Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja naisilta jotka ovat kokeneet raskausoireet!!?

Vierailija
02.07.2010 |

Siispä. Kyselisin mitä mieltä olette näistä oireista:

-väsymys

-kova jano

-hetkellinen huimaus

-Vihlomiset alavatsalla (kuin menkat alkaisi)

-TODELLA ARAT NÄNNIT!!!

-tihentynyt virtsaamistarve (mikä varmasti johtunee reilusta juomisesta)

-lämpö hieman koholla

Raskauttako tämä? Lasta ei tänne suuntaan kyllä olla suunniteltu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla tiineenä.

Vierailija
2/5 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin raskaus on niin pitkällä että näkyy jo testissä. Vielä ehdit kauppaan.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuorokaudesta tuskin kannattaa testiä tehdä,varsinkin kun olen juonut päivän mittaan niin mahdottomasti kun janottaa koko ajan. Suu ihan kuiva! Aamuvirtsa olisi tietty se paras. Tosin juuri tuossa laskeskelin niin jos olisinkin raskaana niin tällä hetkellä menisin vasta rv4+2. Näkyykö silloin jo selkeästi jos plussaa? Mahdollisia haamuja en kovasti kaipaile sillä olen niitä todella huono tulkitsemaan ja saatan jopa kuvitella näkeväni jotain... JAIKS!

Vierailija
4/5 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuorokaudesta tuskin kannattaa testiä tehdä,varsinkin kun olen juonut päivän mittaan niin mahdottomasti kun janottaa koko ajan. Suu ihan kuiva! Aamuvirtsa olisi tietty se paras. Tosin juuri tuossa laskeskelin niin jos olisinkin raskaana niin tällä hetkellä menisin vasta rv4+2. Näkyykö silloin jo selkeästi jos plussaa? Mahdollisia haamuja en kovasti kaipaile sillä olen niitä todella huono tulkitsemaan ja saatan jopa kuvitella näkeväni jotain... JAIKS!

Nyt vaan kipin kapin sinne kauppaan ja testailemaan niin pääset jännityksestä. Nykyiset raskaustestit ovat niin tarkkoja että kyllä pitäisi näkyä. Ja jos epäselvä/ei näy otat uuden huomenna aamuvirtsasta. Selkeät raskausoireet kuitenkin on sulla mielestäni.

Itse tein testin (preccheck muistaakseni) suunnilleen tuohon aikaan ja sain ihan selkeän viivan vaikka tein iltavirtsasta ja olin juonut janoisena paljon koko päivän. Kannattaa kysyä apteekista mikä testi on hyvä, vaikka ei niissä nykyisin paljoa eroa ilmeisesti ole.

Vierailija
5/5 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et enää apteekkiin ehdi. Osta tosiaan useampi testi, nehän ei ole kuin reilun euron kappale. Ei ne kaikki väärin näytä.:)