Omena-hotellit
Onko kokemuksia Omena-hotellissa yöpymisestä? Hinta houkuttaisi, mutta muuten arveluttaa...
Kommentit (9)
kuin laivoilla. Rauhallista ollut useimmiten, paitsi parina konsertti-iltana, kun Omenoissa on ollut paljon nuorisoa. Kokemukset Turusta, Tampereelta ja Helsingistä.
Olen yöpynyt kerran. Hotelli oli silloin uusi ja sijaitsi Helsingissä.
Todella siisti ja mukava. En ottanut aamiaista läheisesta kahvilasta joten hinta oli harvinaisen edullinen.
Huoneessa oli mukava parisänky, nahkainen (tai keinonahkainen?)nojatuoli, pieni minikeittiö telkkari ja kaapit ja ihan tyylikäs kylpyhuone. Lakanat ja pyyhkeet myös tietysti.
Yllättävä tyylikäs ja laadukas kokonaisuus, ei mitään retkeilymajatasoa. Tosin hotelli oli tuolloin uusi.
Roskia ja pölyä, ankea huone ja ei se hinta ainakaan Helsingissä ole niin halpa, että kannattaisi. Siihen ei kuitenkaan sisälly aamupala. Tampereen hotelli kaikinpuolin nuhjuinen.
viikonlopulta tältä vuodelta Tampereelta.
Erittäin positiivinen yllätys, siisti ja mukava huone.
Riittävästi kahvia ja pyyhkeitä tarjolla, ihanan hiljaista yöllä.
Suosittelen!
Olimme Omenahotellissa numero 2.
asiakaspalvelija, ja hotellissakin töissä ollut, ja arvostan henkilökohtaista asiakaspalvelua. Se on yksi valintaperuste kun hotellia valitsen ja arvosteluja luen. En ikimaailmassa menisi Omena-hotelliin.
Mua kuitenkin yököttää esim. sängyn päädyssä olevat epämääräiset roiskeet, kun tulee jotain ihan tiettyä mieleen.
eivät luksusta mutta minä olen ollut vain siisteissä hyvin siivotuissa ja rauhallisissa Ompuissa TUrussa ja Jyväskylässä. Jos tarvitsee VAIN yöpaikan, erittäin ookoo, jos haluaa mukavaa hotellilomaa, kannattaa miettiä olisko se oikea asiakaspalvelu kuitenkin kivaa?
Mutta noin lyhyesti miinukset:
-siisteydessä on ollut aina puutteita (roiskeita seinillä, roskia lattioilla, karvoja vuodevaatteissa)
-välillä on ollut rauhatonta, niin ettei ole saanut rauhassa nukkua (juopuneita käytävillä, oviin koputtelua, huutoa jne.)
Pohjalla kokemukset Turun, Jyväskylän ja Tampereen hotelleista.