Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän perheessä tyttölapsella enemmän vaatteita kuin poikalapsella?

Vierailija
02.07.2010 |

Kun katselee kauppojen tarjontaa, niin tytöille on enemmän kaikkea, joten kait tyttöjen äidit sitten ostaa tytöilleen enemmän vaatteita kuin pojilleen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niitä kuluu niin kamalasti puhki. Poikien vaatteita on muutenkin paljon, kun ollaan "peritty" niitä monesta paikasta. Tytöllä on ehkä enemmän erilaisia vaatteita; on mekkoa, hametta, housua, paitaa, tunikaa, sukkiksia, leggareita jne, kun pojalla on lähinnä perushousuja ja -paitoja. Oon itse kyllä välillä kummastellut paljon sitä, että tytöille on tarjolla toinen toistaan ihanampia vaatteita, mutta pojille myydään rumia auto- ja monsterivaatteita. Kaipaisin kirkkaita värejä ja selkeyttä poikien vaatteisiin.

Vierailija
2/3 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan vain poikia, mutta olen samaa mieltä siinä, että tytöille on tarjolla vaikka mitä ja kaikkea kivaa, mutta pojille ei niin paljon. No onneksi on kuitenkin aina jotain löytynyt eikä vaatteitta ole jääty. Mukavaa kesää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojillekin on ihania vaatteita, meillä onkin pojan vaatekaappi aivan täynnä!

Tytöllä taas selkeästi vähemmän:( Pitäisi käydä täydentämässä.

Yleensä ostamme tarpeeseen, mutta tuolle nuorimmalle tulee ostettua hieman tarpeen ohikin, kun isoveljeltä jää (lähinnä) paljon paitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi