G: Lastenne nimet? Muut sitten arvaavat koulutustasonne ja sen, asutteko huonossa lähiössä.
Kommentit (317)
Ennen lasten syntymää vanhemmat asuivat muutamia vuosia ulkomailla, esikoinen syntyi Norjassa. Sittemmin muuttivat takaisin Suomeen, mutta pitävät ulkomaanvuosia elämänsä parhaina. Äiti on erikoissairaanhoitaja ja isä on kirjallisuuden tutkija.
Isä on hyvä isä ja rakastaa molempia prinsessoitaan, sekä siis vaimoaan että pikkutyttöä. Äiti on töissä lähistöllä esim. kaupan maitohyllyvastaavana tms / koulunkäyntiavustajana lähikoulussa. Isä käy töissä suuremmassa kaupungissa, hoitelee bisneksiä ;) Asuvat kivalla pienkerrostalolla hyvien kulkuyhteyksien varrella. Ei hirveän luonnonläheistä aluetta.
muuttanut Suomeen lasten äidin perässä ehkä firman ulkomaan työntekijänä.
Äiti Ranskassa yliopiston harjoitelussa opiskellut ranskan kieltä tai kansainvälistä markkinointia.
Lapset käyvät kansainvälistä koulua ja opiskelevat jotain mihin liittyy klassinen musiikki.
Meillä lapset Tuomas ja Anni-Sofia.
Elizabeth ja Adele.
Arvauksia :)
muuttanut Suomeen lasten äidin perässä ehkä firman ulkomaan työntekijänä.
Äiti Ranskassa yliopiston harjoitelussa opiskellut ranskan kieltä tai kansainvälistä markkinointia.
Lapset käyvät kansainvälistä koulua ja opiskelevat jotain mihin liittyy klassinen musiikki.
on meidän poika. Mitäpä tulee mieleen? :)
Linnea ja Thomas: äiti on kotiäiti, opiskellut aikoinaan kauppakoulussa. Isä on akateemisesti koulutettu etätyöntekijä, ehkäpä jonkinlainen tuoteedustaja. Asuvat Turun seudulla, suomenruotsalaisia ja sivistyneitä :)
Suomenruotsalainen perhe ollaan mutta asutaan Helsingissä. Kummallakin vanhemmista KTM tutkinto ja töissä kv. yrityksessä (eri yrityksessä). Minä, äiti, olin 2v kotona kummankin lapsen kanssa mutta olen nyt takaisin työelämässä. Teen 6h/pvä töitä (teen kunnes nuorempi lapsista on alakouluikäinen). Perhe on tärkeä ja kyllä voisi sanoa että jonkinlainen akateeminen sivistys. Mitä kukin sitten haluaa sillä ajatella. ;)
Äiti joko luokanopettaja tai lastentarhanope. Isä markkinointialalla. Hyvätuloisia, ja asuvat omakotitalossa lähellä keskustaa.
Linnea ja Thomas: äiti on kotiäiti, opiskellut aikoinaan kauppakoulussa. Isä on akateemisesti koulutettu etätyöntekijä, ehkäpä jonkinlainen tuoteedustaja. Asuvat Turun seudulla, suomenruotsalaisia ja sivistyneitä :)
Suomenruotsalainen perhe ollaan mutta asutaan Helsingissä. Kummallakin vanhemmista KTM tutkinto ja töissä kv. yrityksessä (eri yrityksessä). Minä, äiti, olin 2v kotona kummankin lapsen kanssa mutta olen nyt takaisin työelämässä. Teen 6h/pvä töitä (teen kunnes nuorempi lapsista on alakouluikäinen). Perhe on tärkeä ja kyllä voisi sanoa että jonkinlainen akateeminen sivistys. Mitä kukin sitten haluaa sillä ajatella. ;)
Siis Helsingissä asutaan aivan meren rannalla kerrostalossa.
Linnéan ja Thomaksen äiti
AIka hauskaa, kun sattuu palstaa lukemaan (nimiasioihin kiinnitän aina huomiota!), ja heti kohta sieltä saa lukea itselleen tarkoitetun viestin;-D! Mulla on siis Ohton ja Ukrin lisäksi Ursula-tyttö. Ei siis Ulrika, vaan Ursula - etenkin alkuun moni tuttu muisti tuon väärin juuri samalla tavalla! Mutta hauskaa, että on Otso ja Ukri, ja meillä Ohto ja Ukri:-)!
Asumme paakaupungissa kantakaupungin alueella (tosin ulkomailla), mies on ulkomaalainen, mina luonteeltani romanttinen ja meilla kummallakin korkeakoulututkinnot.
Olette te kylla aikamoisia! :D
T. Elizabeth & Adele
Äiti kertoo joka käänteessä muille, kuinka "meidän Neeeeeea sitä ja tätä".
vanhemmat eivät ole kovin korkeasti koulutettuja, ei akateemisia, mutta silti hyvät tuylot ja työpaikat. Pk-seudulla asutaan ylemmän keskiluokan tavoin. Vanhemmat urheilullisia, mutta bisneshenkisiä
Mutta tuli vain yksi vastaus... Mitäpä kuvittelette Leino-pojan perheestä?
Isä wannabe-taiteilija. Vanhemmat saaneet ainoan poikansa vanhemmalla iällä. Wanha asunto, jossa seinillä tauluja ja painokuvia. Kirjahyllyt notkuu kirjoja.
Aika hilpeä nimi tuo Leino kyllä on. Taitaa vanhemmilla olla hersyvä huumorintaju ja halusivat irrotella nimellä tyyliin, Eino Leino on äidin suosikkirunoilija ja tytön nimeksi olisi tullut Onerva.
Mutta tuli vain yksi vastaus... Mitäpä kuvittelette Leino-pojan perheestä?
Aloittaja taitaa olla huonosta lähiöstä lähtöisin, miehen siivellä nykyään elävä:D
Äiti on kampaaja-kosmetologi ja isä suomenruotsalainen liikemies. Asuvat Töölössä omistusasunnossa, josta on vielä paljon velkaa.