Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Helsingin kauniit, idyllisellä alueella asuvat akateemiset, nuoret äidit suhtautuvat

Vierailija
03.07.2010 |

läskiin,äänekkääseen, maalta muuttaneeseen merkonomiin, joka änkeää pihalla seuraan? Mies on tatuoitu Suomleijonakoruinen,mustiin pukeutuva karju.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se merkonomi mies vai nainen? Miksi se änkeytyy seuraan?

Vierailija
2/24 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomileijonakoru ei käy, rasistisen juntin merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutetaan sukulaisen kämppään kesäksi miehen ja lasten kans. Siksi vaan kyselen.ja siis mun mies on se mustiin pukeutuva miekkonen, ajelee customilla ja kuuntelee mm. Viikatetta. Mä olen merkonomi ja ääntä lähtee. Aattelin siis seuraan tuppautua.Mut aattelin et onko meil mitään muuta yhteistä kun lapset....

Vierailija
4/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisella miehellä tahansa ja millä alueella tahansa

Vierailija
5/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ei asu idyllisillä alueilla nuoria akateemisia äitejä. Kaikki ne on jo mummoäitejä. Ihmettelin päiväkodissa, kun meni siellä ihan muiden mukana saman ikäisenä äitinä ja olin pitänyt mummoäitinä itseäni.

Johtuu siitä

a) akateeminen koulutus vie aikaa

b) oltava töissä jonkin aikaa, että varaa niihin idyllisen alueen taloihin

eli lasten hankinta siirrettävä vasta myöhemmälle iälle.

Vierailija
6/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ihan rauhassa päästää ääntä sieltä orapihlaja-aidan takaa, kukaan ei kuule.

Vierailija
7/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leijonakoru "säikyttäisi" ainakin minut. Rasistia kaverikseni en halua (oli mies rasisti korusta huolimatta tai ei). Muuten ei mitään väliä.

Ja tosiaan nuoria akateemisia äitejä täällä on tosi vähän. Itse olin n. 5-10 v muita nuorempi esikoisen saadessani 26-vuotiaana perhekerhoissa pyöriessäni.

Vierailija
8/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö siis hirvittävää meteliä itsestäsi vai karjutko lapsillesi? Vai onko sinulla muuten vain kova ääni, jota et ilmeisesti pysty kontrolloimaan tai halua kontrolloida.

En arvioi ihmisiä heidän miestensä pukeutumisen tai korujen perusteella, mutta kyllä mua ärsyttää hirvittävä huutaminen ja mesoaminen, varsinkin lasten läheisyydessä. Jää sellainen fiilis, että kun ei muuta pädettävää ole, niin kokeillaan sitten volyymilla.

Vierailija
9/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikkukaupungissa lähes kaikilla nuorilla on tuo koru ja kun kysyin tyttäreltäni, mitä se heille tarkoittaa, niin vastasi, että isänmaata ja veteraaniasiaa. Monen värisiä teinejä on hänellä kavereina.

Vierailija
10/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ei asu idyllisillä alueilla nuoria akateemisia äitejä. Kaikki ne on jo mummoäitejä. Ihmettelin päiväkodissa, kun meni siellä ihan muiden mukana saman ikäisenä äitinä ja olin pitänyt mummoäitinä itseäni. Johtuu siitä a) akateeminen koulutus vie aikaa b) oltava töissä jonkin aikaa, että varaa niihin idyllisen alueen taloihin eli lasten hankinta siirrettävä vasta myöhemmälle iälle.

Tosin rahaahan voi olla jo omasta takaa ilman työntekoa, perintöä tmv, mutta tosiaan akateeminen nuori äiti on aika mahdoton yhdistelmä. Siis on toki voinut tehdä lapset nuorena, vaikka teininä ja sitten vasta opiskellut, mutta kun se akateeminen koulutus vie aikaa niin kun sen on suorittanut niin ei enää ole mikään nuori äiti. Nuori äiti on ainakin minun mielestäni alle 25v.

Että kyllä ne on joko mummoäitejä tai sitten ei akateemisia.

Vierailija
11/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikkukaupungissa lähes kaikilla nuorilla on tuo koru ja kun kysyin tyttäreltäni, mitä se heille tarkoittaa, niin vastasi, että isänmaata ja veteraaniasiaa. Monen värisiä teinejä on hänellä kavereina.

Ihmettelen myös miksi sitä täällä aina parjataan. Monelle se tosiaan on ihan veteraaneja kunnioittava juttu, kuten sormukset. Ei se minusta vielä ihmisestä rasistia tee jos haluaa kunnioittaa kyseisillä koruilla maatamme ja niitä viimeisiä veteraaneja, jotka maassamme vielä asuvat!

Vierailija
12/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuppaudu vaan, musta on mukava jutella kenen kanssa vaan - sen suurempaa ystävyyttä kuitenkaan tulee

Vierailija
13/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säätää volyymia tilan ja tilanteen mukaan? Ehdotan myös, ettet änkeä, vaan esittäydyt ja tutustut ihan normaalisti. Ei kai karjumista ja änkeämistä missään pidetä kauhean kivana? :)

Vierailija
14/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä meitäkin löytyy. Ja perintöä en ole saanut vielä penniäkään. Jos on vainu rahan perään, niin unelmiaan voi toteuttaa jo ennen mummoikää. Minulla sitä ei ole, mutta miehelläni kyllä.

Vierailija
15/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä meitäkin löytyy. Ja perintöä en ole saanut vielä penniäkään. Jos on vainu rahan perään, niin unelmiaan voi toteuttaa jo ennen mummoikää. Minulla sitä ei ole, mutta miehelläni kyllä.

yliopiston suoritettua vain muutamassa vuodessa? Sitä vain ihmettelen...

Vierailija
16/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaan ajattele mitään negatiivista. Ihan hauskaa jos tulee persoonallisia ihmisiä lisää nurkille.

Eniten kuvottaa ne kuivat akateemiset, jotka ovat niin perkeleen hienoa väkeä, että meinaavat tukehtua omaan erinomaisuuteensa. Ovat niin hienostuneita ja helsinkiläisiä.

Hauskinta on seurata kun näiden lasten isovanhemmat tulevat visiitille ja ovat juuri niitä punaniska juntteja junamatkan takaa.

Yrittävät kai siis pönkittää hienostelemalla maalaisuuden traumat pois itsestään? Pellejä joka tapauksessa.

Vierailija
17/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä välissä kaksi lasta ja sitten gradu loppuun. Kolmas, samalla viimeinen, lapsi tähän väliin. Aikaa kului yhteensä 7 vuotta opintojen aloittamisesta viimeiseen lapseen.

T: 18

Vierailija
18/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopiston suoritettua vain muutamassa vuodessa? Sitä vain ihmettelen...

joidenkin mielestä jopa 25v äitiä voidaan kutsua "nuoreksi äidiksi"... Heh, onhan se vähän hassua mutta jotkut ovat oikeasti sitä mieltä.

Vierailija
19/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä välissä kaksi lasta ja sitten gradu loppuun. Kolmas, samalla viimeinen, lapsi tähän väliin. Aikaa kului yhteensä 7 vuotta opintojen aloittamisesta viimeiseen lapseen. T: 18

15-vuotiaana tai sinua ei oikein hyvällä tahdollakaan voi enää kutsua nuoreksi äidiksi...?

Eihän se sitä tarkoita että jos on lapsen saanut nuorena niin on ikuisesti nuori äiti...

Vierailija
20/24 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asuu omakotitalossa ilman perinnöksi saatua omaisuutta on harvinaisuus Helsinginidyllisillä alueilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä