Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - milloin katselet tutun naisen tissejä?

Vierailija
01.07.2010 |

Meillä on hyvä tuttavapariskunta, jonka miehellä on tapahan katsella jutellessamme vähän muuallekin kuin silmiin. Eikä mitenkään salaa, tosin en tiedä luuleeko hän etten huomaa.

Mulla on ihan tavalliset tissit, ei isot. Käytän kyllä usein aika avonaisia paitoja, mutta ei muut tuijottele.

Mitä tää kaveri nyt meinaa, vai onko vaan tapa?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee vaan, ettet huomaa. Thats it.

Onko se vaan tapa mutta mukavaa katseltavaahan rinnat on.Katselevathan naiset miehiä menemättä heidän kanssan sänkyyn niinkuin tuossa äskeisessä luki.

Vierailija
22/40 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, jos nätti runko tai tissit tyrkyllä. Ja suora häpeemätön tuijotus tosiaan viestii, että saisinko joskus panna sua? Eli sisältää aran kysymyksen sulle. Tuttu mies ei välttämättä uskalla ehdotta sanoin, koska jos torjut, on sen jälkeen kiusallista olla tekemisissä. Eli pyytää sulta pillua ja toivoo sulta aloitetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen aina kun on tilaisuus ja melko avoimesti. Äsken oli kaveri kylässä, jolla oli melkein nänneihin asti auki oleva kaula-aukko kesämekossa ja täytyy sanoa, että suuremmaksi osaksi katse hakeutui sinne suuntaan. Luonnollisesti sellaisen mekon kanssa ei käytetä rintaliivejä. Kaveri varmasti huomasi ja nosteli vähän väliä mekkoa ylemmäksi. Vaimo huomasi tuijotukseni myös eikä tuntunut panevan pahakseen. Olen nähnyt tämän kyseisen kaverin saunassa alasti useita kertoja eikä silloin ole tullut mieleen tuijotella tissejä. Avoin kaula-aukko vetää katseen puoleensa ja on alastomuutta jännitävämpää ja kiihottavampaa.

Vierailija
24/40 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kaula-aukko tai tukka etumus on! Se on vaistonvaraista miesten houkuttelua. Vrt. nunnat.

Vierailija
25/40 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ei tarvis katella vaimollani on minun tarpeisiin tissit,kai se on luonnollinen reaktio?mitä naiset taas kattoo?

Vierailija
26/40 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ei tarvis katella vaimollani on minun tarpeisiin tissit,kai se on luonnollinen reaktio?mitä naiset taas kattoo?

Moi kyllä se on vaistonvaraista ainakin minulla. Olen monesti miettinyt juuri tätä rinta asiaa, kyllä kun vaimoni rintoja hyväilen ja vähän puristelen niin tulee kyllä mieleen, kun toisten rintoja katselee että ovatko yhtä sileät ja kimmoisat kuin vaimollani. Tosiaankin mitä naiset

meissä miehissä katsoo muuta kun pärstää ja etumusta?.

Vierailija
27/40 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut, että kyllä naisetkin tuijottavat toistensa tissejä. Naiset ovat vielä innokkaita kommentoimaan toisten tissejä, kun taas miehet ovat niistä lähes poikkeuksetta onnessaan. Tämäkö ei häiritse?

Kyllä naisetkin tuijottaa miehissä muutakin kuin naamaa. Perse on suosittu tuijotus kohde ja etupuoli myös. Vaimon sisko ainakin tuijottaa aivan avoimesti pullotusta housussani, jos esimerkiksi pidän uikkareita tai liikun heillä muutaman metrin aluskalsareillani. Hänen ilmeensä on aina sellainen, että hän haluaisi syödä kaluni. Eikä tämä minua häiritse, päinvastoin.

Vierailija
28/40 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson silloin pitempään jos nainen tuo ne näyttävästi esille.

Mielestäni se on kohteliasta vilkaista pidempään jos nainen on nähnyt vaivaa niiden esille tuomisessa.

Vierailija
29/40 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on juurikin sellainen tilanne, että tuttavapariskunnan nainen pitää melko avonaisia paitoja, kun vietetään vaikkapa iltaa porukassa. Normaalisti hän ei niin tee. Hänellä ei ole mitenkään suuret rinnat, mutta yleensä kivasti "tuotu esille", jolloin ainakin oma katseeni suuntautuu kaula-aukolle väkisinkin. Yritän aktiivisesti tehdä töitä sen eteen, että näin ei olisi, mutta keskittymisen herpaantuessa sitä huomaa vilkuilevansa kuitenkin. Esimerkiksi kääntäessäni katseeni häneen keskustellessamme katse menee rinnuksen kautta silmiin väkisinkin, joka on ainakin itselleni hieman turhauttavaa ja noloa. Hän on aivan varmasti asian huomannut, mutta ei tunnu reagoivan siihen mitenkään, joten ehkäpä tuo vilkuilu pysyy vielä hyväksyttävällä tasolla.

Vierailija
30/40 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen tissejä silloin kun ne ovat näkyvillä, olivatpa tutun tai ei. AP vaan näyttäs tarkoittavan kaula-aukkoa, eihän siitä yleen sä tissit näy kuin murto-osaltaan.

Minusta se on ihan jokaisen oikeus katsella muita ihmisiä. Jos joku tuo esille kehostaan jotain tiettyä kohtaa, niin sehän on jopa huomaavaista antaa silmien siinä hetken levätä. Toiset naiset jopa hakevat sitä ja saavat siitä nautintoa. miksipä muuten he olisivat pukeutuneet halutullaan tavalla ;-)

M34

Vierailija
31/40 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naiset käytä juuri sen takia paljastavia vaatteita, että heitä katseltaisiin? Jos ei halua, että tissejä katsellaan niin silloin käytetään umpinaisempaa puseroa.

Paljastavaa paitaa tai minihametta ei käytetä jos ei haluta näyttää jotakin. Naiset aika usein haluavat näyttää hyvältä, että saa muut naiset katellisiksi. Aina syy ei siis liity miehiin.

Miehillä on ihan samaa ilmiötä, pitää ostaa isompi auto tai parempi kaasugrilli kuin naapurilla.

Mihet sitten kyräilee, että mikä toi naapurikin luulee olavansa. Naiset taas haukku näyttävästi pukeutuvat naiset huoriksi....

Ja itse kysymykseen vastaus:

Katselen tissejä aina kun niitä näytetään =)

Vierailija
32/40 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina kaikkien vastaantulijoidenkin tissit. Ei teidän naisten siitä pidä pahastua vaan aivan päin vastoin. T:mies

Vierailija
33/40 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua, että tissejä katsellaan niin silloin käytetään umpinaisempaa puseroa.

Minä ainakin pidän yläosia, joissa on melko syvä pääntie siksi, että se tasapainottaa lyhyttä kaulaani. Jos pitäisi umpinaista puseroa, näyttäisin liki kaulattomalta. Syy ei siis ole tissivaon esitteleminen.

Vierailija
34/40 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua, että tissejä katsellaan niin silloin käytetään umpinaisempaa puseroa.

Minä ainakin pidän yläosia, joissa on melko syvä pääntie siksi, että se tasapainottaa lyhyttä kaulaani. Jos pitäisi umpinaista puseroa, näyttäisin liki kaulattomalta. Syy ei siis ole tissivaon esitteleminen.

Eipä sillä syyllä ole mitään väliä. Ei ne silmät mieti sitä sitä ja sen perusteella tee johtopäätöksiä, onko sinun kaula-aukko mistä syystä syvä? ;-)

M34

Vierailija
35/40 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä syyllä ole mitään väliä. Ei ne silmät mieti sitä sitä ja sen perusteella tee johtopäätöksiä, onko sinun kaula-aukko mistä syystä syvä? ;-)

M34

Tiedän tämän, että mies tuskin miettii vartalon mittasuhteita tasapainottavia pukeutumissääntöjä, mutta halusin vain tuoda esiin naisen kannalta että syy syvään pääntiehen ei tosiaankaan aina ole pelkkä halu vilautella tissejä.

Vierailija
36/40 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34

Tiedän tämän, että mies tuskin miettii vartalon mittasuhteita tasapainottavia pukeutumissääntöjä, mutta halusin vain tuoda esiin naisen kannalta että syy syvään pääntiehen ei tosiaankaan aina ole pelkkä halu vilautella tissejä.

Sitäpä minäkin tässä ajoin takaa, että jos noudattaa jotain tiettyjä pukeutumissääntöjä, niin voi joku toinen erilaista ajattelutapaa noudattava vetää siitä omat johtopäätöksensä. Niitä kaula-aukkojakin on montaa eri mallia ja kantajan motiiveja ei aina pysty/ole halua selvittämään.

M34

Vierailija
37/40 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin sitä silti tarvii napaansa siitä kaula aukosta esitellä... ;o)

Avonaisia kaula-aukkojakin on montaa erilaista. Osa houkuttelee enemmän kurkistamaan kuin toiset. Samoin se mitä siellä paidan alla on vaikuttaa paljon! Push-upit lisäävät kummasti halua vilkuilla vähän umpinaisempaakin kaula-aukkoa...

Vierailija
38/40 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikkoon:

aina kun vieraan tissejä ei ole näköpiirissä.

t. Äijä.

Vierailija
39/40 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvät perät, ja satun usein huomaamaan syrjäsilmällä, että miehet katsovat takapuoltani. So what. Tosin olen pienirintainen eikä tissejäni tuijota kukaan. Olenkin ajatellut liimata takapuoleeni tarran, jossa lukee "You can stare at my boops too."

Vierailija
40/40 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseitähän minä mielummin katselen, tissejä saatan vilkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan