Mies - milloin katselet tutun naisen tissejä?
Meillä on hyvä tuttavapariskunta, jonka miehellä on tapahan katsella jutellessamme vähän muuallekin kuin silmiin. Eikä mitenkään salaa, tosin en tiedä luuleeko hän etten huomaa.
Mulla on ihan tavalliset tissit, ei isot. Käytän kyllä usein aika avonaisia paitoja, mutta ei muut tuijottele.
Mitä tää kaveri nyt meinaa, vai onko vaan tapa?
Kommentit (40)
Höpsis naikkonen.
Mies katsoo rintojasi,koska 1 minuutin katsominen on terveellistä.
Älä jännitä
ja arvioi. Naiset miehiä, miehet naisia, naiset naisia ja miehet miehiä. Vertailee ja vaan muuten katsoo. Piukat pillifarkut, avoin kaula-aukko, kireä farkun etumus miehellä; saahan se katsomaan. Ei se katsominen silti ttarkoita, että halusisi sänkyyn toisen kanssa. Ja eikös paljastavasti pukeutuva haluakin huomiota?
Katselen tissejä silloin kun ne ovat näkyvillä, olivatpa tutun tai ei. AP vaan näyttäs tarkoittavan kaula-aukkoa, eihän siitä yleen sä tissit näy kuin murto-osaltaan.
Minusta se on ihan jokaisen oikeus katsella muita ihmisiä. Jos joku tuo esille kehostaan jotain tiettyä kohtaa, niin sehän on jopa huomaavaista antaa silmien siinä hetken levätä. Toiset naiset jopa hakevat sitä ja saavat siitä nautintoa. miksipä muuten he olisivat pukeutuneet halutullaan tavalla ;-)M34
Heippa, kyllä minä käsitän asian myös niin, että se on toisilla naisilla on tarkoitusena herättää miesten mielenkiintoa ja toisissa naisissa kateutta.
Minä katselen toisten naisten rintoja häpeilemättä, mutta en tietenkään niin että silmät olisivat tuuman ulkona. M45.
Rinnat kiehtovat miehiä olivat ne tutun tai vieraan, vapaan tai varatun naisen. Mulla rintojen katseluun ei liity sen kummempaa kuin että pidän siitä, miltä ne näyttävät ja saan tiettyä eroottista nautintoa niiden näkemisestä. Ei se tarkoita, että ajattelisin "antaiskohan toi pillua?" eikä ole viesti rintojen kantajalle. En vain voi olla katsomatta. Yritän katsoa tuttujen naisten rintoja vaivihkaa, kun nainen esim katsoo toiseen suuntaan. Jotkut varmaan silti huomaa, muttaeipä ole kukaan koskaan pahastunut. Tietääkseni.
ja huhhuh, viikko sitten olin muutaman tunnin samassa tilassa niin kaunisrintaisen naisen kanssa. Piti tehdä töitä, että sain katseen irti niistä. Niinpä, mutta minäkin olen nainen!
Katselen myös miehiä ja jään helposti tuijottamaan hyviä peppuja, ei vaan silmiä saa irti niistä.
Nautin, jos minua katsotaan. Olen hoikka ja siro, pienirintainen tosin, mutta kiinteäpyllyinen=) Kasvoista aika kauniskin. Ja kyllä se imartelee jollain lailla, kun katsotaan "hyvällä".
On tämäkin. Katson aina tissit ja pepun kun vain osuu kohdalleen siis jos on hyvät semmoset. Mitäs siinä nyt on, olen huomannut että vaimo tekee samoin mutta ärsyttävästi vielä kommentoi ääneen jos on ihan herkku mutta suuttuu jos teen samoin. Naiset kyllä omituisia joten ihailen hiljaa mielessäin...
Miulla on aika isot rinnat ja tykkään niistä. Mie nautin, kun huomaan miesten katsovan tissejäni sillä silmällä. On ihanaa kun taas tulee kesä pääsee vähän kiusaamaan miehiä.
Välillä tekis ihan mieli vilauttaa paljasta tissiä jollekkin komistkselle.
Kun olen sillä päällä niin en välillä laita edes rintaliivejä vaan annan rintojeni pomppia vapaasti topeissa ja mekoissa.
Itselläni on tapana pukeutua ystävien illanistujaisiin todella kiusoitellen, yleensä johonkin todella muotojani hyväilevään mekkoon, josta saattaa näkyä läpikin. Yleensä mekko on vielä niin lyhyt, että jos esimerkiksi kumarrun ottamaan jotain keittiön alalaatikoista, niin takanani olevilla on täysin esteettömät näkymät. Toisin sanoen sekä pilluni että peppureikäni ovat tuolloin täysin esillä. Teen tämän vielä yleensä niin, että oma mieheni on selin minuun, eikä hän huomaa, toisin kuin hänen kaverinsa, joidenka kiemurtelua on hauska katsella. Samalla kuin vielä hieman keinuttaa lantiota, niin mieheni kavereiden kiimaiset katseet ovat taattuja. Myös kerran mieheni poistuessa huoneesta hetkeksi, kiipesin tuolille muka ottamaan jotain kaapin ylähyllyltä, ja annoin muiden miesten syödä minua katseellaan kunnes oma mieheni palasi takaisin.
Itselläni on tapana pukeutua ystävien illanistujaisiin todella kiusoitellen, yleensä johonkin todella muotojani hyväilevään mekkoon, josta saattaa näkyä läpikin. Yleensä mekko on vielä niin lyhyt, että jos esimerkiksi kumarrun ottamaan jotain keittiön alalaatikoista, niin takanani olevilla on täysin esteettömät näkymät. Toisin sanoen sekä pilluni että peppureikäni ovat tuolloin täysin esillä. Teen tämän vielä yleensä niin, että oma mieheni on selin minuun, eikä hän huomaa, toisin kuin hänen kaverinsa, joidenka kiemurtelua on hauska katsella. Samalla kuin vielä hieman keinuttaa lantiota, niin mieheni kavereiden kiimaiset katseet ovat taattuja. Myös kerran mieheni poistuessa huoneesta hetkeksi, kiipesin tuolille muka ottamaan jotain kaapin ylähyllyltä, ja annoin muiden miesten syödä minua katseellaan kunnes oma mieheni palasi takaisin.
Olet aikasen mukava nainen, minä tosin olen naimisissa eikä tässä naimisesta ole kysymskään. Vaan yksinkertaisesti katselusta, en minäkään suutu jos etumustani katsellaan, päin vastoin sehän tuntuu hyvältä. T M45.
Tuohan oli miehen kirjoittama juttu.
saa katsoa mitä haluaa paitsi jotain lailla salaiseksi julistettuja asiakirjoja. Jos ne tissit on asetettu esille nähtäville, niin niitä voi sitten katsoa.
Itse katson aina naisesta ensin rinnat ja sitten perseen.
Isot rinnat saa myös toisen katseen ja kyllä erityisesti katselen tuttujen naisten rintoja.
Pienet ja keskisuuret tissit ovat upeita. Mietin aina että olen tosi huomaamaton kun katselen kannuja kun naiset eivät muka huomaa, mutta kaipa ne huomaavat? Eikö luonnottomampaa olisi jos ei kiinnostaisi? Toivottavasti ottavat edes kohteliasuutena :)
takanani olevilla on täysin esteettömät näkymät. Toisin sanoen sekä pilluni että peppureikäni ovat tuolloin täysin esillä.
Ihastuttavan hienovaraista! XD
Tottakai sitä aina katsellaan sekä tissit ja perseet, jos vaan näytillä on.
Joidenkin tissien ja peppujen kohdalla siihen kyllä liittyy sekin ajatus, että tuota olis kiva päästä paukuttamaan, mutta ei ihan kaikkien.
Vaikka tissit näkyy, ei se välttämättä tarkoita panokutsua, sillä voihan se yhtä hyvin olla puhdasta kiusottelua, jolla naiselle tulee hyvä mieli? / vilivallaton
Se haluaa vaan panna sua. Business as usual.
Se haluaa vaan panna sua. Business as usual.
Minunkin on vaikea pitää silmiäni irti kun naapurin treenattu isäntä tekee pihahommia ilman paitaa. En silti koskaan panisi sitä vaikka saisinkin tilaisuuden.
Miellyttävän näköisiä ihmisiä voi ihan hyvin katsella ilman että siihen liittyy toiveita sen kummemmasta. Älä suotta sen enempää sure asiaa.
Toki on tökeröä käytöstä sinua ja vaimoaan kohtaan kun tekee sen peittelemättömästi.
Luulee vaan, ettet huomaa. Thats it.
Tissien katselu antaa miehelle hyvin vointia ja teveyttä.Olkaa naiset onnellisia,teillä on hyvin vointi tarjonta.Kiitos niin.