Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: haluaisitko olla usean miehen pantavana?

Vierailija
01.07.2010 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa menisiköhän sinulta pupu pöksyyn jos olisit

minun käsittelyssä? vaimoni ja minä harrastamme kerran viikossa seksiä.Ensin pientä hivelyä sitten liukkaria pilluun ja kaluun, tämän jälkeen sormet pilluun ja runkata g pistettä hieromalla toisella kädellä rintoja.

Toinen vaihe, ruoskaa perseelle niin että punoittaa

tässä vaiheessa vaimoni on jo tosi märkä vaimo selälleen ja perseen alle iso tyyny.

Kolmas vaihe klitoriksen nuolemista runkaten hieromasauvalla pillua, sitten häpyhuulten imemistä ja hetken päästä sormilla kiinni häppäreistä.

Neljäs vaihe hieromasauva "delffiini" yhä sisällä

sitten pillun nuolemista ja tietysti klitorista

niin kauvan että orgasmi tulee tosi varmasti.Jossain vaiheessa vaimoni päästää mahlat.

Viides vaihe siitähän minä innostun jatkan nuolemista että taas vaimoni saa uuden orgasmin.

Kuudes vaihe jos olet synnyttänyt kuin vaimoni

työnnän hiljakseen käden pilluun nuolemalla vaimoni klitorista samanaikaisesti taas tulee orgasmi.

Seitsemäs vaihe otan hiljaksiin käden pois pillusta ja nuolen taas vähänaikaa. Sitten aloitetaan naiminen vaimoni tosin ottaa minulta suihin,tämän jälkeen naidaan, naiminen ei tosin kestä kun 10-15 minuuttia mutta takuulla jos partnerisi tämän tekee saat varmasti,tämä kaikki kestää vähän toista tuntia mutta kannattaa kokeilla.T irstailija

Tämä olis kyllä mun unelma. Minä voisin tulla sinun käsittelyysi! Se olis kyllä varmasti hyvin tyydyttävä kokemus.

Vierailija
22/29 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ajatuksesta ihan hulluna, siis että olis kaks miestä mun kimpussa. Haluttais molemmat kokeilla - mut ongelma on, mistä löytyis just oikea tyyppi.

Jos molemmat miehet pitäis mua hyvänä, niin kuin mies sen kuulemma haluaisi toteutuvan, niin varmasti nauttisin tilanteesta. Katsotaan päästäänkö fantasioista tosielämään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen jo saanut osan tästä ihanusdesta. Voi helvata koittakkaa miehetkin. Aaaaaaaaaaaaaaaaah.

Vierailija
24/29 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tarina, mutta se ei ole muilta pois.

Haluaisin montaa miestä, mutta en tuota.

Ksikilla omat fantasiansa....

Vierailija
25/29 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilen siitä, että kaksi, mahdolisesti kolmekin miestä pitäisi mua hyvänä. Yksi suutelisi suulle, nuolisi, suutelisi ja imisi hellästi rintoja, kauan ja kaikessa rauhassa. Samalla miehet hyväilisivät mua käsillään kaikkialta. Yhdellä olisi tilaa nuolla klitorista, kiusoitellen mut orkun partaalle - ja sitten taas jarruttaen, kunnes halkean kiihkosta. Kolmas sitten nai sillä mukavan muhkealla meisselillään.

Vaihdeltaisiin asentoja: välillä edestä, välillä sivulta ja takaa, seisaaltaan, selällään, kontallaan, ratsastaen. Hitaasti nuoltaisiin ja lämmiteltäisiin myös anaalia, lopulta työnnyttäisiin hitaasti sinnekin. Kohta muljuu molemmissa aukoissa molo samaan aikaan - jolloin se kolmas edelleen hyväilee mua, rintoja, suutelee, ja ehtii sormettaa klitoristakin.

Huhhuh... Mulla on kuulkaa mieskin, joka haluaisi mulle juuri tuota uskomatonta hemmottelua, ei puutu enää kuin se kolmas pyörä.

Mä kostun jo ajatuksesta.

Vierailija
26/29 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia olisi juuri useampi mies peräkkäin. Ja ei mua haittais sekään jos miehet lempisivät lisäksi keskenään.

Vierailija
27/29 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilen siitä, että kaksi, mahdolisesti kolmekin miestä pitäisi mua hyvänä. Yksi suutelisi suulle, nuolisi, suutelisi ja imisi hellästi rintoja, kauan ja kaikessa rauhassa. Samalla miehet hyväilisivät mua käsillään kaikkialta. Yhdellä olisi tilaa nuolla klitorista, kiusoitellen mut orkun partaalle - ja sitten taas jarruttaen, kunnes halkean kiihkosta. Kolmas sitten nai sillä mukavan muhkealla meisselillään.

Vaihdeltaisiin asentoja: välillä edestä, välillä sivulta ja takaa, seisaaltaan, selällään, kontallaan, ratsastaen. Hitaasti nuoltaisiin ja lämmiteltäisiin myös anaalia, lopulta työnnyttäisiin hitaasti sinnekin. Kohta muljuu molemmissa aukoissa molo samaan aikaan - jolloin se kolmas edelleen hyväilee mua, rintoja, suutelee, ja ehtii sormettaa klitoristakin.

Huhhuh... Mulla on kuulkaa mieskin, joka haluaisi mulle juuri tuota uskomatonta hemmottelua, ei puutu enää kuin se kolmas pyörä.

Mä kostun jo ajatuksesta.

Vierailija
28/29 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T irstailija

[/quote]

Tämä olis kyllä mun unelma. Minä voisin tulla sinun käsittelyysi! Se olis kyllä varmasti hyvin tyydyttävä kokemus.

[/quote]

Vierailija
29/29 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijon toteuttaa (viesti 12) käsittelyn. Tosin kyrpä ja pillu ovat hellänä tämän jälkeen ja tuntuu vielä huomennakin. Otamme taas seksistä kaiken irti. T irsailija vm45.