Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö itsevarma olemus?

Vierailija
03.07.2010 |

Olen terveellä tavalla itsevarma, ja se näkyy. Näkyy myös se että minua toisinaan mulkoillaan pahastikin.

Onko se todella niin ärsyttävää? En osaa kyyristelläkään, enkä halua. Olen vain oma itseni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus, kuten tänään, olen oma itseni ja varma itsestäni huomaan ärsyttäväni muita ihmisiä. olenkin tavallisesti roolin kanssa liikkeellä ja häivytän hieman itseäni taka-alalle.muiden ihmisten kanssa tulee näin paremmin toimeen.

Vierailija
2/3 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo roolin vetäminen ärsyttää, on tullut tehtyä sitä nuorempana ihan liiaksi. Nykyään olen enemmän rento oma itseni, ja itsevarma. saavuttanut jotain itseni suhteen ja tässä tulos. Ja taas pitäisi sitten piiloutua?

Kun joskus, kuten tänään, olen oma itseni ja varma itsestäni huomaan ärsyttäväni muita ihmisiä. olenkin tavallisesti roolin kanssa liikkeellä ja häivytän hieman itseäni taka-alalle.muiden ihmisten kanssa tulee näin paremmin toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raja sen ja itserakkauden välillä on aika häälyvä. Pahimmillaan ihminen on huippukieroutunut narsisti ja luulee olevansa vain "terveellä tavalla itsevarma".

Mutta se on kyllä totta, että naiset eivät toisissa naisissa hyväksy rohkeutta ja esiintymiskykyä. Jos joku nainen kehtaa sanoa mielipiteensä ääneen seurassa ja - hui - vieläpä puolustaa sitä, se koetaan naisten parissa pahaksi roolirikkeeksi ja siitä ärsyynnytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän