Mieheni tyttöystävä on raskaana
Miehellä oli vajaan vuoden kestävä suhde työn kautta tapaamansa naisen kanssa. Sain tietää asian vahingossa, mies kielteli, mutta joutui lopulta myöntämään, että "jotain vipinää" on ollut, mutta se päättyi huhtikuussa. Tyttöystävä muutti silloin takaisin miesystävänsä luokse, jonka kanssa oli ollut mietintäajalla talven ajan.
Nyt sain sattumalta tietää, että tyttöystävä on raskaana ja laskettu aika on joulukuussa. Kysyin mieheltä, onko menossa DNA-testeihin ja vastaus oli, että ei, koska niin on päätetty. Enempää ei asiasta puhu, ei kuulu minulle. Juttu on ohi.
Nyt mietin, tietääkö "lapsen tuleva isä", että ei välttämättä olekaan isä ja pitäisikö minun siitä kertoa. Itselle olisi helpointa olla hiljaa, mutta ei kamalasti innosta ajatus, että joskus 40 vuoden kuluttua tuo lapsi saakin tietää, että ehkä isänsä ei ole isänsä ja haluaa asian selville.
Kommentit (49)
mutta jostain syystä haluan kuulla hänen myöntävän tehneensä väärin. Erossa mies tietää menettävänsä paljon enemmän kuin minä, siksi hän avioliittoneuvolaa ehdottikin. Siellä oli valmis lupaamaan vaikka mitä, kunhan suhde tulee kuntoon. Haluan uskoa, että hän on tosissaan, vaikka tiedollisella tasolla on selvää, että nyt pelataan aikaa.
Sitä mies hakee sillä kieltämisellään. Tiedät kaiken etkä kuitenkaan mitään. Et saa kasattua itseäsi niin kauan kun kaikki on eäselvää. Eiköhän se ole miehesi taktiikka ja siksi hän ei tulekaan myöntämään mitään. Hän lannistaa sinut epävarmuuteesi.
Eikä minulla ollut mitään intressejä tutustua häneen tai hänen lapsiinsa. He aikoinaan sopivat äitini tultua raskaaksi, että suhde loppuu. Äitini on kertonut tajunneensa silloin, että haluaa pitää perheensä ja miehensä. Isäni (siis ei biologinen) oli epäillyt isyyttään, mutta äiti oli vain sanonut ettei ole mitään syytä epäillä.
No totuus paljastu isälleni, kun kasvoin mm. hiusten ja silmien värin muodossa, mutta silti hän on rakastanut ja tukenut minua kaikista tuntemistani ihmisistä eniten, lukuunottamatta miestäni:) Äidilleni olen varmaan jollain tavalla ikävä muisto vieläkin. No asia kuitenkin tuli ilmi 10v sitten ja silloin isäni oli jo käynyt sen itsekseen läpi ja kuten sanoin, minä en muuta isää kaivannut. Vaikeinta oli se, että en voinut käydä lähikaupassani, kun siellä oli kassana sisarpuoleni.
Tässä vain minun kokemukseni tällaisesta tilanteesta. Itse en puuttuisi, mutta vaatisin kyllä miestäni puhumaan asiasta, eikä vain kuittaamaan, että asia ei minulle kuulu.
Mun miehen vaimo on myös raskaana, ja me yritetään miehen kanssa raskautua myös. Vaimo ei tiedä tästä, tietää kyllä muutenkin että miehellä on toisia naisia (tällä hetkellä tosin vain minä) ja varsinkin nyt, kun vaimo on päättänyt, että seksiä ei sitten raskauden aikana eikä tänä vuonna tipu. Vaimo on vain pyytänyt, ettei mies tekisi toista naista raskaaksi - ja sitä nyt kyllä yritetään, koska mies rakastaa muakin ja haluaa antaa mulle toivomani lapsen. Kerron tämän vaan siksi, että täällä oli jo provo-huutajia - elämä on niin tarua ihmeellisempää, että en näe mitään syytä miksi ap:n aloitus ei olis totta?! Ja ap, älä puutu asiaan, eihän se sulle oikeasti mitenkään kuulu! Jos kerran miehesi ei halua lapsen elämässä olla ja toinen mies kuvioissa on, miksi kertoa, että tilanne ei ehkä ole sitä miltä näyttää?
Tuleeko mies kanssasi synnyttämään ja osallistuu lapsen hoitoon vai kasvatatko lapsen itse? Onko teillä jatkossa sitten kaksi perhettä ja mies osallistuu isänä ja miehenä molempiin tasapuolisesti?
Mun miehen vaimo on myös raskaana, ja me yritetään miehen kanssa raskautua myös. Vaimo ei tiedä tästä, tietää kyllä muutenkin että miehellä on toisia naisia (tällä hetkellä tosin vain minä) ja varsinkin nyt, kun vaimo on päättänyt, että seksiä ei sitten raskauden aikana eikä tänä vuonna tipu. Vaimo on vain pyytänyt, ettei mies tekisi toista naista raskaaksi - ja sitä nyt kyllä yritetään, koska mies rakastaa muakin ja haluaa antaa mulle toivomani lapsen. Kerron tämän vaan siksi, että täällä oli jo provo-huutajia - elämä on niin tarua ihmeellisempää, että en näe mitään syytä miksi ap:n aloitus ei olis totta?! Ja ap, älä puutu asiaan, eihän se sulle oikeasti mitenkään kuulu! Jos kerran miehesi ei halua lapsen elämässä olla ja toinen mies kuvioissa on, miksi kertoa, että tilanne ei ehkä ole sitä miltä näyttää?
Tuleeko mies kanssasi synnyttämään ja osallistuu lapsen hoitoon vai kasvatatko lapsen itse? Onko teillä jatkossa sitten kaksi perhettä ja mies osallistuu isänä ja miehenä molempiin tasapuolisesti?
Hänelle on tärkeää, että hän tuntee lapsensa ja on osa lastensa elämää. Niinhän se olis lapsellekin parasta. Mutta en tiedä miten sitten tulee käytännössä käymään? Mies siis odottaa nyt esikoistaan vaimon kanssa. Ehkä mies ei ole niin pitkälle ajatellut, että miten kaikki luonnistuu, jos meillekin tulee lapsi. Itse olin alunperin ajatellut kasvattaa lapsen kyllä yksin.
Lähetä nimetön kirje sille miehelle
AP:n miehen ex-tyttöystävän nykyinen eli entinen eksähän (menikö oikein??) 0;-) voi hyvinkin olla tietoinen jo kaikesta! Se pari oli breikillä,kun ap:n miehelle ja naiselle tuli juttua. Miksi automaattisesti kuvittelemme, että se nainen, ei olis jo kertonut nykyiselleen, että on mahdollisuus, että lapsi ei ole hänen? Jospa hän ONKIN kertonut ja mies on valinnut paikkansa, että haluaa olla silti lapsen isä?
Ja aiheuttaa muille mielipahaa. Se toinen mieshän on tässä kuviossa ihan syytön.
Onko perimmäinen motiivi vain se, että ap haluaa tehdä miestään vastaan?
Mun miehen vaimo on myös raskaana, ja me yritetään miehen kanssa raskautua myös. Vaimo ei tiedä tästä, tietää kyllä muutenkin että miehellä on toisia naisia (tällä hetkellä tosin vain minä) ja varsinkin nyt, kun vaimo on päättänyt, että seksiä ei sitten raskauden aikana eikä tänä vuonna tipu. Vaimo on vain pyytänyt, ettei mies tekisi toista naista raskaaksi - ja sitä nyt kyllä yritetään, koska mies rakastaa muakin ja haluaa antaa mulle toivomani lapsen.
Kerron tämän vaan siksi, että täällä oli jo provo-huutajia - elämä on niin tarua ihmeellisempää, että en näe mitään syytä miksi ap:n aloitus ei olis totta?!
Ja ap, älä puutu asiaan, eihän se sulle oikeasti mitenkään kuulu! Jos kerran miehesi ei halua lapsen elämässä olla ja toinen mies kuvioissa on, miksi kertoa, että tilanne ei ehkä ole sitä miltä näyttää?
huora.
Jos tekee tarkoituksellisesti lapsia muille vaikka on vaimolleen luvannut ettei tee. Ja sin ä luotat tuollaiseen mieheen? Miksi uskot hänen olevan rehellinen sinulle kun ei ole sille naiselle jonka vei vihille ja jota myös sanoo rakastavansa?