pituiselleni; 10 kiloa! :(

Haluaisin olla kaponen, minun kohdalla tarkottaa että painoa voisi tiputtaa 49 kiloon että voisi olla yhä normaalipainonen.

2 lasta takaperin olin 60 kilonen. Siihenkin on 13 kiloa läskiä puserrettavana pihalle.

Minulla ei ole kiire saada painoja pois, riittää että tekemäni muutokset kestää myös aikaa!

Tuli vaan apea oli kun "lievästi lihava" olen vielä seuraavat 10 kiloa. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taija olla turhan pulska. Ja hitaastihan se hyvä ja pysyvä tulos tulee, kun oot tehny elämäntaparemontin. Se on paljon parempi kuin laihis!!! :)

Vierailija
2/2 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallisesti ylipainoinen, mutta ihmisten mielestä näytän hoikalta + lisäksi olen hyväkroppainen, kiinteä sopiva pylly, pitkät lihaksikkaat sääret. Isot hartiat ja leveä selkä + lihakset kai tekevät tuon minulla ikuisesti olevan 10 kg liikapainon. Vilpittömästi kukaan ei koskaan usko painoani, eivät lääkäritkään ennen kuin vaaka sen heille näyttää. Sitten katsovat minua uudestaan ja miettivät, että mistähän se paino tulee..

Ja tämä kai periytyy, pieni sievä 6v typykkäni painaa vajaa 30 kg. Tuttu kauhistui kun kuuli, hänen samanikäinen painaa n. 18 kg vähemmän. Mutta oli juuri tyttäreni nähnyt ja hän sanoi, että normaalilta kyllä näyttää, ei hänelle olisi tullut mieleenkään, että edes 20 kg painaa.

Tiedän, että läski tulee syömällä ja geenejä on turha syyttää, mutta oikeasti jotkut eivät koskaan ole vaa'alla sopivan kokoisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla