uskaltaako mennä suihkuun jos vauva nukkuu mutta
saattaa tietenki herätä millä hetkellä hyvänsä? Ikää vauvalla on 4 viikkoa. En kuule mahdollista itkua, koska pesukone on päällä suihkuhuoneessa.
Kommentit (13)
uskaltaa jos et jää sinne asumaan...
joku kohta varmaan sanoo että herätä vauva ja ota mukaan taikka että sun tehtäväs on istua pinniksen vieressä kokoajan
noin pieni vauva ei osaa kiivetä sängystä ja pudota tms, isompikin tietysti pärjää kunhan on pinnasängyssä tms ettei pääse putoamaan tai satuttamaan itseään.
Mä olisin kyllä ollut aika hikinen jos en olis koskaan päässyt suihkuun lasten nukkuessa kun oon yh :)
mutta tietenkään sille asialle ei ole minkäänlaista estettä!
Itse en uskaltanut, joka näin jälkeenpäin tuntuu naurettavalta :D
siksi aikaa niin kuulet paremmin =) niin etkä jää asumaan, otan pikapesun jos et kuule!
käykö tuo pesukone vieressä kun olet suihkussa. Huomaa sähköiskuvaara!
ei se vauva siitä hajoa, vaikka heräiskin...
Mä tosin en uskaltaisi suihkutella samassa tilassa päällä olevan pesukoneen kanssa...
Jos pidät vielä pesuhuoneen oven auki, niin luulisi kuuluvan - ei kai teillä niin äänekäs pesukone ole?
että en ole ajatellut että siinä olisi riskiä. suihkulla ja koneella on etäisyyttä useampi metri ja kone on suojassa /integroituna.
Pesukonetta en pysty keskeyttämään koska se menee siitä sekaisin eikä oikein osaa jatkaa.. mutta nyt kun kuuntelen niin se varmaan onkin jo lopettanutkin kun tässä kirjoittelin niin nyt voisin mennä ovi auki suihkuun.
ap
kun lapsia on jo 4 ja kaikki pienellä ikäerolla. Mutta kieltämättä itsekin ajattelin esikoisen kohdalla "uskallanko mennä suihkuun, voinko hakea postin..." Rohkeasti suihkuun vaan.
vaikka kuulisitkin itkun. joten mee suihkuun ja peseydy nopeesti äläkä kuluta aikaasi siihen, että yrität siellä kuunnella
Mutta älä lotraa siellä puolta tuntia. Varmaan suihku hoituu ihan muutamassa minuutissakin, eikä se vauva siinä ajassa kuole vaikka vähän itkisikin...