Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummitytön rippilahjaksi Kalevalan rannekoru ja nilkkakoru

Vierailija
03.07.2010 |

Vanamo-sarjaa, onko ok? En tiedä kummityttöni makua joten sinänsä vaikea oli valita, mutta toi oli niin nätti että varmaan kelpaa. Ehkä.

Hintaa jäi pitkästi alle satanen, onko liian halpa lahja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vähän kornia?

Osta jotakin, mikä liittyy siihen mihin nuori on nyt liitetty ja vihitty.

Katekismus?

Vierailija
2/10 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole vähän kornia?

Osta jotakin, mikä liittyy siihen mihin nuori on nyt liitetty ja vihitty.

Katekismus?

tullut ajatelleeksikaan tolta kannalta. Ristiä ei halua, kun ei ole uskonnollinen. Tapakristittyjä siis kuten suuri osa meistä. Ihastuin tuohon Vanamoon heti kun näin, sen kummempia ajattelematta ostin sen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ostanut kahdelle kummitytölle sen Vanamo-ranneketjun pelkästään. Ovat tykänneet molemmat. Senhän voi yhdistää helposti eri tyyppisien korujen kanssa, vaikka millasten rock-helyjen kanssa menee.. Mutta tosi kaunis ja herkkä sarja on, tykkään itse paljon siitä.

Vierailija
4/10 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukava lahjaidea!

Poikani valitsi viime vuonna itse ristinsä ja se oli Kalevala-korun.

Vierailija
5/10 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukava lahjaidea!

Poikani valitsi viime vuonna itse ristinsä ja se oli Kalevala-korun.

siis ap:n lahjaikea on mukava - ei tuo katekismus...

Vierailija
6/10 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei motiivina ole kristilliseen kulttuuriin initioituminen? Eikö katekismus olisi tuolloin luonnollinen jatkumo valitulle tielle?

Meillä tyttö pohti asiaa pitkään ja valitsi Prometheuksen.

Vierailija
7/10 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei motiivina ole kristilliseen kulttuuriin initioituminen? Eikö katekismus olisi tuolloin luonnollinen jatkumo valitulle tielle?

että suurin osa tuosta ikäluokasta käy rippikoulun, ihan vaan edes miettimättä vaihtoehtoja. Siksi kun kaveritkin käy. Tai siksi kun vanhemmat/suku vaatii/olettaa että käy. Syitä on monia, mutta se on vaan tapa monille.

Vierailija
8/10 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäiset jo pohtivat kovasti moraalia, etiikkaa ja niihin olennaisesti liittyvää uskonnollisuutakin.

Ja jos eivät pohdi, niin olisikohan vanhempien syytä herätellä pikapuoliin pohtimaan.

Kyllä meillä pohtii jo kymmenvuotiaskin.

Vierailija
9/10 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat kannustavat vihkiytymään johonkin uskontoon, mikäli ideana ei ole laisinkaan uskossa kasvaminen ja siihen sitoutuminen?

Tuntuu hurjalta...on siinä raamatussa kuitenin aika jäykkiä ja rankkoja teemoja.

Vierailija
10/10 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa ottaa kantaa kummilapseni uskosta, kun olen lähinnä lahja-automaatti. He ovat päättäneet valita tuon tien, että näin tehdään kun kaikki muutkin ja kun on suvussa tapana, mitäpä mä olen siihen sanomaan. Suvussamme myös lapset kastetaan sen kummempia miettimättä. Avauksessani kysyin lähinnä mielipidettä lahjasta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi