Lue keskustelun säännöt.
mitä mieltä,jätänkö murkun viikonlopuksi kotiin?
Kommentit (3)
riipuu kyllä monesta muustakin asiasta. Mä olen vaatinut, että murkun pitää tulla perheen mukana mökille ihan siksikin, että joskus kuuluu olla perheen kanssa - ja mökillä niin tulee tehtyä. EI pääse vieraantumaan liikaa. Isoihin ja tärkeisiin juttuihin pitää myös osallistua. Mut JOSKUS voi jäädä kotiinkin tai mennä omaan menoonsa, kunhan ei aina eikä siihtä ainoasta tilaisuudesta jää pois.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
poika jo ratkaisi asian itse,tuleekin mukaan
ap
JA onhan sulla täysi-ikäinen hoitaja pienokaiselle.