Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tere! mistä saa tietää onko riippuvainen..ja siksi parisuhteessa

Vierailija
26.08.2010 |

Tilanne on se, että rakastan vain vähän miestäni ja aika lailla inhoonkin...silti olen parisuhteessa sillä mies on perushyvä, yksi vakava vika hänellä kyllä on, ja koska on lapsia. Inhoan miestäni vain ja ainoastaan tuon "vakavan vian" takia (ja se on valehtelu...turhan päiväisistä asioista valehtelu, jota ei voi ymmärtää...oli esim. sähköpostin kautta tulleisiin nettiautotarjouksiin laitellu, että hänellä on poikia, vaikka on vaan yksi poika. Ei ole vahingosta kyse, koska muitankin lapsiin liittyviä valheita on). Tuota ei pitäisi paljoa esiintyä, mutta tiedäpä sitä...sosiaallista elämää meillä ei paljoa ole.. että ei voi oikein vertailla mitä hä on muille kertoilu. Sitä mitä hän on töissään kertonu ei voi tietää.

eli luottamus % mulla on noin 90. Lähinnä luotan niin, ettei vehtaa naisten kanssa, ei tee rikollista ja perusasiat (lastenhoidon, kotitöitä ja työnsä hoitaa ja ei ryyppää, eikä polta) ja on myös tosi paljon tehnyt puolestani...

Mutta jotenkin vaan haluaisin erota ja olen hänen kanssaa yhdessä lasten takia (mutta päätökseni tähän yhdessäolemiseen ei ole vahva). Toisaalta joku osa minussa sanoo, etten halua erota (siis oli lapsia tai ei). Mietin tuota valehtelua, onko sairaus...mietin asiaa siltäkin kantilta, että me emme vaan sovi yhteen, kun en voi ymmärtää tuollaista! Jokuhan voisi suhtautua ihan eri tavalla tuollaiseen valehteluun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ PALSTA TIETÄÄ

Vierailija
2/4 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ PALSTA TIETÄÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisena kuin hän on.

Vierailija
4/4 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot onnellinen miehes kanssa ja rakastat häntä, niin mikä ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi