Pärjäisitkö jos saisit omiin menoihisi 418€ asumiskulujen jälkeen?
Minä pärjään, siksi en töitä enää koskaan haekkkaan.
Kommentit (13)
Kaikki tv-luvasta vakuutuksiin ja puhelinlaskuun vai? Bensat, ruuat, harrastukset, vaatteet jne?
Ei mulla kovin usein ole rahaa mihinkään omiin menoihin, joita voisi olla vaatteita minulle, harrastuksiini, kampaajalle. Kaikki mikä tulee menee perheen yhteiseen hyvään.
ja bussikortti jos sellaista tarvitsee. Mulle riittää ihan hyvin tuo 418€, siksi en töitä viitsikään hakea.
Käsittääkseni omat menot eivät sisällä ruokakauppalaskuja, sähköä, perheen puhelinkuluja (paitsi ehkä oman puhelimen osalta), lasten kuluja, yhteisen auton kuluja (ehkä puoliksi).
Minulle riittää vallan mainiosti ja säästöönkin jäisi, jos nuo "omat menot" sisältää hygieniatuotteet, vaatteet, terveydenhoitokulut, harrastukset yms.
Mutta kun on työtön mies ja 2 lasta, menen ihan mieleeläni tôihin.
Siis kaikkeen siihen, mihin nyt ei ole varaa. Mun rahat menee ainakin asumiseen, ruokaan ja laskuihin.
418€? Sitäkö tarkoitat?
On vähän epäselvä tuo kysymys...
ja bussikortti jos sellaista tarvitsee. Mulle riittää ihan hyvin tuo 418€, siksi en töitä viitsikään hakea.
Mulla jäisi puolet vielä säästöön bensan ja työpaikkaruoan jälkeen!
pärjäisin. Nykyään minulla ei jää mitään jäljelle asumiskulujen jälkeen. Elää kituutetaan lapsilisillä ja vaimon minimaalisella korvauksella.
muutkin auton kulut! Vakuutukset, huollot, vero jne. Ja kai syöt jotain vielä kotonakin? Ainakin viikonloppuisin...
Mulla jäisi puolet vielä säästöön bensan ja työpaikkaruoan jälkeen!
Siksi on laskut maksamatta, kun ruokaakin pitäis saada.
Jos toi on siis todella vain minun omiin menoihin, niin saisin jopa säästöönkin.