Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mielestänne tiukkis kun en päästä 8-vuotiastani uimaan kavereiden perheiden kanssa?

Vierailija
04.07.2010 |

Syynä se, ettei lapsi osaa vielä juuri nimeksikään uida, kaverit taas porskuttaa syvällä ja lapsi menee perässä... Pitää vahtia tarkasti ja en luota kavereiden vanhempiin niin paljoa... Poika on villi ja menee liian syvälle ja esim. uimapatjalla jos ei vahdi ja varoittele.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sun kannattaa kyllä itse käydä poikasi kanssa uimassa. Vain harjoittelemalla oppii.

Vierailija
2/8 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole, koska en itsekään päästä samanikäistä poikaa vaikka osaa aika hyvin uida. Olen nähnyt miten kavereita vahditaan, ja haluan että oma vanhempi on mukana. Tiedän kuuluvani pieneen vähemmistöön, mutta eipä haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin oltiin ja tällä viikolla noin joka päivä. Uimakoulussakin on poika käynyt, silti uimataito tosi huono... Lähinnä läträä vedessä ihan muuta, on tosi vilkas, eikä kiinnostunut oppimaan uimaan. Yritämme toki parhaamme.

Tuntuu vaan että kaverit ja kavereiden vanhemmat katsoo aika pitkään kun poikamme ei pääse heidän mukana rantsuun...

ap

Vierailija
4/8 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan edes haluaisi ottaa poikaasi mukaamme kun menemme rannalle... Oma lapseni on uinut jo viisivuotiaasta saakka, joten taidot ovat jo hyvät. Otan usein lapsen kavereita mukaan, mutta tiedustelen aina uimataidon tasoa. Kerran minulla oli kaveri mukana, joka ei osannut nimeksikään uida enkä kyllä saanut yhtään nautittua iltapäivästä, koska piti koko ajan stressata lapsen vieressä.

Vierailija
5/8 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas se lapsi saa rohkeutta oppia uimaan, jos ei kavereiden seurassa. Miksi, ette voi sopia aikuisten kesken, että katsotaan vähän tarkemmin teidän lapsen perään tms? Kiukuttaa sun lapsen puolesta. Oletko hysteerinen, kun et luota toisiin vanhempiin, jotka ilmiselvästi ovat tehneet jotain oikein kun omat lapsensa porskuttavat hyvin uida...?

Vierailija
6/8 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisin itse samoin kunnes lapsella on uimataito johon voin luottaa. Ei ole iästä kiinni vaan uimataidosta, lapsen luonteesta ja seurasta. Porukassa voidaan tehdä tyhmiäkin juttuja joihin ei oman vanhemman seurassa ryhdyttäisi.

Vierailija
7/8 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan omiansa. Päästää pojat etukäteen rannalle ja menee itse perässä.

Poikani on 6v. ja toinen poika on 11v.

Enään en päästä mukaan. Meillä ranta aivan vieressä.

Vierailija
8/8 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän 8v käy ihan ilman vanhempia uimassa, osaa uida ainakin 50 metriä pysähtymättä.6v veljeä en sentään päästä mukaan koska osaa vasta 5-10m.

Uimataito on halpa henkivakuutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi