Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kulkee raja? Työnantajan kyttäämisestä kyse.

Vierailija
01.07.2010 |

Työnanataja kyttää joka päivä koska menet syömään ja miten leimaat. Jos leimaus kellokortilla ei mene yksyhteen erään atk-ohjelman käytön kanssa niin johan lävähtää nootti ja selityspyyntö sähköpostiin.

Kytätään myös kaikkia tekemisiä ja menemisiä ja tulemisia. Jos myöhästyt aamulla minuutin saat taas selitellä....

En yhtään ihmettele vaikka kyttäisivät sähköpostejakin. Koko ajan on olo että joku vahtaa selän takana.

Missä kulkee raja kyttäämisellä? Minusta nuo menee jo överiksi. Eipä ainakaan paranna työmotivaatiota saati työhyvinvointia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama ollut jokaikisessä työpaikassani ja olen kuitenkin ollut jo toistakymmentä vuotta työelämässä. Onneksi tuli aikanaan opiskeltua sen verran, että on päässyt työpaikkoihin, joissa työntekijän omaa arviointikykyä ja älykkyttä arvostetaan ja luotetaan siihen, että osaa itse arvioida, millä tavalla työt tulevat parhaiten tehdyiksi.

Vierailija
22/22 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työssäni työpaikalla on oltava minuutilleen silloin, kun työaika alkaa eikä päivän aikana voi lähteä minnekään. Työaika päättyy juuri silloin, kun se on merkitty listaan tai välillä voi joutua venyttämään pidemmäksi asiakkaiden mukaan.

Ruokataukoa ei ole, syömme asiakkaiden kanssa hotkien ja menesti jo kylmennyttä ruokaa. Vessassa ei ehdi käydä kuin ehkä kerran päivässä. Kahvitauko tarkoittaa sitä, että kahvikuppi haetaan kahvihuoneesta samaan tilaan, jossa ovat asiakkaat.

Huoh. Työpaikkana päiväkoti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan