Miten tämän fyysisen ja henkisen pms-ahdistuksen saa pois?
särkee, itkettää, turvottaa, väsyttää. Odotan miestä kotiin, että pääsen nukkumaan.
Kommentit (12)
Ja seksi, orgasmien kera siis.
Vapauttaa mielihyvä (endorfiini) hormeja ja rentouttaa kohtulihasta joka taas auttaa kipuunkin.
mieto mielialalääke muutamana päivänä ennen kuukautisten alkamista toimii hyvin
en käytä alkoholia. syön terveellisesti ja liikun. Mikään ei auta. tämä vaiva pahenee kerta kerralta kun ikää tulee lisää.
ap
E-EPA kalaöljykapselit auttaa Ja seksi, orgasmien kera siis. Vapauttaa mielihyvä (endorfiini) hormeja ja rentouttaa kohtulihasta joka taas auttaa kipuunkin.
seksi ei juuri nyt tulisi mieleenkään, olo on sen verran kammottava.
Tiedän tunteen. Ei siihen auta muu kuin kuukautisten alkaminen.
voi olla lievä apu, vaikka ei tuohon muu auta ku menkat.
jatkuvassa käytössä ja runsaasti piti käyttää eli raujuustoa syömään =)
jatkuvassa käytössä ja runsaasti piti käyttää eli raujuustoa syömään =)
ei ole puutosta siitä ja lisävitamiinejakin napsin. joka kuukausi silti ketuttaa.
maailma ei kaadu päälle vaikka siltä tuntuu. Kun tietää, että aurinko alkaa paistaa joka tapauksessa toisena vuotopäivänä, niin ei tartte ruveta kelailemaan niitä asioita, jotka tuntuvat sillä hetkellä (muka) ahdistavilta.
Suosittelen lämpimästi helokkiöljykapseleita, itse sain niistä avun!!!!!!!!!!
Yasminelle-pillereitä. ja auttaa, tosin olen rakastunut ja seksielämä on melko säännöllistä, sekin tietysti auttaa pahimpaan vitutukseen.
mutta kokeile pillereitä, mäkään en niitä ehkäisyyn tarvitsisi, mulle on tehty sterilisaatio, mutta pms-oireet on pahat.
toimii hyvin