Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ja automatka Eurooppaan

Vierailija
03.07.2010 |

Vaimo haistatteli taannoin minulla ja sanoi, että ei lähde matkailuautomatkalle Eurooppaan mukaan. Lapset tietenkin puhui puolelleen ja niinpä peruutin koko auton vuokrauksen.

Vaimo hermostui lopullisesti - käänsi matkan peruuntumisen syykseni.

Varasin nyt sitten (ja maksoin) lennot Rivieralle ja hotellin sieltä koko porukalle. 3 500 eur.

Vaimo ei vieläkään anna pillua.

Lähden mökille jäähdyttelemään. Onko muita samanhenkisiä Puumalan suunnalla seuraksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonsa kanssa kesälomareissusta riitautuneet ukkomiehet ap:n luo saunomaan! Tehkää treffit vaikka linja-autoaseman grillille, neilikat rintaan että tunnistatte toisenne!

Hauskaa lauantaita! :D :D

Vierailija
2/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavtaan sillan kupeessa, terassilla. Neilikka pöydälle merkiksi tänä iltana. Vai olisiko huomenna parempi klo 13 aikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lähtisin riemumielin, autoiluhan on ihanaa! :)

mutta sori vaan, tosin olen itsekin naimisissa ja miehen ja lapsen kanssa autoillaan joka ikinen vuosi!

olis kiva ajella USA:n halki joku kesä.

Vierailija
4/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaan ei kannata ketään "hölmöä" ottaa mukaan jarruksi. Muuten olisin jo mennytkin.

Vierailija
5/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annan myös pimppaa mielelläni.

Vierailija
6/6 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama vaimo olisi ratkiriemuissaan automatkasta, saisi nahda paljon uusia paikkoja ja paasta valilla pois neljan seinan sisalta !!

Me aika harvoin paastaan mihinkaan, kun rahat on tiukalla, mutta ei se seksia esta. Taitaa vaimoasi hiertaa joku asia, suomalaisten perisynti eli kommunikaation puute pitaisi nyt talloa alas ja alatte puhua toisillenne ! Jos joku asia hiertaa ja sen pitaa sisallaan, sehan kasvaa ja kasvaa ja loppujen lopuksi kiehuttaa oikeestaan ihan aiheetta. Ei siina sitten enaa seksikaan maistu.